Gå til innhold

mgp junior


labine

Anbefalte innlegg

Jeg husker To små karer og @lek fra den tiden mgp junior var ganske nytt 🙂 Og Atle Pettersen var vel med i 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte ikke se på det. All den kleine praten mellom bidragene😳 

Anonymkode: c1a06...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var de to jentene som også ble eksponert på radioen dagen før showet. På samme måte som keiino også ble hypet i media før finalen. 

Jeg visste de begge vant før sendingen 🙄

Anonymkode: 2d77b...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun som sang «jeg tror på dere» hadde best sangstemme og faktisk veldig bra sang. 

Anonymkode: bf3b5...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er smålig av dere å skylde på at Ylvis-pappa har skyld i at de vant. Da for barn så er det irrelevant. Hadde vært noe annet om det var snakk om søsken av de tvilling-guttene eller justin biber eller hvem barn liker nå til dags var med. Da hadde jeg forstått at dere skylder på kjendis-bekjente som kan ha påvirket utfallet av konkurransen. 
Reagerte på at media fokuserer på "ylvis-datter og venninnen" og ikke på barna direkte i overskriftene sine. Spesielt etter seiren.
Intervjuet kan jeg ikke si noe om, da jeg så det ikke. Fikk bare med meg hvem som vant helt tilfeldig . 

Til dere som klager over at alle sang om de samme temaene og at miljøet vant. DET VAR ÅRETS TEMA FOR SVARTE! Hvordan kan dere klage over at alle sengene er de samme og har samme tema, når det er årets tema?! "«Dominoeffekt» er tema i MGPjr 2019: Alle kan gjøre en forskjell for seg selv og andre" - det var årets tema. Fjorårets tema handlet om å føle seg god nok ifølge google. Jesus kristus folkens, skjerpings. 
 

Anonymkode: 368c3...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎26‎.‎05‎.‎2019 den 11.04, AnonymBruker skrev:

Jentungen her hadde vinnersangen som en av favorittene, og ble hoppende glad da den vant. hun stemte på dem også. Hun aner ikke noenting om hvem den ene jenta er dattera til, og vet ikke hvem pappaen hennes er engang, navnet Ylvis sier henne ingenting. Hun er 8 år. Tenker det er en stor bragd i seg selv at disse barna som er med står på scenen og synger og danser for såå mange. Uansett hvem foreldrene er.

Det jeg imidlertid reagerte på er overskriftene i avisene; Kjendisdatter og venninnen vant mgp jr. Hva var galt med å skrive Anna og Emma vant. Tror nok det hadde blitt overskriften hvis noen uten kjendisgener hadde vunnet. 

Anonymkode: 8e4f4...f06

Kanskje det er dattera di som vinner neste år? Har hun tenkt å melde seg på?

Anonymkode: cf96d...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...