Gå til innhold

Ekskludering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente (20) som aldri har hatt særlig mange venner. Har en god venn, og det er det. Jeg er veldig sjenert og jeg synes det er vanskelig å prate med folk... blir fort usikker. Uansett, jeg jobber sammen med flere andre på min alder, og vi har det ganske hyggelig sammen på jobb. Hun ene og jeg har hengt en del på fritiden. I dag trente jeg med tre av de, og de snakket høyt sammen om grillingen de skulle på hjemme hos en av de, hva de skulle ha på seg etc. Jeg hørte på alt sammen, og sa at jeg håpet det ble fint. De takket for det, og nå blir jeg spammet med bilder av drikking, mat, samvær osv. Sikkert jeg som overreagerer, men følte meg så utrolig alene. Følelsene fra da jeg var liten og utenfor kom tilbake i meg, og jeg kjenner at jeg gruer meg til å møte dem på jobb igjen.... måtte bare lufte tankene mine litt. 

Anonymkode: cd1a7...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente (20) som aldri har hatt særlig mange venner. Har en god venn, og det er det. Jeg er veldig sjenert og jeg synes det er vanskelig å prate med folk... blir fort usikker. Uansett, jeg jobber sammen med flere andre på min alder, og vi har det ganske hyggelig sammen på jobb. Hun ene og jeg har hengt en del på fritiden. I dag trente jeg med tre av de, og de snakket høyt sammen om grillingen de skulle på hjemme hos en av de, hva de skulle ha på seg etc. Jeg hørte på alt sammen, og sa at jeg håpet det ble fint. De takket for det, og nå blir jeg spammet med bilder av drikking, mat, samvær osv. Sikkert jeg som overreagerer, men følte meg så utrolig alene. Følelsene fra da jeg var liten og utenfor kom tilbake i meg, og jeg kjenner at jeg gruer meg til å møte dem på jobb igjen.... måtte bare lufte tankene mine litt. 

Anonymkode: cd1a7...7d9

Sender deg en god varm klem ❤️ Det er ikke noe gøy å oppleve selv om det kanskje ikke var vondt ment. 

Anonymkode: 36059...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt det er en vond følelse.

Neste gang så kan du slenge ut et «åå så koselig, har ingen planer i dag, kan jeg bli med?»

kan hende de ikke tenker over at du ikke har andre planer, og de deler jo opplevelsen med deg på en måte nå, så det er innafor også å skrive at «det ser veldig koselig ut, si fra neste gang da, så kan jeg joine dere.»

lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...