AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Jeg er i startfasen til å date en flott fyr. Vi har datet i litt over en måned, og ting går ganske greit. Vi møtes når det passer, bytter på å ta initiativ til meldinger osv. Men han gir liksom ingenting av seg selv likevel, han sier ingenting om hva han føler/hvor vi bærer hen, så jeg aner egentlig ikke hvor jeg har han i det hele tatt. Jeg merker at jeg bærer litt preg av tidligere relasjoner hvor jeg har blitt betatt og han ikke, så jeg holder litt igjen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å kommunisere/spørre hva han føler siden vi ikke har datet veldig lenge. Hvordan takler dere sånne situasjoner? Hva ville dere ha sagt/gjort? Anonymkode: 64d83...ed3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Ville ventet en stund til og prøvd å roe ned tanker om å definere dere enda. Fokuser på at dere skal ha det gøy og kjekt, samtidig som du åpner deg litt. Jeg datet en fyr en gang som virker veldig lukket samtidig som han var utadvendt. Var vanskelig å komme innpå han og under fasaden han satt opp, men han åpnet seg mye mer når jeg åpnet meg litt også. Jeg tenker man burde ta en prat om å definere hva dere føler og ønsker etter ca 3 måneder med dating, forutsatt at dere har vært mye sammen og er intime. Man trenger ikke å spørre rett ut om man er kjærester, men i hvert fall litt om hva man føler og at begge er enige om å være monogame hvert fall. Anonymkode: 26e0b...830
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat den praten om å være eksklusiv ville jeg tatt tidligere enn etter 3 mnd, men det er fordi jeg rett og slett ikke ønsker å dele sexpartner med andre. Men det om å defineres som kjærester kan man ta senere. Men jeg kjenner problemet ja. Dater en nå som gir lite på den måten, så jeg aner ikke hva han tenker egentlig, og samtidig er jeg selv skadeskutt og redd for å bli såret, og dermed redd for å åpne opp og gi formye selv også. Samtidig har han sagt at han er en "alt eller ingenting"-mann, og at han ikke er interessert i noe typer "spill" i forbindelse med datingen. Så da må jeg jo kunne tenke at det går riktig vei så lenge han er der og ikke sier noe annet. Eller?🙄 Er redd for å mase for mye om det også, for er egentlig tilhenger til å ta det rolig og bare se hva som skjer etter hvert. Vanskelig altså. Anonymkode: ad4a3...387
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat den praten om å være eksklusiv ville jeg tatt tidligere enn etter 3 mnd, men det er fordi jeg rett og slett ikke ønsker å dele sexpartner med andre. Men det om å defineres som kjærester kan man ta senere. Men jeg kjenner problemet ja. Dater en nå som gir lite på den måten, så jeg aner ikke hva han tenker egentlig, og samtidig er jeg selv skadeskutt og redd for å bli såret, og dermed redd for å åpne opp og gi formye selv også. Samtidig har han sagt at han er en "alt eller ingenting"-mann, og at han ikke er interessert i noe typer "spill" i forbindelse med datingen. Så da må jeg jo kunne tenke at det går riktig vei så lenge han er der og ikke sier noe annet. Eller?🙄 Er redd for å mase for mye om det også, for er egentlig tilhenger til å ta det rolig og bare se hva som skjer etter hvert. Vanskelig altså. Anonymkode: ad4a3...387 Vi har ikke tatt praten om å være eksklusive, men jeg tar det for gitt at vi er det. Vi har blitt facebookvenner 😄 , så vi er i det minste et skritt videre. Han er positiv til det meste jeg sier, men han sier ikke så mye selv, så ja vanskelig dette her gitt. Men tenker at jeg må ha is i magen en liten stund til. Anonymkode: 64d83...ed3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå