Rinnu Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Kan forstå det som noe man tuller med eller fetisj helt til man gifter seg med mann og kvinne eller whatever. Men hele poenget med eksistens er å finne en man kan få unger med. Det er mer attraktivt. Å adoptere er juks fordi du laget den ikke utifra homofile mennesker. Ikke at man nødvendigvis er en dårlig far så lenge man ikke er syk. Men til slutt vil man være med en som man kan ha unger med. Du trenger ikke ha unger, du kan være fruktløs eller adoptere. Men det faktumet at du kan få unger er ideelt å dø med. Homofile er bare tomt bare. Er som å putte to kontrollere i en konsoll som ikke funker. Hva er vits liksom om konsollen ikke funker. 2
Titania Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 Det var da også en betraktning 😛 Hva med heterofile som virkelig ikke ønsker å få barn, skal de bare legge seg ned å dø de da? 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #4 Skrevet 26. mai 2019 Jaja, jeg lever et godt liv og er lesbisk, gift, barn, jobb, bolig osv. Anonymkode: 9452c...418 5
Rinnu Skrevet 26. mai 2019 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, jeg lever et godt liv og er lesbisk, gift, barn, jobb, bolig osv. Anonymkode: 9452c...418 Men det er ikke partnern din sine. Så det er juks 1
absinthia Skrevet 26. mai 2019 #6 Skrevet 26. mai 2019 Hele poenget med eksistensen er ikke å få unger. Det er at arten overlever. I mange dyresamfunn er de barnløse dyrene, viktige medhjelpere til at avkommene til flokken får en bra oppvekst, gjennom at de bidrar til flokken og for noen arter, - også som barnepassere. Til menneskelige forhold, vil det si at de aller fleste av oss, enten vi får barn eller ikke, bidrar ved hjelp av skatt, ressursskaping eller simpelthen ved at man ikke får barn og forbruker mindre, til at de barna som vokser opp, får bedre forhold, enn de ville gjort om alle hadde tre barn. Dette går senere i livet andre veien, barna til de som fikk barn, er med på å jobbe med tjenester som eldre trenger. Så tusen takk til de barnløse, fra en med fem barn. 6
Rinnu Skrevet 26. mai 2019 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2019 (endret) 11 minutter siden, Titania skrev: Det var da også en betraktning 😛 Hva med heterofile som virkelig ikke ønsker å få barn, skal de bare legge seg ned å dø de da? Å nei. Du kan gifte deg og ikke få barn. Men ideen av å få barn muligens (alternativet er der) er mer attraktivt å leve livet ut med noen man kan muligens ha unger med enn noe som ikke kan ha noe som helst Endret 26. mai 2019 av Rinnu
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #8 Skrevet 26. mai 2019 Akkurat nå, Rinnu skrev: Men det er ikke partnern din sine. Så det er juks Feil. Anonymkode: 9452c...418
absinthia Skrevet 26. mai 2019 #9 Skrevet 26. mai 2019 Akkurat nå, Rinnu skrev: Å nei. Du kan gifte deg og ikke få barn. Men ideen å få barn muligens er mer attraktivt enn å leve livet ut med et tomt skall Jeg tror at du bør snakke for deg selv. 3
Rinnu Skrevet 26. mai 2019 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2019 Akkurat nå, absinthia skrev: Jeg tror at du bør snakke for deg selv. Er du i wicca religionen. Bare tuller
Titania Skrevet 26. mai 2019 #11 Skrevet 26. mai 2019 1 minutt siden, Rinnu skrev: Å nei. Du kan gifte deg og ikke få barn. Men ideen av å få barn muligens (alternativet er der) er mer attraktivt enn å leve livet ut med et tomt skall Men hva som er attraktivt er jo individuelt. Jeg har en venn som er homofil, og hater barn. Da er jo ikke din "tanke" om at det er attraktivt å få barn aktuell uansett. Selv om DU syns tanken er attraktiv, er det veldig mange av oss som er uenig vil jeg tro 5
