Gå til innhold

Instagram og følgere


madcroc

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har en følger på min instagram som jeg vet hvem er og har ett par felles bekjente med.  Vi har aldri vært i noe sosiale sammenhenger eller pratet sammen før. Tenkte ikke over denne personen før hin begynte å følge meg. Har også likt noen av bildene mine. Jeg har åpen profil, så føler ikke for å blokkere personen så lenge jeg vet hvem det er. Men jeg lurer veldig på hva som er grunnen til at hin plutselig har begynt å følge min instagram. 

Noen som gjør det samme som beskrevet over her? Og hva er liksom "grunnlaget" for at du valgte å følge den personen? 

Jeg har ikke lyst å spørre heller, for det virker jo bare kleint og innbilsk..

Takk om du svarer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi....

men hvis dere har felles kjente så er det muligheter for at personen fant deg i «personer du kanskje kjenner», og syns du var interessAnt...? 

Jeg følger mange på insta som jeg knapt kjenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... jeg oppfatter ikke meg selv som så interessant men.. Det er jo litt rart likevel at hin har valgt å følge meg. Jeg føler ikke at jeg skal følge tilbake liksom. Syntes ikke jeg har noe med hva denne personen legger ut fra livet sitt. 

Når det er sagt, er det bare hyggelig å bli fulgt altså, men har ingen andre på følgere som jeg ikke har hatt enn eller annen relasjon til. Så derfor bare lurer jeg.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det bare er hyggelig jeg.

Jeg følger mange venner, bekjente og folk jeg ikke kjenner. Føler at instagram ikke er så "høytidelig" som facebook. Facebook har jeg bare folk jeg kjenner eller tidligere venner. 

 

Anonymkode: 7e8d1...a67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den over. Pluss at folk med åpen profil går jeg utifra at vil ha flere følgere, og ikke tenker så nøye over hvem som følger de. 

Anonymkode: e529a...bb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...