Gå til innhold

Fettsuging og graviditet


MiniMaya

Anbefalte innlegg

Jeg er en normalvektig kvinne på 31år. Helt siden tenårene har jeg hatt ridelår og har alltid hatt lyst til å gjøre noe med det. Men, det koster jo og jeg har ikke hatt mulighet til å prioritere det før nå. 

 

Men, jeg har ingen barn, enda. Håper å få satt i gang om et års tid -kanskje. Er det da dumt å fettsuge nå? Er vel ganske vanlig at ridelåra blir større etter/under graviditet? Samtidig så skriver jo alle disse klinikkene at det er en permanent løsning og at man ikke har samme tendens til å legge på seg på det fettsuge området.

 

Så er det jo det at når man først får ett barn, har jeg jo lyst på ett til også flyr årene. 

 

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke ha gjort noen tiltak verken med fett og bryster før ETTER at produksjonen var et tilbakelagt tema fordi du risikerer å plutselig se likedann ut igjen og du kan jo ikke kjøre på og ta operasjoner i hytt og vær mellom hvert svangerskap.. Så det er bedre å holde ut de neste 10årene og så kan du fikse på det du føler du trenger å fikse på når du ikke trenger å være redd for å ødelegge resultatene med svangerskap og alt som følger med.

Anonymkode: 825f4...dd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tatt fettsuging, men området rundt låt/hofter var det stedet hvor det la seg mest fett under graviditeten. Har ikke slitt med disse områdene tidligere, men etter graviditeten så har de blitt vesentlig større sammenlignet med resten av meg. 

Ville helt klart ventet til etter barn. 

Anonymkode: 99094...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en permanent løsning, de suger fettceller ut fra et område sånn at de forsvinner. Men det vil være fettceller igjen der selvsagt, så om du legger på deg så blir jo de større. Men da vil ikke like mye fett legge seg der. Fettsuging er sånn sett mer figurforming enn det er slanking, hvis du har noen problemområder som blir større enn andre. 

Nå kan jeg ikke mye om svangerskap, men om kroppen endrer seg veldig da, også kanskje rundt fettfordelingen (jeg aner ikke), så kan det gjerne være en idé å vente og se hvordan kroppen ser ut etterpå tenker jeg. 

Anonymkode: c7da7...27f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent og se hvordan kroppen ser ut etter svangerskap. Plutselig har du fått helt nye problemområder du heller ville brukt pengene på. 😂

Eller så får du helt andre tanker, og bruker pengene på babystæsj isteden. Kroppen er fucka uansett, og du driter i det. :hjerter_rundt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke ha gjort noen tiltak verken med fett og bryster før ETTER at produksjonen var et tilbakelagt tema fordi du risikerer å plutselig se likedann ut igjen og du kan jo ikke kjøre på og ta operasjoner i hytt og vær mellom hvert svangerskap.. Så det er bedre å holde ut de neste 10årene og så kan du fikse på det du føler du trenger å fikse på når du ikke trenger å være redd for å ødelegge resultatene med svangerskap og alt som følger med.

Anonymkode: 825f4...dd5

Takk! Hadde jo vært sykt kjipt å svi av 25.000 kr for å så være tilbake til null kort tid etter. 

Disse legene hevder jo at det ikke skal ha betydning, men føler kanskje de underdriver litt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Sheltay Retrac skrev:

R Vent og se hvordan kroppen ser ut etter svangerskap. Plutselig har du fått helt nye problemområder du heller ville brukt pengene på. 😂

Eller så får du helt andre tanker, og bruker pengene på babystæsj isteden. Kroppen er fucka uansett, og du driter i det. :hjerter_rundt:

Det er nok et veldig godt poeng! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri tatt fettsuging, men området rundt låt/hofter var det stedet hvor det la seg mest fett under graviditeten. Har ikke slitt med disse områdene tidligere, men etter graviditeten så har de blitt vesentlig større sammenlignet med resten av meg. 

Ville helt klart ventet til etter barn. 

Anonymkode: 99094...663

Tusen takk for svar! 

Er vel egebelig ganske enig med deg, selv om jeg egentlig har mest lyst til å gjøre det nå ( helst i går 😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...