Gå til innhold

Hvordan er din leder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var den beste lederen du har hatt?

Anonymkode: 27233...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lederen min hadde forhold til dattera mi. Det var litt vanskelig å forholde seg til det. Sluttet senere på jobben på grunn av dette.

Anonymkode: bdd9d...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lederen min hadde forhold til dattera mi. Det var litt vanskelig å forholde seg til det. Sluttet senere på jobben på grunn av dette.

Anonymkode: bdd9d...8eb

Er det den beste lederen du har hatt?🤔

Anonymkode: 5b40e...df6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min leder er kravstor i forhold til at man gjør det man skal gjøre, og oppfører seg ærlig, redelig og seriøst, i forhold til både kolleger og kunder, men er også raus, omtenksom og rettferdig. Har man gjort noe galt får man beskjed, men gode initiativ og godt arbeid får anerkjennelse. Problemer blir alltid tatt på alvor, og hun er godt i stand til å ta tak i vanskelige situasjoner. 

Hun er en svært god leder! Høster stor respekt, fortjent, og er også svært godt likt som både leder og person. 

Anonymkode: 608e4...c2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var elendig, glad firmaet la ned til slutt. Han var konfliktsky, tok aldri tak i ting. Hadde han gjort jobben sin hadde alt gått så mye bedre. Firmaet ville blomstret.

Anonymkode: 3221a...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste var også kravstor. Hun var streng og støttende. Hun så meg. Hun brydde seg om jobben og innrømmet det hvis hun hadde tatt feil. Min leder i dag er feig. Han smisker, skviser ut noen og skylder på de som klke er tilstede.

Anonymkode: 27233...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...