Gjest ii Eføy Skrevet 29. april 2005 #22 Skrevet 29. april 2005 Enten Britt eller Carl' date=' synes jeg. Britt er gjennomgående positiv, omsorgsfull, og bidrar ikke i all baksnakkinga som foregår (selv om hun kanskje ikke er blant de skarpeste). Carl er smart, men utrolig laidback, og jeg beundrer hans evne til å være seg selv i alt. Og da han stakk fra date for å drikke øl [/quote'] Skriver under på den :-)
monja Skrevet 29. april 2005 #23 Skrevet 29. april 2005 Britt' date=' Tina eller Carl Fredrik.[/quote'] Jepp, det er jeg helt enig i. Blir skikkelig sur om Gnellita vinner :-x
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #24 Skrevet 29. april 2005 . Verdig og BB-vinner bør vel knapt nevnes i samme setning.
Gjest Bare en mann Skrevet 29. april 2005 #25 Skrevet 29. april 2005 Greit om Elita vinner for meg. Hun håndterte Aylar rimelig effektivt, og har kontroll på hissige Tina og sjekket opp det "beste" mannfolket, og fremstår som sjefen i BB-huset. Klart den dama er en "verdig" vinner.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 29. april 2005 #26 Skrevet 29. april 2005 Helt klart Britt eller Tina!! britt fordi hun alltid er glad og positiv, hun er ikke redd for å skape litt moro, selv om det er på egen bekostning. hun har evnen til å tilpasse seg og omgåes de aller fleste virker det som, og det med ett minimum av drittslenging rettet mot de andre. Tina fordi jeg synes hun er kul!! det var ufattelig døvt der inne den uken hun ikke var der! "husefreden" som klas og elita snakket så flott om, var jo kjedelig å sitte å se på! også hadde det jo vært ufattelig festlig å se fjesene på endel av de andre om ho vant da!! Enig Britt..., men Tina - selv om hun kan väre morsom - har ikke sansen for tilpassning i en gruppe og er altfor usikker på seg selv. Og sta... Ingen verdig vinner synes jeg :-? Elita er mye bedre da :-) Greit hun er sutrende.., men hun har faktisk bein i nesa og står for seg selv. Tina blir bare sur når folk ikke er på hennes lag. Hun forventer fullstendig beundring fra de fleste og er ÅHH så irrriterende!
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #27 Skrevet 29. april 2005 klas, britt eller carl kanskje alle er verdige vinnere uteom tina
mrs williams Skrevet 30. april 2005 #28 Skrevet 30. april 2005 HOLDER EN KNAPP PÅ TINA ELLER KARL FREDRIK....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå