Gå til innhold

Homoseksualitet gir ikke mening å leve med lenge


Rinnu

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Rinnu skrev:

Er mer naturen  bare.Å være forent til å  skape noe er mer ideelt "som naturen  gjorde utifra reproduksjon" enn å  leve ut med en som ikke gjør det. Er mer som noe som ikke funker som ikke er like tiltrekkendes og  leve lenge med

Når du begynner å blande inn naturen i dette, så blir det enda morsommere 😄 

Har pingviner som er homofile valgt det da, som et eksempel? 😛 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Rinnu skrev:

Kan forstå det som noe man tuller med eller fetisj helt til man gifter seg med mann og kvinne eller whatever. Men hele poenget med eksistens er å finne en man kan få unger med. Det er  mer attraktivt.  Å adoptere er juks fordi du laget den ikke utifra homofile mennesker. Ikke at  man nødvendigvis er en dårlig  far så  lenge man  ikke er syk. Men til slutt vil man være med en som man kan ha unger  med.  Du trenger ikke ha  unger, du kan  være fruktløs eller adoptere.  Men  det  faktumet at du  kan   få  unger er ideelt  å   dø   med.  Homofile  er bare  tomt bare.

Er som å  putte to kontrollere  i  en konsoll som  ikke funker.  Hva er  vits  liksom om konsollen  ikke funker.

Beklager og måtte si det, men når du ikke er intelligent nok til å skjønne at ethvert individ har sin egen raison d'être, er det bortkastet at du bruker tid på noen eksistensielle eller filosofiske spørsmål. Sorry Mac.

Anonymkode: 28408...843

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Rinnu skrev:

Men det er ikke  partnern din sine. Så  det er juks

Så ingen foreldreløse barn burde fått et nytt hjem, siden det er "juks"? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Titania skrev:

Når du begynner å blande inn naturen i dette, så blir det enda morsommere 😄 

Har pingviner som er homofile valgt det da, som et eksempel? 😛 

Ah yes. dyr gjør det argumentet. De  voldtar  også og dreper avkom som ikke er deres. Så da skal vi som mennesker også gjøre det mener du :). Det jeg mente var at reproduksjon er naturens gave bare for liv. Og er mer attraktivt  enn å  være lag  med en som  ikke skaper noe.

Dessuten argumenterer mennesker  moral  utifra filosofi. ikke fordi  man ser på animal planet. Mennesker er teknisk sett halvt romvesen DNA  og ape.  Utifra at aper ikke  kan skape  telefon  og mobil i  løpet av 100vis av år. Kråker  kan ikke lage reir til stål hjem.

Uansett  : 3

Endret av Rinnu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Thyra skrev:

Så ingen foreldreløse barn burde fått et nytt hjem, siden det er "juks"? 

nei  adopsjon  er mer for å være  grei bare. Å  ta  seg av  folk som  sliter.  Mener bare  hvem  man  velger å være sammen med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rinnu skrev:

nei  adopsjon  er mer for å være  grei bare. Å  ta  seg av  folk som  sliter.  Mener bare  hvem  man  velger å være sammen med

Har du adoptert?

Anonymkode: 9452c...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt irrelevant argument. Skal man se på det fra et evolusjonistisk perspektiv ville menneskeheten kjørt seg selv i avgrunnen om alle skulle få unger. Populasjonsvekst er også noe vi har problemer med nå.

Oppfordrer folk som leser denne tråden til å rapportere brukeren så innlegget blir fjernet fortest mulig.

Thank you, next.

Endret av Anwa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Titania skrev:

Når du begynner å blande inn naturen i dette, så blir det enda morsommere 😄 

Har pingviner som er homofile valgt det da, som et eksempel? 😛 

Uansett  folk som  sier at homofil er født er bare politisk modifisert og folk som sier det er valgt er hjernevasket  av religiøse folk.

Tror uansett på gud av åpenbart  godhet og ondskap og tror religioner  som  jødedommen, kristendommen og islam ble laget uifra forbitring "om man ser historisk på det" istedet for sannhet. Hva om slike verdier er motsatt av frelse hvis man ser verdiene i deres  religiøse verdier.

Er slik jeg ser religiøst  på det.

Men, man er ikke medfødt eller velger slikt.  Det er en mental tillstand. Man  er heller ikke født til å elske hester. Du er ikke  magnefisert til noe. Du har et spektrum  av det du er tiltrukket av. Og selve hjernen din sier hva man er tiltrukket til.Sokker eller hva enn det er. Det  er svaret. Folk som  argumenterer slikt i media gjør det kun utifra  politikk og ikke objektiv sannhet.

