Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Finnes det en verdig b.b vinner i huset?? Synes Brita og Adam er verdige vinnere, mye mere show med de to enn det trasige gjenget i huset 8)
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Synes faktisk han kristian er en verdig vinner jeg, selv om han ikke er min type. Han virker sympatisk og med en enorm respekt for sin kjære utenfor. Ikke noe skuespill og oppmerksomhetsbehov som en del andre har.
Laina Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Synes faktisk han kristian er en verdig vinner jeg' date=' selv om han ikke er min type. Han virker sympatisk og med en enorm respekt for sin kjære utenfor. Ikke noe skuespill og oppmerksomhetsbehov som en del andre har.[/quote'] Jeg syns Kristian virker ganske kjedelig... Men han er utrolig søt mtp sin kjære. Takker nei til date av respekt for sin forlovede som han fridde til på direkten. Jeg håper på Brit eller Carl Fredrik som vinnere, jeg. Brit er veldig søt, takknemlig og blid. Carl Fredrik er også en god gutt. Skulle gjerne vært kompis med ham, jeg!
Twinkle Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Synes Britt er den godjenta! :-) Og så har jeg fått litt mer sansen for Tina.
aline Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Helt klart Britt eller Tina!! britt fordi hun alltid er glad og positiv, hun er ikke redd for å skape litt moro, selv om det er på egen bekostning. hun har evnen til å tilpasse seg og omgåes de aller fleste virker det som, og det med ett minimum av drittslenging rettet mot de andre. Tina fordi jeg synes hun er kul!! det var ufattelig døvt der inne den uken hun ikke var der! "husefreden" som klas og elita snakket så flott om, var jo kjedelig å sitte å se på! også hadde det jo vært ufattelig festlig å se fjesene på endel av de andre om ho vant da!!
*Lene* Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Britt! Hun er blid, positiv, tar i et tak, viser mye av seg selv, og virker å være seg selv! Tina har forandret seg mye etter at hun kom inn.. Eller er det BB som klipper for at hun skal være igjen og få populæritet hos seer'ne?
lena24 Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 håper på britt eller carl. de er de mest verdige synest jeg.
Gjest skindeep Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Helt klart Britt eller Tina!! britt fordi hun alltid er glad og positiv, hun er ikke redd for å skape litt moro, selv om det er på egen bekostning. hun har evnen til å tilpasse seg og omgåes de aller fleste virker det som, og det med ett minimum av drittslenging rettet mot de andre.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 Hvem er den karen som Britt plutselig er blitt sammen med eller noe? Hvor kommer han fra? Har han vært deltaker eller?
lena24 Skrevet 27. april 2005 #10 Skrevet 27. april 2005 ja han var med helt i begynelsen. han var den første på svenske siden som gikk ut før sammenslåingen. og da noen av de gamle deltagerne komm innom for å feste traff britt han.
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #11 Skrevet 27. april 2005 Enten Britt eller Carl, synes jeg. Britt er gjennomgående positiv, omsorgsfull, og bidrar ikke i all baksnakkinga som foregår (selv om hun kanskje ikke er blant de skarpeste). Carl er smart, men utrolig laidback, og jeg beundrer hans evne til å være seg selv i alt. Og da han stakk fra date for å drikke øl
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #12 Skrevet 27. april 2005 Jeg håper på Britt, med Tina som en god nummer to. Britt virker som ei ordentlig grei jente som støtter andre, mens Tina er seg selv på godt og vondt. :-)
nat26 Skrevet 27. april 2005 #13 Skrevet 27. april 2005 Jeg håper på Britt, med Tina som en god nummer to. Britt virker som ei ordentlig grei jente som støtter andre, mens Tina er seg selv på godt og vondt. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #15 Skrevet 28. april 2005 Britt er bare utrolig irriterende, blir rett og slett for mye av henne for min del.
Sita Skrevet 28. april 2005 #16 Skrevet 28. april 2005 Jeg håper på Britt, med Tina som en god nummer to. Britt virker som ei ordentlig grei jente som støtter andre, mens Tina er seg selv på godt og vondt. :-)
Kristin S Skrevet 28. april 2005 #17 Skrevet 28. april 2005 Og jeg håper på Carl! (Selvom jeg i grunn ikke følger så godt med..)
Gjest manic Skrevet 28. april 2005 #19 Skrevet 28. april 2005 Jeg må bare si at det var rett löyligt å se Elita skjelve i redsel etter The Ring i bare bh'en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå