AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Er dette ok? Alle forstår at man på datingsider snakker med flere samtidig. Men IRL ? Ha ha ha en som jeg har datet og snakker med sendte en lang melding som jeg ikke skjønte en dritt av Det må være sendt feil, som var beregnet på en av de andre han holder på med. Da avsluttes den seansen. At det er mulig å være så dum? Anonymkode: a73c4...aa5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Det er helt ok å date flere etter mening, men da bør det selvfølgelig være åpenhet om det. Hadde også dumpet denne🙊 Anonymkode: 201a7...f59 1
draug 75 Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Så lenge man er ærlig om hva man gjør, og klarer å være kul med at de man dater gjør likedan.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Første date så er det kanskje innafor å date flere så lenge man er åpen om det dersom det kommer opp. Andre date og videre i prosessen syntes jeg det er ufint. Anonymkode: 0e520...4bf
Anim92 Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 Da skal man være åpen om det. Men om kjæresten min hadde fortalt at han gjorde det den gangen, trur jeg faktisk ikke jeg hadde orka. Det er nok usikkerhet i datingfasen om ikke man skal legge til faktoren "konkurrenter" i SÅ direkte forstand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå