AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1 Del Skrevet 24. mai 2019 Hei! Jeg er en av de kvinnene som svetter over middels mye. Har ennå ikke funnet en deodorant jeg er fornøyd med. Noen som har vært i samme båt som meg og har en deodorant å anbefale? Anonymkode: 0563d...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #2 Del Skrevet 24. mai 2019 Dytter Anonymkode: 0563d...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #3 Del Skrevet 24. mai 2019 Tror du burde prøve en antiperspirant.Forskjellen på deodorant og antiperspirant er at deodoranterreduserer svettelukten uten å påvirke produksjonen av svette, mens antiperspiranter reduserer selve svetteproduksjonen, og du vil svette mindre. Selv bruker jeg Vichy stress resist,den røde. Denne hjelper litt, men mest effekt har jeg av å begynne med Stop 24 strong. Denne påføres på tørr, ren hud 1-2 dager i uken før leggetid. Vaskes av om morgenen. Jeg har ikke hatt en eneste våt flekk under armene siden jeg begynte med denne, helt fantastisk! Anonymkode: 6aea1...018 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #4 Del Skrevet 24. mai 2019 Apoteket hadde en gang noe spesielt. Spør de. Husker dessverre ikke navnet. Ikke stop 24. Anonymkode: de643...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5 Del Skrevet 24. mai 2019 Driclor!!Reddet livet mitt, svettet som en hest selv om jeg ikke var i bevegelse Anonymkode: 2aa29...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #6 Del Skrevet 24. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Apoteket hadde en gang noe spesielt. Spør de. Husker dessverre ikke navnet. Ikke stop 24. Anonymkode: de643...835 Fant den: https://www.apotek1.no/produkter/aluminiumklorid-naf-25-i-spritliniment-45ml-836610p Anonymkode: de643...835 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja88 Skrevet 24. mai 2019 #7 Del Skrevet 24. mai 2019 Denne! https://www.pureyou.no/products/active-deodorant-balm-minteucalyptus Har også alltid svettet veldig mye, brukt Stop24 og aluminiumsklorid. Begynte med denne for 2 mnd siden, kroppen trengte 3 uker på tilvenning. Svettet en del, og følte jeg luktet litt ekstra, nå merker jeg ingenting. Svetter ikke, lukter ikke, og den skader ikke kroppen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 25. mai 2019 #8 Del Skrevet 25. mai 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Fant den: https://www.apotek1.no/produkter/aluminiumklorid-naf-25-i-spritliniment-45ml-836610p Anonymkode: de643...835 Brukt denne selv noen år, og livet mitt ble forandra. Pass på at du ikke er nybarbert, da svir det fælt. Jeg bruker den cirka 1 gang i måneden før jeg legger meg. Kan bli litt rød og irritert men går fort over. Bruker kun vanlig deo nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #9 Del Skrevet 25. mai 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Fant den: https://www.apotek1.no/produkter/aluminiumklorid-naf-25-i-spritliniment-45ml-836610p Anonymkode: de643...835 Signerer denne! Denne forandret livet mitt. Men følg instruksjonene nøye. Og gjerne ha litt hår ved påføring, så kan du heller barbere noen dager etter. Jeg svetter aldri lengre, bruker denne kanskje 1 gang i året. Anonymkode: e52f1...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #10 Del Skrevet 26. mai 2019 Cosmica fikk jeg da jeg svettet som verst som 14 -åring. Anonymkode: d187b...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #11 Del Skrevet 26. mai 2019 Finnes Yerka lenger...? Det var skikkelige saker... Anonymkode: da2ab...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 31. mai 2019 #12 Del Skrevet 31. mai 2019 Stemmer også på aliminiumsklorid, det er vondt og fælt i starten men såå verdt det. Følg instruksjonene nøye. Jeg brukte den for sånn 10-11 år siden, fikk lett store svetteringer og kunne ikke gå med klær av visse farger. Det ble helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #13 Del Skrevet 14. juli 2020 Ser det er litt gammel tråd, men. Jeg har prøvd det meste av deoer og de fleste er helt ok, men nå har jeg testet first price sin ! Wow! Jeg har aldri opplevd å holde meg helt tørr under armene ved trening og at det holder seg tørr i et døgn. Jeg har ikke skjekket om den varer enda lenger enn et døgn, det gjør den sikkert, men liker å dusje hver dag. Nå f.eks ligger jeg i senga etter nattevakt, tok på deoen sist for et døgn siden akkurat. Har på denne tiden gått i oppoverbakker til jobb i en time og svettet, og deretter vært på jobb i 10 timer også sovet i 7 timer og jeg er fortsatt helt tørr og 0 lukt+ Den har også en veldig frisk og mild god lukt. Anbefales! Skal aldri kjøpe noe annet! Anonymkode: 1fc5c...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 14. juli 2020 #14 Del Skrevet 14. juli 2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå