Gå til innhold

Mobil med god batteritid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg trenger en ny mobil med god batteritid. Jeg har en Huawei pro 9 fra før av, er veldig fornøyd med den, men den har blitt ødelagt så trenger en ny. 

Spiller en den spill og hører på musikk, så vil gjerne ha en som holder hele dagen uten å måtte lade. 

 

Hjelp! 😛

Anonymkode: 34940...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du ha en telefon som varer en hel dag er vel alternativene Samsung Galaxy S10, Note 9 plus, iPhone Xr eller iPhone Xs Max, er vel de på markedet som har lengst standby per nå. 

Utenom Huawei Mate Pro 20, men ville ikke anbefalt Huawei i disse dager pga. usikker fremtid.

8 minutter siden, male32 skrev:

Nokia 8.1 er en veldig bra telefon.

Men den er ikke bra på batteri, til sammenligning har samtlige av de telefonene jeg har listet opp 4 ganger så lang standby tid. 

Anonymkode: 59b92...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vil spille musikk hele dagen er det ikke standby-tid man må se på.

Anonymkode: 11e28...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se på batterikapasiteten. 3500 og 4000 mAh bør holde i massevis

Anonymkode: bab35...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.5.2019 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Skal du ha en telefon som varer en hel dag er vel alternativene Samsung Galaxy S10, Note 9 plus, iPhone Xr eller iPhone Xs Max, er vel de på markedet som har lengst standby per nå. 

Utenom Huawei Mate Pro 20, men ville ikke anbefalt Huawei i disse dager pga. usikker fremtid.

Men den er ikke bra på batteri, til sammenligning har samtlige av de telefonene jeg har listet opp 4 ganger så lang standby tid. 

Anonymkode: 59b92...cb8

Huawei som kjøpes i dag har ikke en usikker fremtid utover at vi kanskje må oppdatere noen apper manuelt en gang i fremtiden. 

Konsekvensen kan bli at fremtidige huawei telefoner ikke kan forbindes med Google, men de som er i butikken nå er åpne for Google og vil ikke endres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...