Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Jeg tar geografi 3timers fag som privatist itillegg til å gå VK1 allmenn. Grunnen til at jeg tar geografi istedenfor et annet fag på skolen, er at jeg ikke ville ha noen av de tilgjengelige. Altså, eksamen er om 2 uker, og er muntlig. Husker at rådgiveren sa noe om at hvis jeg strøk til eksamen, vil jeg ikke lenger kunne forsette på skolen. Er dette tilfellet? :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du har vel mulighet til å gå opp til eksamen på nytt hvis du stryker?

Men det skal være sagt, det skal veldig mye til for å stryke på MUNTLIG eksamen....

Skrevet

Trodde du skulle få ta den om igjen hvis du strøk. Det skal mye til hvis du stryker på muntlig altså. Lykke til. Jeg skal også ha eksamen i pedagogikk snart. Ca 3000 sider i pensum...

Gjest Gjesta
Skrevet
Trodde du skulle få ta den om igjen hvis du strøk. Det skal mye til hvis du stryker på muntlig altså. Lykke til. Jeg skal også ha eksamen i pedagogikk snart. Ca 3000 sider i pensum...

Og jeg trodde jeg hadde det gale! Lykke til!

Gjest gjesta
Skrevet

Altså, eksamen er om 2 uker, og er muntlig. Husker at rådgiveren sa noe om at hvis jeg strøk til eksamen, vil jeg ikke lenger kunne forsette på skolen. Er dette tilfellet? :o

Venninna mi hadde samme problemet. Hun fikk ikke fortsette da hun ikke hadde nok fag for å få året godkjent og ergo så kunne hun ikke begynne på det neste året.. Man må ha fullført det ene året for å kunne begynne på det neste...

Men lykke til på eksamen. Det går bra :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjesta
Skrevet
Men det skal være sagt, det skal veldig mye til for å stryke på MUNTLIG eksamen....

Ja, skal det ikke det? Uff, skal ha den imorgen, og føler ikke jeg er satt inn i noe. Er fornøyd om jeg klarer en 2er! :-(

Skrevet

Dette klarer du sikkert kjempefint!! :tommelsmil: Lykke til!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Lykke til i dag! Fortell hvordan det gikk, da!

Gjest Gjesta
Skrevet

Konklusjon: Det bør være umulig å stryke til muntlig eksamen.

Jeg fikk 3er! Kjempefornøyd! :hoppe: Det hele var jo egentlig ganske morro! :ler:

Skrevet

Gratulerer! Jeg hadde muntlig engelsk eksamen en gang, og det var kjempemoro! Fikk beste karakter også, da. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...