Endret av Rinnu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i tiden var det dessverre slik at homofile menn pent måtte gifte seg med kvinner da homofili var ulovlig og sterkt sanksjonert.

Disse mannfolka skjulte så sin legning for omverden, inkludert for sin kone.

Beretninger kan fortelle at disse giftemålene led til ulykke for både mann og kone da mannen rett og slett ikke var romantisk interessert i henne. Det var ingen kjærlighet, ikke noe sex, ikke noe romantikk, ikke noe fellesskap.

Med andre ord : Forholdene var dødfødt. 

Det skal også nevnes at mange av disse mannfolka gikk bak kona sin rygg å hadde sex med andre menn mens kona led i stillhet i sitt hjem. Situasjonen du beskriver er en ugunstig situasjon som ikke leder til annet enn sorg, frustrasjon, bitterhet, smerte og unødvendig lidelse. 

Idag er homofili heldigvis ikke ulovlig lenger og menn trenger ikke gå bak noens rygg for å finne kjærligheten med mennesker av samme kjønn. De kan være åpen om sin legning å leve lykkelige i parforhold med det kjønnet de egentlig elsker. 

Jeg tenker at det er inhumant og uverdig å presse mennesker til å være i et forhold med et kjønn de ikke er interessert i. Det er urettferdig for begge parter. Både ektemann og kone vil bli ulykkelig av fraværet av romantikk.

Selv tenker jeg at mennesker skal få lov til å være med den de egentlig elsker, ikke den andre vil at de skal elske.

Forøvrig har mennesker forskjellige tanker om hva meningen med livet og eksistensen er. Ikke alle ønsker seg barn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er attraktivt er individuelt. Om andre finner det attraktivt å dele livet med en av samne kjønn, hvem er du til å si at det ikke er attraktivt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje tomt og meningsløst for deg uten barn, men ikke for andre. Jeg er heterofil og er i et forhold med en av motsatt kjønn, men vi ønsker ikke barn. Vi synes ikke det er mer attraktivt å kunne få barn (nå har vi heller ikke prøvd, så for alt vi vet er en av oss ikke i stand til å få barn en gang).

Det er jo kun tomt og meningsløst for de som oppfatter det tomt og meningsløst.

Men vil anta at du troller.

Anonymkode: 5d309...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wagner skrev:

En gang i tiden var det dessverre slik at homofile menn pent måtte gifte seg med kvinner da homofili var ulovlig og sterkt sanksjonert.

Disse mannfolka skjulte så sin legning for omverden, inkludert for sin kone.

Beretninger kan fortelle at disse giftemålene led til ulykke for både mann og kone da mannen rett og slett ikke var romantisk interessert i henne. Det var ingen kjærlighet, ikke noe sex, ikke noe romantikk, ikke noe fellesskap.

Med andre ord : Forholdene var dødfødt. 

Det skal også nevnes at mange av disse mannfolka gikk bak kona sin rygg å hadde sex med andre menn mens kona led i stillhet i sitt hjem. Situasjonen du beskriver er en ugunstig situasjon som ikke leder til annet enn sorg, frustrasjon, bitterhet, smerte og unødvendig lidelse. 

Idag er homofili heldigvis ikke ulovlig lenger og menn trenger ikke gå bak noens rygg for å finne kjærligheten med mennesker av samme kjønn. De kan være åpen om sin legning å leve lykkelige i parforhold med det kjønnet de egentlig elsker. 

Jeg tenker at det er inhumant og uverdig å presse mennesker til å være i et forhold med et kjønn de ikke er interessert i. Det er urettferdig for begge parter. Både ektemann og kone vil bli ulykkelig av fraværet av romantikk.

Selv tenker jeg at mennesker skal få lov til å være med den de egentlig elsker, ikke den andre vil at de skal elske.

Forøvrig har mennesker forskjellige tanker om hva meningen med livet og eksistensen er. Ikke alle ønsker seg barn. 

Selv om det ikke er ulovlig. Og  jeg vil  heller ikke  gjøre  det ulovlig. Jeg bare ser ikke vitsen fordi det gir lite mening utifra hva som er ideelt. Jeg tror det er politisk motivert og ikke mye selvtenkning.

Endret av Rinnu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rinnu said:

Selv om det ikke er ulovlig. Og  jeg vil  heller ikke  gjøre  det ulovlig. Jeg bare ser ikke vitsen fordi det gir lite mening utifra hva som er ideelt. Jeg tror det er politisk motivert og ikke mye selvtenkning.

Gir ikke mening for hvem? Ideelt for hvem? Kjærlighet gir mening for dem som opplever det og det å få barn er ikke ideelt for de som ikke ønsker det.

