Gå til innhold

Redd for å stryke på R2 eksamen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare så ufattelig irritert på meg selv. Jeg klarte ikke tenke helt på eksamen, og gjorde ikke ting jeg faktisk kan. Så, har gått glipp av noen poeng pga det....:( Jeg er 100% sikker på at jeg har klart å få 11 poeng (så sant jeg ikke har fått noen pluss/minusfeil, men det tror jeg ikke. Man trenger 12 poeng for å stå... Flere andre oppgaver føler jeg bare jeg rabla ned noe, selvom jeg var inne på det og ikke var helt på jordet. Men, det hjelper jo ikke det når du ikke får riktig svar...:(  Jeg regner med at jeg vil få flere poeng, jeg leverte totalt inn 8 sider. Men, jeg vet mye av det var feil, huff.... Men, jeg psykes helt ut av at jeg kanskje stryker. Da kommer jeg meg ikke inn på studiet til høsten, og livet mitt er virkelig over........ :(

 

Jeg er bare så irritert på meg selv over at jeg ikke klarte å lese oppgavene ordentlig, satt der bare og hadde sykt panikk :( Det jeg lurer på egentlig er om det er noen som har vært i samme situasjon med R matte, har dere stått elller strøket...? Jeg har det skikkelig vondt med meg selv nå, klarer virkelig ikke vente 3 uker. Livet mitt står på spill......:(

Anonymkode: eff92...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanlig å stryke. Om du stryker er det ingen fare, det er vel bare å ta eksamen på nytt i desember. Dette er helt vanlig, men hva er problemet?

Anonymkode: 778a8...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt vanlig å stryke. Om du stryker er det ingen fare, det er vel bare å ta eksamen på nytt i desember. Dette er helt vanlig, men hva er problemet?

Anonymkode: 778a8...210

Jeg skal inn på studie til høsten. Problemet er jo det at jeg ikke kommer inn!

Anonymkode: eff92...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal inn på studie til høsten. Problemet er jo det at jeg ikke kommer inn!

Anonymkode: eff92...be1

Da kommer du ikke inn da. Deal with it. Som AB sier, det er helt vanlig å stryke, men man må ikke gi opp fordi man stryker. Hvis verden går under fordi du strøk en vgs eksamen, vil du få tøffe år på universitet/høyskolen.

Anonymkode: 9f018...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes begge disse svarene var ganske lite empatiske, selvsagt er det veldig kjipt å stryke på eksamen, når det betyr at du må utsette utdanningsplanene dine med et helt år. Her kommer verdens mest irriterende men også eneste råd, ikke tenk så mye på det, vent til sensuren faller og stryker du så klager du, får du fortsatt stryk så er det skikkelig kjipt, men akkurat nå kan du ikke gjøre noe med det og det er bare å legge det fra seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...