Gå til innhold

Første på Mount Everest med saksofon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/nordland/her-spiller-hakon-_29_-saksofon-pa-toppen-av-mount-everest_-_-de-sa-det-var-umulig-1.14558414

Alle vil være først i noe. Og kreativiteten har ingen grenser når det gjelder å bli husket. Jeg har nå lagt planer for bli den første i verden til å bestige Mount Everest med analplugg. Har allerede kontaktet Guinnes Rekordbok og bedt de være klare.

Anonymkode: b5efd...2e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå lagt planer for bli den første i verden til å bestige Mount Everest med analplugg. Har allerede kontaktet Guinnes Rekordbok og bedt de være klare.

Anonymkode: b5efd...2e1

Jeg har allerede besteget Mount Everest med analplugg. Guinness World Record var til stede og godkjente min verdensrekord

https://www.guinnessworldrecords.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spille saxofon på Mount Everest var da bare morsomt og stemningsfullt.

Analpluggen din? Not so much.

Anonymkode: 71635...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første på både Sydpolen, Mount Everest og Matterhorn med badeand. Da snakker vi!

image.png.b29407825579a36756e41d419d14e70f.png

Anonymkode: 409cc...960

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo litt komisk hvordan folk hele tiden skal finne på noe å være først i. De fleste ekspedisjoner er jo tatt, så da må man finne på noen varianter som ikke er gjort ennå av typen «førstemann til å gå på ski til Nordpolen uten underbukse» eller «første til å spille dart på Elbrus» og sånne ting 😅

Anonymkode: ec78c...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange som vet dette, men jeg var første i verden på toppen av Galdhøpiggen...med cola-kork i trusa. Husk dette til neste gang det er quiz. Vær så god.

Anonymkode: 5e271...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...