Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å bli flinkere til å spare penger og er på leting etter en bra spareapp. Noen tips? Jeg har Nordea som bank hvis det har noe å si

Skrevet

«Dreams» appen er ganske grei, med mange ulike måter å spare på😊

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: b872f...5c5

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bedre å opprette en sparekonto med høy rente og rett og slett sette inn penger der.

Anonymkode: 130d7...ee3

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bedre å opprette en sparekonto med høy rente og rett og slett sette inn penger der.

Det er jo det man gjør med en spareapp også, men appen gjør sparingen mer motiverende for oss som ikke er så gode til det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det høy rente?

Anonymkode: 7e6c5...278

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det høy rente?

Anonymkode: 7e6c5...278

Hos Avida får du i hvert fall 2,30% uten bindinger av noe slag.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, malibu skrev:

Det er jo det man gjør med en spareapp også, men appen gjør sparingen mer motiverende for oss som ikke er så gode til det :)

Hvilken spareapp er knyttet til en konto med høy rente mener du?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken spareapp er knyttet til en konto med høy rente mener du?

Vettu, jeg vet ikke hva rentene til de forskjellige bankene er rundt omkring. Men man sparer jo ikke penger iii appen. Man kobler appen til en sparekonto. Spareappen til DNB blant annet har ikke sine egne renter, du kan jo bruke hvilken dnb-konto du vil der.. Akkurat Dreams appen, som jeg nevnte, bruker en sparekonto i Storebrand. Det er de to jeg kjenner til.

For folk som er superflinke til å spare så er det sikkert godt nok å bare overføre penger til en sparekonto hver måned. Rentene kan være så høye de bare vil, men det hjelper jo ikke når man ikke klarer å la de stå der. Så nå lurte TS på hvilke spareapper som fantes. Noen sparer mer på den måten:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...