Gå til innhold

Spm til menn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er kompis-reglene? Er det slik at om ei dame har vært med kompisen din (helt uforpliktende), holder du deg da unna henne for all fremtid? 

Har nemlig en case her hvor fyr nr 1 er kompis m fyr nr 2.

Liker fyr nr 1 mest, men han er delvis involvert med en annen dame selv om han sier han også liker meg. Samtidig har ha sagt at jeg ikke må vente på han men heller leve mitt liv, så får tiden vise hva som skjer.  

Så har fyr nr 2 i vitert meg på helgetur.. Jeg liker også han, men da litt mindre.. Tenker da det kunne vært koselig å kommet seg litt bort, men er litt redd for fyr nr 1 vil ta helt avstand fra meg også i fremtiden om jeg roter med fyr nr 2 nå... 

Inspill? 

Anonymkode: 059b2...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det finnes en regel for det der. Men er du klar for de kompliserte tankene du kan få selv? 

Anonymkode: acb31...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ingen universal regel der, men jeg holder meg helt klart unna selv om han skulle si at han er ferdig med henne. Null drama, tull og misforståelser. I ditt tilfelle tror jeg det hadde vært lurt å holde seg unna begge to. Oppskrift på drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det finnes en regel for det der. Men er du klar for de kompliserte tankene du kan få selv? 

Det å involvere seg med ex damene til kompiser ender aldri bra. Da ryker som oftest vennskapet. Jeg hadde uansett holdt meg langt unna om jeg brydde meg om vennskapet. Blir man skikkelig forelsket og passer sammen med en slik dame? Da får man ofre det vennskapet da. Slik ser jeg det, men ville holdt meg langt unna i de aller fleste tilfeller. Det skaper fort "vondt blod".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...