Gå til innhold

Sjefen er så kjip mot meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber for en mellomstor bedrift har 2 ledere i min avdeling. Han ene har alltid vært kjip mot meg, han begrenset alt for meg i bedriften, karrièremuligheter osv. Nå har jeg sagt opp og merker at dem vil være ekstra kjipe mot meg. Dette er en 40% 2 dager i uka. I det siste hvergang jeg er der blir sur og  syk , får vondt i hodet  og blir så lei meg at jeg ikke orker å snakke med noen hele dagen.  Jeg vet at jeg kan få sykemelding utover oppsigelses tiden, men hva burde jeg si til legen?

Anonymkode: 2883d...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bedrift i Oslo?

Bare lurer for høres kjent ut. Du kan gå til lege ja og få sykemelding pga trakassering etc. Fortell situasjonen og forklar at dette går utover din psykiske helse og at du snart ikke takler mer. 

Anonymkode: 9d038...664

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede sagt opp, og det er snakk om kun to dager i uken. Jeg bare slenger et forslag ut i luften nå, men hva med å bare holde ut? Bite tenna sammen og gjøre jobben din mens du teller dager til du slutter? At du blir sur og ikke vil snakke med noen når du er på jobb er det kun du selv som får gjort noe med. Vær heller super happy for at du snart er ferdig der. 

Anonymkode: 35265...76f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedrift i Oslo?

Bare lurer for høres kjent ut. Du kan gå til lege ja og få sykemelding pga trakassering etc. Fortell situasjonen og forklar at dette går utover din psykiske helse og at du snart ikke takler mer. 

Anonymkode: 9d038...664

Ja. i Oslo. Legen min er litt vanskelig dem deler ikke ut sykemeldinger pga lite forhold. Ofte når jeg må hos hun og be om sykemelding så leser godt hva loven sier før jeg møter opp. Slitsomt. 

Anonymkode: 2883d...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har allerede sagt opp, og det er snakk om kun to dager i uken. Jeg bare slenger et forslag ut i luften nå, men hva med å bare holde ut? Bite tenna sammen og gjøre jobben din mens du teller dager til du slutter? At du blir sur og ikke vil snakke med noen når du er på jobb er det kun du selv som får gjort noe med. Vær heller super happy for at du snart er ferdig der. 

Anonymkode: 35265...76f

Jeg har holdt ut i 3 år nå. Spesielt  de siste 6 måndene. Problemet her er når jeg er tilstede på jobben så blir jeg syk med engang, da begynner jeg å få vondt i hodet og sliter, akkurat samme som allergi symptomer om du skjønner! Og når jeg kommer hjem fra jobb, det er da jeg blir ordentlig sur og syk, da sover jeg gjerne opp i 18 timer og tar medisiner før jeg er frisk og good to go. Hvorfor vet jeg ikke! Jeg har også kraftig allergi mot støv og steder hvor det er urent osv, så det kan visst være en grunn. Og nå føler jeg at kroppen min sier stopp Tror nok at varsel lampene lyser nå. Og jeg vil ikke trosse det mer. Og i tillegg vil disse sjefene jeg har i avdelingen gjøre det enda slitsomt og da kan du tenke deg.       

Anonymkode: 2883d...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...