Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan forstå det som noe man tuller med eller fetisj helt til man gifter seg med mann og kvinne eller whatever. Men hele poenget med eksistens er å finne en man kan få unger med. Det er  mer attraktivt.  Å adoptere er juks fordi du laget den ikke utifra homofile mennesker. Ikke at  man nødvendigvis er en dårlig  far så  lenge man  ikke er syk. Men til slutt vil man være med en som man kan ha unger  med.  Du trenger ikke ha  unger, du kan  være fruktløs eller adoptere.  Men  det  faktumet at du  kan   få  unger er ideelt  å   dø   med.  Homofile  er bare  tomt bare.

Er som å  putte to kontrollere  i  en konsoll som  ikke funker.  Hva er  vits  liksom om konsollen  ikke funker.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Anonymkode: ced86...07c

• Liker 9
Skrevet

Det var da også en betraktning 😛 

Hva med heterofile som virkelig ikke ønsker å få barn, skal de bare legge seg ned å dø de da?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, jeg lever et godt liv og er lesbisk, gift, barn, jobb, bolig osv. 

Anonymkode: 9452c...418

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, jeg lever et godt liv og er lesbisk, gift, barn, jobb, bolig osv. 

Men det er ikke  partnern din sine. Så  det er juks

• Liker 1
Skrevet

Hele poenget med eksistensen er ikke å få unger. Det er at arten overlever. I mange dyresamfunn er de barnløse dyrene, viktige medhjelpere til at avkommene til flokken får en bra oppvekst, gjennom at de bidrar til flokken og for noen arter, - også som barnepassere.  

Til menneskelige forhold, vil det si at de aller fleste av oss, enten vi får barn eller ikke, bidrar ved hjelp av skatt, ressursskaping eller simpelthen ved at man ikke får barn og forbruker mindre, til at de barna som vokser opp, får bedre forhold, enn de ville gjort om alle hadde tre barn.  Dette går senere i livet andre veien, barna til de som fikk barn, er med på å jobbe med tjenester som eldre trenger. 

Så tusen takk til de barnløse, fra en med fem barn. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Titania skrev:

Det var da også en betraktning 😛 

Hva med heterofile som virkelig ikke ønsker å få barn, skal de bare legge seg ned å dø de da?

Å nei. Du  kan gifte deg  og ikke få  barn. Men ideen av å få  barn muligens (alternativet er der) er  mer attraktivt å leve livet ut med noen man  kan muligens ha  unger med enn noe som ikke kan ha noe som  helst

Endret av Rinnu
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rinnu skrev:

Men det er ikke  partnern din sine. Så  det er juks

Feil. 

Skrevet
Akkurat nå, Rinnu skrev:

Å nei. Du  kan gifte deg  og ikke få  barn. Men ideen å  få  barn muligens er  mer attraktivt enn å leve livet ut med et tomt skall

Jeg tror at du bør snakke for deg selv. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, absinthia skrev:

Jeg tror at du bør snakke for deg selv. 

Er du i wicca religionen. Bare tuller  :)

Skrevet
1 minutt siden, Rinnu skrev:

Å nei. Du  kan gifte deg  og ikke få  barn. Men ideen av å få  barn muligens (alternativet er der) er  mer attraktivt enn å leve livet ut med et tomt skall

Men hva som er attraktivt er jo individuelt. Jeg har en venn som er homofil, og hater barn. Da er jo ikke din "tanke" om at det er attraktivt å få barn aktuell uansett. 

Selv om DU syns tanken er attraktiv, er det veldig mange av oss som er uenig vil jeg tro ;)

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, absinthia skrev:

Hele poenget med eksistensen er ikke å få unger. Det er at arten overlever. I mange dyresamfunn er de barnløse dyrene, viktige medhjelpere til at avkommene til flokken får en bra oppvekst, gjennom at de bidrar til flokken og for noen arter, - også som barnepassere.  

Til menneskelige forhold, vil det si at de aller fleste av oss, enten vi får barn eller ikke, bidrar ved hjelp av skatt, ressursskaping eller simpelthen ved at man ikke får barn og forbruker mindre, til at de barna som vokser opp, får bedre forhold, enn de ville gjort om alle hadde tre barn.  Dette går senere i livet andre veien, barna til de som fikk barn, er med på å jobbe med tjenester som eldre trenger. 

Så tusen takk til de barnløse, fra en med fem barn. 

Adoptering  er bare  snilt bare.  å  være i  forhold med  noen som man ikke kan  få barn med  føles bare tomt ut fordi man kan  ikke lage noe

Skrevet
Akkurat nå, Titania skrev:

Men hva som er attraktivt er jo individuelt. Jeg har en venn som er homofil, og hater barn. Da er jo ikke din "tanke" om at det er attraktivt å få barn aktuell uansett. 

Selv om DU syns tanken er attraktiv, er det veldig mange av oss som er uenig vil jeg tro ;)

Vel at man er homofil  å hater barn  henger  litt  sammen siden de kanskje hater seg selv.

Skrevet
Akkurat nå, Rinnu skrev:

Adoptering  er bare  snilt bare.  å  være i  forhold med  noen som man ikke kan  få barn med  føles bare tomt ut fordi man kan  ikke lage noe

Nå tror jeg at du hverken har barn, er homofil, eller vet noe særlig om hvordan folk som velger å ikke ha barn, har det, så du kan faktisk ikke vite hvordan det føles. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
2 minutter siden, absinthia skrev:

Nå tror jeg at du hverken har barn, er homofil, eller vet noe særlig om hvordan folk som velger å ikke ha barn, har det, så du kan faktisk ikke vite hvordan det føles. 

Er mer naturen  bare.Å være forent til å  skape noe er mer ideelt "som naturen  gjorde utifra reproduksjon" enn å  leve ut med en som ikke gjør det. Er mer som noe som ikke funker som ikke er like tiltrekkendes og  leve lenge med

Endret av Rinnu
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du har funnet ut det da.

Anonymkode: 7f3c1...503

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rinnu skrev:

Er mer naturen  bare.Å være forent til å  skape noe er mer ideelt  enn å  leve ut med en som ikke gjør det. Er mer som noe som ikke funker som ikke er like tiltrekkendes og  leve lenge med

Hvor mange barn har du? 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud jeg håper du ikke har barn. Gener som inneholder sånn dumskap, selv om det er trolling, bør holdes i karantene og ikke slippes løs i samfunnet. 

Anonymkode: 7a7d5...009

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, Rinnu skrev:

Å nei. Du  kan gifte deg  og ikke få  barn. Men ideen av å få  barn muligens (alternativet er der) er  mer attraktivt å leve livet ut med noen man  kan muligens ha  unger med enn noe som ikke kan ha noe som  helst

Hvorfor skal ideen om å kunne få barn være attraktiv om man ikke ønsker seg barn??? 

Og hva blir forskjellen på å leve med en partner av samme kjønn man vet man ikke kan få barn med og å leve med en partner av motsatt kjønn man vet man ikke kan få barn med? 

Og hva med dem som ikke finner seg noen partner? 

Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Å sitte på kg gir ikke mening. Kroppen er ikke ment for å sitte i ro i timesvis, den forfaller og du blir feit. Du får ingen barn når du sitter på kg. KG er tomt. Er som å putte en kontroller i en konsoll som ikke virker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...