Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Hei! Etter treårs IT studium ved høyskolen i Bergen har jeg nå jobbet fire år som systemutvikler. Jeg har et sterkt ønske om å gå videre som prosjektleder, og har utrykt dette for sjefen - muligheter for å prøve meg internt/gå på kurs osv. Nå har det seg slik at jeg jobber i et særdeles lite inovativt firma, ting går tregt og det er veldig vanskelig å få ting gjennom. ( dette er også en av grunnene til jeg søker andre jobber nå, men det er en annen sak.) Jeg har snust litt rundt på egenhånd, og sitter med disse alternativene : 1. Fullstendig bachelorgrad i tillegg til den jeg har, på feks BI. Men veldig dyrt! Evt del-kurs. 2. Kurs ved NKI - prosjektlederskolen. Hva tror dere vil lønne seg for meg? Vil "småkurs" lønne seg i det hele tatt? Eller skal jeg gå for en ny bachelorgrad?
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Universitetet i Tromsø har desentralisert utdanning i prosjektledelse. Om høsten kjører de kurs i prosjektstyring, bacheloremne, 10 studiepoeng http://uit.no/statsvitenskap/1993/19 og i vårsemesteret prosjektorganisering. Det er tre studiesamlinger à to dager, parallellt med at man skriver gruppeoppgave/hjemmeeksamen. Muntlig eksamen kommer i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå