AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Utsette mensen Jeg skal til syden i sommer, og vil utsette mensen. Kan jeg bruke tablettene i juni ( reiser i august) og forskyver jeg den da? Jeg skal ha mensen rundt 10 august, men hvis jeg utsetter den i juni så vil vell den komme senere i august og (og juli) ? Vil ikke ta tabletter mens jeg er er der.. Håper dere skjønner hva jeg mener:)) Anonymkode: d3136...36e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Det må du snakke med legen om. Av erfaring vet jeg at Primolut kan klusse til syklusen etterpå så det er ikke gitt at det fungerer som du ønsker her. Kroppen er som den er. Legen har den rette kunnskapen. det er jo null stress og ta de tablettene. Anonymkode: 7bb8f...075 1
solmåneogstjerner Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Det er bedre å bare ta dem når du er der. Jeg har brukt dem og da kom ikke mensen slik jeg hadde tenkt måneden etter.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, solmåneogstjerner skrev: Det er bedre å bare ta dem når du er der. Jeg har brukt dem og da kom ikke mensen slik jeg hadde tenkt måneden etter. Hvordan da ? Kom den før du egentlig sku ha ? Fikk di bivirkninger av dei? Er redd for bivirkninger mens jeg er der. Jeg har primolut, som jeg fikk for 1 år siden, bør jeg alikevell bestille en time hos legen og snakke om dere! Føler jeg kaster vekk tiden til legen på akkurat dette. Anonymkode: d3136...36e
solmåneogstjerner Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Jeg begynte å blø ganske raskt etter jeg var ferdig med tablettene. Men neste mens var forsinket 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, solmåneogstjerner skrev: Jeg begynte å blø ganske raskt etter jeg var ferdig med tablettene. Men neste mens var forsinket Ja det er det jeg håper på at den vil bli, for da for jeg den senere i juli og august Anonymkode: d3136...36e
solmåneogstjerner Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det er det jeg håper på at den vil bli, for da for jeg den senere i juli og august Anonymkode: d3136...36e Men du vet jo ikke om det skjer da 1
Eneri Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 Min kropp startet blødningene på primolut-utsatt mens knapt to dager etter pilleslutt. Neste mens kom kort tid etter, som om jeg ikke hadde forskjøvet forrige mens. Så jeg ville ikke vært sikker på at de neste menstruasjonene også ble tilsvarende forskjøvet.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 Begynner jeg 3 dager før jeg skal ha mensen? Fikk dere som har brukt det bivirkninger ? Anonymkode: d3136...36e
pessimistisk Skrevet 3. juni 2019 #10 Skrevet 3. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynner jeg 3 dager før jeg skal ha mensen? Fikk dere som har brukt det bivirkninger ? Anonymkode: d3136...36e 3 dager før ja, men sørg for at du har nok piller! Jeg måtte en gang be om to esker, sånn jeg kunne være uten mensen hele ferien. Hadde ikke så veldig med bivirkninger, kanskje følte meg litt oppblåst. Det verste var vel at mensen som kom rett etter jeg slutta på pillene var utrolig smertefull, og har hørt om flere som har samme opplevelse. Har gått på de 3 ganger, og hadde like mye menssmerter hver gang.. Men det var verdt det for min del
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 15 timer siden, pessimistisk skrev: 3 dager før ja, men sørg for at du har nok piller! Jeg måtte en gang be om to esker, sånn jeg kunne være uten mensen hele ferien. Hadde ikke så veldig med bivirkninger, kanskje følte meg litt oppblåst. Det verste var vel at mensen som kom rett etter jeg slutta på pillene var utrolig smertefull, og har hørt om flere som har samme opplevelse. Har gått på de 3 ganger, og hadde like mye menssmerter hver gang.. Men det var verdt det for min del Hvordan var menstruasjonen din etter du var ferdig med pillene ? Mnd etter? Kom den som normalt ? Jeg forventer mensen på fredag, og i juli så forventer jeg å få den 8. Men om utsetter den nå, vil den alikevell komme 8 juli? Eller senere ? ( har veldig regelmessig menstruasjon) spør deg siden du har gått på de 3 ganger Anonymkode: d3136...36e
