Gå til innhold

Rekkefølge i sangheftet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal sette sammen sangheftene i dag( min mor) ,og det jeg lurer litt på er hvilken rekkefølge alt dette skal ligge i. skal alle sangene ligge først, eller sist i sangheftet. vi har jo bordplassering, gjestepresentasjon, bryllupsfestvett...osv. i sangheftet...noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hat bordplasseringen fremst og gjestepresentasjonen etter den, så sangene...

Hva innebærer bryllupsfestvett ? litt nysjerrig på den!

Skrevet

Jeg ville hatt sangene først jeg da, og gjestelisten bakerst. Trenger du bordplassering i sangheftet? Når folk har kommet så langt har de jo funnet plassen sin og satt seg...

Skrevet

Vi skal først ha meny, deretter sanger, så bordplassering og gjestepresentasjon til sist :)

Jeg er også litt spent på hva bryllupsfestvett innebærer? (Selv om det ligger jo litt i ordet da :ler: )

Gjest Vigdis ikke logget på
Skrevet
..Trenger du bordplassering i sangheftet? Når folk har kommet så langt har de jo funnet plassen sin og satt seg...

Det kommer vi til å ha. Grunnen er at folk kan se hvem som sitter hvor (kombinere gjestelisten med bordplasseringen og finne ut hvem de forskjellige er)

Vi skal først ha meny' date=' deretter sanger, så bordplassering og gjestepresentasjon til sist [/quote']

Tror også vi gjør det i den rekkefølgen. :wink:

Skrevet

Der kom noen tips ja... har ikke tenkt på bordplassering i sangheftene! :)

Skrevet

...men jeg lurer også på hva bryllupsfestvett er for noe? :ler:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Noen som vet hvor man kan finne "bryllupsfestvett" som kan legge ut en link til det???

Høres ut som noe morsomt noe :ler:

Skrevet

Bryllupsvett er "regler" for hvordan oppføre seg, og hva gjøre / ikke gjøre som gjest eller hovedpersoner i bryllup! Har ikke noen link, men som et dokument på PC...vet ikke om det er lov å legge det ut her jeg, for det er vel ikke en copyright-tekst heller!?? :klø:

Skrevet

legg den ut på nettet via hjemmesiden din... så vi kan kikke da vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...