Rinnu Skrevet 26. mai 2019 Forfatter #12 Skrevet 26. mai 2019 3 minutter siden, absinthia skrev: Hele poenget med eksistensen er ikke å få unger. Det er at arten overlever. I mange dyresamfunn er de barnløse dyrene, viktige medhjelpere til at avkommene til flokken får en bra oppvekst, gjennom at de bidrar til flokken og for noen arter, - også som barnepassere. Til menneskelige forhold, vil det si at de aller fleste av oss, enten vi får barn eller ikke, bidrar ved hjelp av skatt, ressursskaping eller simpelthen ved at man ikke får barn og forbruker mindre, til at de barna som vokser opp, får bedre forhold, enn de ville gjort om alle hadde tre barn. Dette går senere i livet andre veien, barna til de som fikk barn, er med på å jobbe med tjenester som eldre trenger. Så tusen takk til de barnløse, fra en med fem barn. Adoptering er bare snilt bare. å være i forhold med noen som man ikke kan få barn med føles bare tomt ut fordi man kan ikke lage noe
Rinnu Skrevet 26. mai 2019 Forfatter #13 Skrevet 26. mai 2019 Akkurat nå, Titania skrev: Men hva som er attraktivt er jo individuelt. Jeg har en venn som er homofil, og hater barn. Da er jo ikke din "tanke" om at det er attraktivt å få barn aktuell uansett. Selv om DU syns tanken er attraktiv, er det veldig mange av oss som er uenig vil jeg tro Vel at man er homofil å hater barn henger litt sammen siden de kanskje hater seg selv.
absinthia Skrevet 26. mai 2019 #14 Skrevet 26. mai 2019 Akkurat nå, Rinnu skrev: Adoptering er bare snilt bare. å være i forhold med noen som man ikke kan få barn med føles bare tomt ut fordi man kan ikke lage noe Nå tror jeg at du hverken har barn, er homofil, eller vet noe særlig om hvordan folk som velger å ikke ha barn, har det, så du kan faktisk ikke vite hvordan det føles. 6
Rinnu Skrevet 26. mai 2019 Forfatter #15 Skrevet 26. mai 2019 (endret) 2 minutter siden, absinthia skrev: Nå tror jeg at du hverken har barn, er homofil, eller vet noe særlig om hvordan folk som velger å ikke ha barn, har det, så du kan faktisk ikke vite hvordan det føles. Er mer naturen bare.Å være forent til å skape noe er mer ideelt "som naturen gjorde utifra reproduksjon" enn å leve ut med en som ikke gjør det. Er mer som noe som ikke funker som ikke er like tiltrekkendes og leve lenge med Endret 26. mai 2019 av Rinnu
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #16 Skrevet 26. mai 2019 Så bra at du har funnet ut det da. Anonymkode: 7f3c1...503
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #17 Skrevet 26. mai 2019 1 minutt siden, Rinnu skrev: Er mer naturen bare.Å være forent til å skape noe er mer ideelt enn å leve ut med en som ikke gjør det. Er mer som noe som ikke funker som ikke er like tiltrekkendes og leve lenge med Hvor mange barn har du? Anonymkode: 9452c...418
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #18 Skrevet 26. mai 2019 Herregud jeg håper du ikke har barn. Gener som inneholder sånn dumskap, selv om det er trolling, bør holdes i karantene og ikke slippes løs i samfunnet. Anonymkode: 7a7d5...009 7
Thyra Skrevet 26. mai 2019 #19 Skrevet 26. mai 2019 9 minutter siden, Rinnu skrev: Å nei. Du kan gifte deg og ikke få barn. Men ideen av å få barn muligens (alternativet er der) er mer attraktivt å leve livet ut med noen man kan muligens ha unger med enn noe som ikke kan ha noe som helst Hvorfor skal ideen om å kunne få barn være attraktiv om man ikke ønsker seg barn??? Og hva blir forskjellen på å leve med en partner av samme kjønn man vet man ikke kan få barn med og å leve med en partner av motsatt kjønn man vet man ikke kan få barn med? Og hva med dem som ikke finner seg noen partner?
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 26. mai 2019 #20 Skrevet 26. mai 2019 Å sitte på kg gir ikke mening. Kroppen er ikke ment for å sitte i ro i timesvis, den forfaller og du blir feit. Du får ingen barn når du sitter på kg. KG er tomt. Er som å putte en kontroller i en konsoll som ikke virker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå