Gå til innhold

kontorstolen min lukter kjønn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja som overskriften sier så lukter kontorstolen min skikkelig fitte, jeg er livredd noen skal merke det.Jeg deler kontor sammen med 3 andre kollegaer, en morgen jeg kom på jobb litt tidlig,så jeg han ene stå og lukte oppi mine høye hæler som jeg har under bordet, han trodde nok han var alene og han la ikke merke til at jeg så han.Jeg ble helt satt ut den dagen samt at jeg ble veldig flau, hælene mine lukter ganske stramt da jeg bruker dem sammen med nylonstrømper.Føler det er så pinlig at han vet hvordan føttene mine lukter.

Er redd for han skal lukte på stolen min også.

Anonymkode: ab675...b7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha morsom innlegg. Spray masse parfyme på den da. Gjør det når han kollegaen ikke ser på. 

Anonymkode: f6174...73d

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp stol i skinn eller syntetisk og sprit av. Null stress. Stoffstoler lukter når de blir varmet opp av varmt seteparti, ikke når de står klare til bruk.

Anonymkode: 5cb61...372

AnonymBruker
Skrevet

:rolleyes:        :skaal:

Anonymkode: 63201...5e8

• Liker 5
Skrevet

Kanskje du burde vurdere å begynne å vaske deg?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst?

Anonymkode: cf70c...331

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, han har kjent lukten for lenge siden, vi menn er kjent for å sniffe mere en kvinnene🤫 Og de som ikke innrømmer det lyver. Men å sniffe i høy hæler har jeg ikke falt for, men har sniffet mange stoler. Har jeg vært din kollega skulle jeg usynlig ha kåtet deg opp, og fått den stolen enda våtere. Fordi du er allerede avslørt, at du er mye kåt der du sitter i stolen din💦😘

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, museslikker69 skrev:

Haha, han har kjent lukten for lenge siden, vi menn er kjent for å sniffe mere en kvinnene🤫 Og de som ikke innrømmer det lyver. Men å sniffe i høy hæler har jeg ikke falt for, men har sniffet mange stoler. Har jeg vært din kollega skulle jeg usynlig ha kåtet deg opp, og fått den stolen enda våtere. Fordi du er allerede avslørt, at du er mye kåt der du sitter i stolen din💦😘

Du vet skremmende lite om kvinner. 

Anonymkode: 50013...9a1

• Liker 24
Skrevet
52 minutter siden, museslikker69 skrev:

:skratte:

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet skremmende lite om kvinner.  

Og du vet skremmende lite om meg😂....og tusenvis av kvinner tar ikke feil🤫

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå merker jeg at jeg lurer veldig på hvem som lukter på kontorstoler. Det ville ikke falt meg inn i halvsøvne en gang.

Anonymkode: a1056...825

• Liker 10
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja som overskriften sier så lukter kontorstolen min skikkelig fitte, jeg er livredd noen skal merke det.Jeg deler kontor sammen med 3 andre kollegaer, en morgen jeg kom på jobb litt tidlig,så jeg han ene stå og lukte oppi mine høye hæler som jeg har under bordet, han trodde nok han var alene og han la ikke merke til at jeg så han.Jeg ble helt satt ut den dagen samt at jeg ble veldig flau, hælene mine lukter ganske stramt da jeg bruker dem sammen med nylonstrømper.Føler det er så pinlig at han vet hvordan føttene mine lukter.

Haha, den var god. Visst det skal lukte skikkelig fitte bruker du klærene for lenge uten å vaske de😄 Vet vi er forskjellige, men det finnes da grenser🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kaffebønner i skoene og eddik på stolen. Og skaff deg mindre attraktive kollegaer, en god underlivssåpe og en grei gynekolog.

Anonymkode: 075b9...31d

• Liker 3
Skrevet

Det er noen fellesstoler på jobb jeg unngår nettopp fordi jeg kan lukte hvem som har sittet der. Det dreier seg om èn spesifikk kollega, veldig overvektig, men lukter mer ræv enn underliv.

Gjør skade på stolen din og si at du må ha ny. Så får du heller begynne å legge noe mellom stol og underliv.

Skrevet

Seksuell tenning sitter i hjernen, den påvirkes av smak, syn, hørsel, berøring, følelser, fantasier og lukt blant annet. Det er et vidt spekter av lyster som tenner de fleste. Så hvorfor synes noen det er tabu f.eks. å lukte på en stol? Jo fordi de mangler noen av sansene, som utvikler deres seksuelle mangfold til et bedre sexliv. Men det betyr ikke at de ikke er frisk!

Jeg er nok en pervers satan for de fleste, men jeg har iallefall et fantastisk sexliv😂🤫

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor lukter han i de høye hælene mine.Jeg har lagt merke til at de ikke står likt som jeg satte dem fra meg veldig ofte, glemte å si at begge skoene var fuktige da jeg tok dem på meg, det kunne se ut som om han hadde spyttet oppi dem🤢tror ikke han liker meg noe særlig.

Han må synes jeg er ekkel så har så stram odør fra hælene og nå er jeg så flau.Jeg har vurdert om jeg skal ta dem med hjem heretter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, museslikker69 skrev:

Og du vet skremmende lite om meg😂....og tusenvis av kvinner tar ikke feil🤫

Det mer du skriver det mer beviser du påstanden min. Du er som eksen min som trodde stive brystvorter betydde kåthet. Null håp. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mer du skriver det mer beviser du påstanden min. Du er som eksen min som trodde stive brystvorter betydde kåthet. Null håp. 

Mine brystvorter blir hard når jeg er kåt🙄

(kvinne)

Anonymkode: 9e3f3...486

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke så mye om påstander av min erfaring fra anonyme som ikke har kjønn😂For det andre vil jeg ikke ha håp fra deg🤫Brystvortene blir jo hard når du,  ...nei ikke du da, men andre blir kåt😘

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor lukter han i de høye hælene mine.Jeg har lagt merke til at de ikke står likt som jeg satte dem fra meg veldig ofte, glemte å si at begge skoene var fuktige da jeg tok dem på meg, det kunne se ut som om han hadde spyttet oppi dem🤢tror ikke han liker meg noe særlig.

Han må synes jeg er ekkel så har så stram odør fra hælene og nå er jeg så flau.Jeg har vurdert om jeg skal ta dem med hjem heretter.

Kanskje han allerede har merket at det lukter stramt rundt plassen din og prøvde å finne ut av luktekilden? 

Anonymkode: ca1b0...200

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...