Gå til innhold

Han klarer ikke å komme inni meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært nærvøs for å få barn, så typen har alltid trukket seg ut og tømt seg på meg. Nå er vi i gang med barneproduksjon og skulle gjerne hatt han inni meg 😅 Jeg blir så følsom etter vaginal orgasme så er avhengig av at han kommer med meg eller før meg, men det går sjeldent. Når han trekker seg ut er det nok at jeg bare kommer bort i med tunga eller hånda så spruter han. Alltid vært luksus da han kan holde i evigheter, trekke seg ut å komme sammen med meg, men nå er det litt heft... 

Noen som har forslag? Det må jo sitte mellom øra😂 vi ler og snakker åpent om det. Har vært sammen i 9 år. 

Kvinne 25

Anonymkode: c62db...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psykisk. Og det tar nok tid å "tilvenne" seg at han skal komme inni. Vet ikke om det hjelper, men hva med å prøve med kondom og at han kommer inni deg i kondomen. Får han til det, går nok det andre etterhvert også. 

Anonymkode: ec459...fb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har forslag? Det må jo sitte mellom øra😂 vi ler og snakker åpent om det. Har vært sammen i 9 år.  

Du er nok for heit for han, neida, det var bare humor. Jeg har hatt samme problem som han. Jeg trente på å ikke komme, runket til jeg nesten kom, stoppet opp, fortsatte igjen.. 4-5 ganger før jeg lar ladningen komme. Trente på dette ca 2-3 mnd, det overraskende resultatet ble faktisk at jeg kunne komme flere ganger i samme akt. Jeg ble mere utholdende og det andre kom som en bonus for begge parter. Når han tar den ut og spruter på magen sitter nok i hodet ja. Det eneste jeg kommer på er at du binder han fast i senga, så rir du han til han spruter deg full😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...