Anonymkode: 5d309...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gir ikke mening for hvem? Ideelt for hvem? Kjærlighet gir mening for dem som opplever det og det å få barn er ikke ideelt for de som ikke ønsker det.

Anonymkode: 5d309...53c

Kjærlighet er subjektivt.  funker det?. Hva om man elsker dyr? på hvilken måte`?. Kjærlighet er kjærlighet er en smule oppskranket av virkeligheten tror jeg for noen folk. Tror som sagt det er mer politisk enn realistisk

Endret av Rinnu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din løsning på homoseksualitet, Rinnu? 

Anonymkode: 9452c...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rinnu said:

Kjærlighet er subjektivt.  funker det?. Hva om man elsker dyr? på hvilken måte`?. Kjærlighet er kjærlighet er en smule oppskranket av virkeligheten tror jeg for noen folk. Tror som sagt det er mer politisk enn realistisk

Men det er ikke særlig relevant hva du, eller jeg, tror. Det som teller er hvordan de som er i situasjonen oppfatter det.

Anonymkode: 5d309...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg tro at ts er homofil selv, men i fornektelse.

For ingen heterofile har et så sterkt hat og forbi mot homofile. Heterofile bryr seg vel virkelig ikke om hva homofile gjør eller hvordan de lever, fordi det angår ikke dem.

De få jeg kjenner som har vært homofober og vist et slikt hat mot homofile har i ettertid vist seg å faktisk være homofile selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 10.00, Rinnu skrev:

Kan forstå det som noe man tuller med eller fetisj helt til man gifter seg med mann og kvinne eller whatever. Men hele poenget med eksistens er å finne en man kan få unger med. Det er  mer attraktivt.  Å adoptere er juks fordi du laget den ikke utifra homofile mennesker. Ikke at  man nødvendigvis er en dårlig  far så  lenge man  ikke er syk. Men til slutt vil man være med en som man kan ha unger  med.  Du trenger ikke ha  unger, du kan  være fruktløs eller adoptere.  Men  det  faktumet at du  kan   få  unger er ideelt  å   dø   med.  Homofile  er bare  tomt bare.

Er som å  putte to kontrollere  i  en konsoll som  ikke funker.  Hva er  vits  liksom om konsollen  ikke funker.

Hvordan kan man gå igjennom livet helt fruktløs? Ikke en gang et eple? Og hva om jeg ikke vil adoptere?? Jeg syns denne leveveien var fryktelig snever.

Grønnsaksløs kunne jeg tolerert, savnet etter mandelpoteter og sørlandschips hadde vært stort. Men heller det. Gulerøtter har jeg aldri likt, ihvertfall ikke i kokt form. Skeptisk til blomkålen også. Den grønne blomkålen er enda verre. Brokkoli heter den vel på fint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Hvordan kan man gå igjennom livet helt fruktløs? Ikke en gang et eple? Og hva om jeg ikke vil adoptere?? Jeg syns denne leveveien var fryktelig snever.

Grønnsaksløs kunne jeg tolerert, savnet etter mandelpoteter og sørlandschips hadde vært stort. Men heller det. Gulerøtter har jeg aldri likt, ihvertfall ikke i kokt form. Skeptisk til blomkålen også. Den grønne blomkålen er enda verre. Brokkoli heter den vel på fint.

Dersom du snur litt på det, så får du frukt i belønning for å adoptere. Det er sånn man sier det om man skal drive med belønningssystemer på en korrekt måte, altså:

Dersom du ikke slår noen i hodet, så skal vi være lenger på lekeland.

Siden dere satt så fint i bilen, så kan vi kjøpe is.

Når du har vært så flink å adoptere, så skal du få frukt. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 10.00, Rinnu skrev:

Kan forstå det som noe man tuller med eller fetisj helt til man gifter seg med mann og kvinne eller whatever. Men hele poenget med eksistens er å finne en man kan få unger med. Det er  mer attraktivt.  Å adoptere er juks fordi du laget den ikke utifra homofile mennesker. Ikke at  man nødvendigvis er en dårlig  far så  lenge man  ikke er syk. Men til slutt vil man være med en som man kan ha unger  med.  Du trenger ikke ha  unger, du kan  være fruktløs eller adoptere.  Men  det  faktumet at du  kan   få  unger er ideelt  å   dø   med.  Homofile  er bare  tomt bare.

Er som å  putte to kontrollere  i  en konsoll som  ikke funker.  Hva er  vits  liksom om konsollen  ikke funker.

Går det bra med deg? Er du ødelagt?

Anonymkode: ddfc5...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...