Gå til innhold

Hater at jeg ikke har karisma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er monoton og kjedelig. Finnes seriøst ingenting positivt ved det. Føler meg bare innestengt i meg selv..

Anonymkode: 346ee...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener. Jeg er også som deg. Jeg er rolig, trygg og pålitelig vil nok folk si. Men jeg er ikke en folk legger merke til. Folk husker meg som regel ikke, eller de husker ikke navnet mitt, legge ikke merke til meg. 

Men jeg har akseptert det, og syns det er helt greit. 

Anonymkode: 71d91...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt de menbeskene som "tar" ethvert rom de kommer inn i. De som klarer å synes og høres i folkemengder. Jeg kan ha ønsket meg den evnen. Eller karusmaen. Men jeg vet også veldig godt at jeg ikke ville vært annerledes enn jeg er ( med innsikt i at det alltid fins forbedringspotensiale)

Noen bare passer til å ha den utstrålingen, og jeg tenker også at dere ikke er så "usynlige" som dere tror? Jeg vet garantert om de som føler seg sånn, og jeg vet like godt at folk legger mer merke til dem enn de tror selv. Men! Hvis det er sånn at dere vil ha oppmerksomhet på den måten, så er det å jobbe med selvtilliten. 

Tror at å velge sin egen stil, er et godt første skritt. Hvis dere VIL skille dere ut fra mengden, så må dere jobbe med det. Dere trenger ikke være utadvendte og pratsomme. De som skiller seg ut, kan tillate seg å være litt "tause og mystiske". Dere vet sikkert hva som skal til. Hva dere må gjøre for å komme dit, eller ihvertfall prøve. Ikke sitt med hendene i fanget og resignere fordi en "er kjedelig". Hva hjelper det å klage over det? 🤷‍♀️ dere må jo gjøre noe da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? said:

Har møtt de menbeskene som "tar" ethvert rom de kommer inn i. De som klarer å synes og høres i folkemengder. Jeg kan ha ønsket meg den evnen. Eller karusmaen. Men jeg vet også veldig godt at jeg ikke ville vært annerledes enn jeg er ( med innsikt i at det alltid fins forbedringspotensiale)

Noen bare passer til å ha den utstrålingen, og jeg tenker også at dere ikke er så "usynlige" som dere tror? Jeg vet garantert om de som føler seg sånn, og jeg vet like godt at folk legger mer merke til dem enn de tror selv. Men! Hvis det er sånn at dere vil ha oppmerksomhet på den måten, så er det å jobbe med selvtilliten. 

Tror at å velge sin egen stil, er et godt første skritt. Hvis dere VIL skille dere ut fra mengden, så må dere jobbe med det. Dere trenger ikke være utadvendte og pratsomme. De som skiller seg ut, kan tillate seg å være litt "tause og mystiske". Dere vet sikkert hva som skal til. Hva dere må gjøre for å komme dit, eller ihvertfall prøve. Ikke sitt med hendene i fanget og resignere fordi en "er kjedelig". Hva hjelper det å klage over det? 🤷‍♀️ dere må jo gjøre noe da. 

Ja, men hva hvis vi ikke får til? Jeg har øvd mye foran speilet, men når det virkelig gjelder filer jeg hver gang. Når jeg i tillegg syns det er ubehagelig å ha ordet, at folk ser på meg og lytter til hva jeg sier er dette noe som er sykt vanskelig å få gjort noe med

Anonymkode: 02ba9...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ingen er glade for å være den stille.

Anonymkode: 346ee...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hva hvis vi ikke får til? Jeg har øvd mye foran speilet, men når det virkelig gjelder filer jeg hver gang. Når jeg i tillegg syns det er ubehagelig å ha ordet, at folk ser på meg og lytter til hva jeg sier er dette noe som er sykt vanskelig å få gjort noe med

Anonymkode: 02ba9...68d

Jeg skjønner at det er vanskelig. Men jeg mener bare at vi er de eneste som selv kan gjøre noe med sånt. Ingen andre 🙂

Hvis vi vil "være oss selv" og føler at vi ikke klarer fullt ut, så må en bare jobbe med selvtilliten. Du øver jo foran speilet, så kanskje du tør å være mer den du vil sammen med andre også. Ikke gi opp.

Eller, så går det fint an å akseptere hvem en er uten å strebe etter å bli "perfekt" også da. Godta at alle ikke har samme talenter og egenskaper. At en aldri blir "alt" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...