pessimistisk Skrevet 7. juni 2019 #12 Skrevet 7. juni 2019 På 4.6.2019 den 13.55, AnonymBruker skrev: Hvordan var menstruasjonen din etter du var ferdig med pillene ? Mnd etter? Kom den som normalt ? Jeg forventer mensen på fredag, og i juli så forventer jeg å få den 8. Men om utsetter den nå, vil den alikevell komme 8 juli? Eller senere ? ( har veldig regelmessig menstruasjon) spør deg siden du har gått på de 3 ganger Anonymkode: d3136...36e Altså den første som var vond kom noen dager etter jeg slutta på pillene. Men jeg regner med du mener den første ordentlige på en måte? Så vidt jeg kan huske kom den ca 1 mnd etter den jeg fikk rett etter pillene. Jeg reagerte iallfall ikke på at det var et kort eller et langt mellomrom. Er noen år siden jeg gikk på de(gikk heller over til p-piller siden jeg får mensen hver eneste gang jeg skal på ferie😅), så er litt vanskelig å huske nøyaktig. Jeg vil tro den kommer senere om du utsetter den nå, men jeg har bare brukt pillene akkurat de dagene(og noen dager før selvfølgelig) jeg har vært på ferie. Du kan jo teste, men jeg ville nok heller tatt de på ferien for å være helt sikker
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #13 Skrevet 18. juni 2019 På 7.6.2019 den 19.14, pessimistisk skrev: Altså den første som var vond kom noen dager etter jeg slutta på pillene. Men jeg regner med du mener den første ordentlige på en måte? Så vidt jeg kan huske kom den ca 1 mnd etter den jeg fikk rett etter pillene. Jeg reagerte iallfall ikke på at det var et kort eller et langt mellomrom. Er noen år siden jeg gikk på de(gikk heller over til p-piller siden jeg får mensen hver eneste gang jeg skal på ferie😅), så er litt vanskelig å huske nøyaktig. Jeg vil tro den kommer senere om du utsetter den nå, men jeg har bare brukt pillene akkurat de dagene(og noen dager før selvfølgelig) jeg har vært på ferie. Du kan jo teste, men jeg ville nok heller tatt de på ferien for å være helt sikker Ok:) går det fint å ta de i 15-16dager? Leser maks 14. Noen om vet hvorfor en ikke skal gå lengre ? Jeg ville helst ikke bruke de i ferien, da jeg får så sykt pms plager. Så håper jeg klarer å utsette den nå, at jeg får den senere Anonymkode: d3136...36e
pessimistisk Skrevet 18. juni 2019 #14 Skrevet 18. juni 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok:) går det fint å ta de i 15-16dager? Leser maks 14. Noen om vet hvorfor en ikke skal gå lengre ? Jeg ville helst ikke bruke de i ferien, da jeg får så sykt pms plager. Så håper jeg klarer å utsette den nå, at jeg får den senere Anonymkode: d3136...36e Aner ikke egentlig, da jeg bare har brukt de rundt 10-14 dager. Kanskje de ikke fungerer like godt etter 14 dager?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #15 Skrevet 19. juni 2019 Test det ut, du rekker vel en syklus før august? hvis det ikke fungerer ta med tbl til syden. Jeg skjønner tanken, får også masse pms og ubehag av primolut, men likevel et genialt produkt. Anonymkode: 8e249...9c3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #16 Skrevet 19. juni 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Test det ut, du rekker vel en syklus før august? hvis det ikke fungerer ta med tbl til syden. Jeg skjønner tanken, får også masse pms og ubehag av primolut, men likevel et genialt produkt. Anonymkode: 8e249...9c3 Jeg skal ta siste tablettene i morgen, da har jeg gått på dei i 15 dager. Så får jeg vente å se hvor tid jeg får mensen igjen:) ja, kommer nok til å ta de med til syden. Veldig genialt produkt! Sku ønske jeg kunne brukt de i flere mnd 😛 Anonymkode: d3136...36e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå