linky Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Vi skal sette sammen sangheftene i dag( min mor) ,og det jeg lurer litt på er hvilken rekkefølge alt dette skal ligge i. skal alle sangene ligge først, eller sist i sangheftet. vi har jo bordplassering, gjestepresentasjon, bryllupsfestvett...osv. i sangheftet...noen som kan hjelpe?
ikka2011 Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Jeg ville hat bordplasseringen fremst og gjestepresentasjonen etter den, så sangene... Hva innebærer bryllupsfestvett ? litt nysjerrig på den!
tommeline Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Jeg ville hatt sangene først jeg da, og gjestelisten bakerst. Trenger du bordplassering i sangheftet? Når folk har kommet så langt har de jo funnet plassen sin og satt seg...
Scaramouche Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Vi skal først ha meny, deretter sanger, så bordplassering og gjestepresentasjon til sist Jeg er også litt spent på hva bryllupsfestvett innebærer? (Selv om det ligger jo litt i ordet da )
Gjest Vigdis ikke logget på Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 ..Trenger du bordplassering i sangheftet? Når folk har kommet så langt har de jo funnet plassen sin og satt seg... Det kommer vi til å ha. Grunnen er at folk kan se hvem som sitter hvor (kombinere gjestelisten med bordplasseringen og finne ut hvem de forskjellige er) Vi skal først ha meny' date=' deretter sanger, så bordplassering og gjestepresentasjon til sist [/quote'] Tror også vi gjør det i den rekkefølgen.
Trampe Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Der kom noen tips ja... har ikke tenkt på bordplassering i sangheftene!
Trampe Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 ...men jeg lurer også på hva bryllupsfestvett er for noe?
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Noen som vet hvor man kan finne "bryllupsfestvett" som kan legge ut en link til det??? Høres ut som noe morsomt noe
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 Bryllupsvett er "regler" for hvordan oppføre seg, og hva gjøre / ikke gjøre som gjest eller hovedpersoner i bryllup! Har ikke noen link, men som et dokument på PC...vet ikke om det er lov å legge det ut her jeg, for det er vel ikke en copyright-tekst heller!?? :klø:
ikka2011 Skrevet 27. april 2005 #10 Skrevet 27. april 2005 legg den ut på nettet via hjemmesiden din... så vi kan kikke da vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå