Gå til innhold

Karaoke i Oslo?


Tiger1974

Anbefalte innlegg

Noen som vet om utesteder i Oslo der de har karaoke?

Fantastiske steder for karaoke som Zinatra, The Star og Bør&Børsen er alle lagt ned. Jeg var i Oslo tre netter for ikke lenge siden, og da var det heller ikke karaoke på Sport 33, selv om det stod oppdatert på nettet at de hadde det. Noen her som har sunget karaoke i hovedstaden i løpet av de siste ukene som er oppdatert på hvilke steder som har karaoke? 🎵🎶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en bar i lille grensen som har. Aner ikke hva den heter. Riktignok en stund siden jeg har gått forbi, så vet ikke om den er lagt ned. 

Ellers har man Syng

Anonymkode: c7912...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en bar i lille grensen som har. Aner ikke hva den heter. Riktignok en stund siden jeg har gått forbi, så vet ikke om den er lagt ned. 

Ellers har man Syng

Anonymkode: c7912...37c

Det var nok dessverre The Star - nedlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en på Grønland som har, Eagle Pub. 

Syng tror jeg mest har sånn karaoke i private rom, men du kan sjekke, kan hende de arrangerer noe vanlig karaoke også. De har sånn sing-a-long kino i hvert fall, vet ikke om det er noe for deg? Syng har to plasser, en på Løkka og en i sentrum.

Anonymkode: 85c2d...bed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en på Grønland som har, Eagle Pub. 

Syng tror jeg mest har sånn karaoke i private rom, men du kan sjekke, kan hende de arrangerer noe vanlig karaoke også. De har sånn sing-a-long kino i hvert fall, vet ikke om det er noe for deg? Syng har to plasser, en på Løkka og en i sentrum.

Anonymkode: 85c2d...bed

Tusen hjertelig takk - sjekket hjemmesiden til Eagle Pub også nå, og det ser ut som et veldig bra sted. Karaoke flere ganger i uka!! Takk!😊 Nå skal jeg rocke på igjen! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også et sted på Grünerløkka som heter Syng :) har bare vært innom en gang da, bare i forbifarta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Elán skrev:

Det er også et sted på Grünerløkka som heter Syng :) har bare vært innom en gang da, bare i forbifarta.

Tror det er sånn at man må betale endel hundrelapper for det, og det er bare begrenset til et karaoke rom, så den er ikke aktuell - visste om Syng☺️ Liker best å synge for masse folk, og ikke måtte betale dyrt for å synge i et leid rom. Da kan man like godt synge hjemme.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tiger1974 skrev:

Tror det er sånn at man må betale endel hundrelapper for det, og det er bare begrenset til et karaoke rom, så den er ikke aktuell - visste om Syng☺️ Liker best å synge for masse folk, og ikke måtte betale dyrt for å synge i et leid rom. Da kan man like godt synge hjemme.😊

Skjønner :) som sagt stakk jeg bare nesen innom, så visste ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...