Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Hei! Jeg tar geografi 3timers fag som privatist itillegg til å gå VK1 allmenn. Grunnen til at jeg tar geografi istedenfor et annet fag på skolen, er at jeg ikke ville ha noen av de tilgjengelige. Altså, eksamen er om 2 uker, og er muntlig. Husker at rådgiveren sa noe om at hvis jeg strøk til eksamen, vil jeg ikke lenger kunne forsette på skolen. Er dette tilfellet? :o
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Du har vel mulighet til å gå opp til eksamen på nytt hvis du stryker? Men det skal være sagt, det skal veldig mye til for å stryke på MUNTLIG eksamen....
Smashing Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Trodde du skulle få ta den om igjen hvis du strøk. Det skal mye til hvis du stryker på muntlig altså. Lykke til. Jeg skal også ha eksamen i pedagogikk snart. Ca 3000 sider i pensum...
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Trodde du skulle få ta den om igjen hvis du strøk. Det skal mye til hvis du stryker på muntlig altså. Lykke til. Jeg skal også ha eksamen i pedagogikk snart. Ca 3000 sider i pensum... Og jeg trodde jeg hadde det gale! Lykke til!
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Altså, eksamen er om 2 uker, og er muntlig. Husker at rådgiveren sa noe om at hvis jeg strøk til eksamen, vil jeg ikke lenger kunne forsette på skolen. Er dette tilfellet? :o Venninna mi hadde samme problemet. Hun fikk ikke fortsette da hun ikke hadde nok fag for å få året godkjent og ergo så kunne hun ikke begynne på det neste året.. Man må ha fullført det ene året for å kunne begynne på det neste... Men lykke til på eksamen. Det går bra
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 Men det skal være sagt, det skal veldig mye til for å stryke på MUNTLIG eksamen.... Ja, skal det ikke det? Uff, skal ha den imorgen, og føler ikke jeg er satt inn i noe. Er fornøyd om jeg klarer en 2er! :-(
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 Lykke til i dag! Fortell hvordan det gikk, da!
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #9 Skrevet 11. mai 2005 Konklusjon: Det bør være umulig å stryke til muntlig eksamen. Jeg fikk 3er! Kjempefornøyd! Det hele var jo egentlig ganske morro!
Cupcake Skrevet 16. mai 2005 #11 Skrevet 16. mai 2005 Gratulerer! Jeg hadde muntlig engelsk eksamen en gang, og det var kjempemoro! Fikk beste karakter også, da. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå