Gå til innhold

Gni på klitoris under sex


Rebecca30

Anbefalte innlegg

Jeg har lest flere steder at et tips til bedre sex er å bli gnidd på klitoris samtidig som man har sex.

i går prøvde typen minne gni på klitorisen min mens vi hadde sex. Jeg lå på rygg og han sto på kne mens han gnidde med tommelen på klitorisen min samtidig som han penetrerte meg.

Jeg syntes ikke dette var noe godt og jeg måtte fjerne handa hans fra klitorisen min.

Er det noen som synes dette er godt?

Gjorde vi noe feil? burde han ha brukt massasjeolje på fingrene? Jeg var våt, så det var ikke problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gjør du dette selv da, når du onanerer? Han kan prøve å bruke lik teknikk som du selv bruker, eller du kan gjøre det når dere har sex.

Anonymkode: 2333c...d9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis var han rett på klitorisen med den overhengende huden trukket opp. Det er svært ubehagelig. 

Anonymkode: e2058...b7c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spytt eller fittesaft er smøring nok, men jeg tror han var for hardhendt med klitten din, men det skulle han ha kjent hvis han er erfaren da. Ble det vondt eller minket lysten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette noe dere bruker å gjøre? Hvordan gjør dere det eller får dere mannen til å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det selv. Da har du full kontroll på trykk, fart og bevegelse. Du kommer til å få noen fine orgasmer!

Anonymkode: 34209...6db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er irriterende og nesten vondt når menn gnir på klitoris. Det er forstyrrende og gjør at jeg ikke kommer (får vaginal orgasme til vanlig). Problemet med at det er vondt (både under forspill og ellers) tror jeg går på at jeg kjenner kroppen min så innmari godt og har teknikker, styrke og tempo som funker, mens menn ofte er mer hardhendte og ikke kjenner til hvordan det er best for meg. 

Anonymkode: 1097c...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rebecca30 skrev:

Jeg har lest flere steder at et tips til bedre sex er å bli gnidd på klitoris samtidig som man har sex.

i går prøvde typen minne gni på klitorisen min mens vi hadde sex. Jeg lå på rygg og han sto på kne mens han gnidde med tommelen på klitorisen min samtidig som han penetrerte meg.

Jeg syntes ikke dette var noe godt og jeg måtte fjerne handa hans fra klitorisen min.

Er det noen som synes dette er godt?

Gjorde vi noe feil? burde han ha brukt massasjeolje på fingrene? Jeg var våt, så det var ikke problemet

Hva om du koser med klitten din mens han knuller deg...

Burde være vinn vinn det........

 

M@ster

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden det funker for meg om mannen gnir meg på klitten mens han knuller meg. Kontrollen er ikke helt der i multitaskingen... Å gni selv derimot... Anbefaler deg virkelig å prøve det. Hvis du ikke vet hvordan, prøv deg fram når du er alene eller si til ham at du er nysgjerrig på det og vil teste ut. Jeg tror at de fleste menn syns det er sexy når dama tar på seg selv. ;) 

Anonymkode: ee6f3...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 15.49, Rebecca30 skrev:

Er dette noe dere bruker å gjøre? Hvordan gjør dere det eller får dere mannen til å gjøre det?

Jeg får ikke orgasme med mindre jeg stimulerer klitoris. Jeg gjør det selv, for samboern min er for hardhendt. Jeg begynner med å gni sakte også øker tempoet etterhvert.

Anonymkode: 1fe32...e42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke orgasme med mindre jeg stimulerer klitoris. Jeg gjør det selv, for samboern min er for hardhendt. Jeg begynner med å gni sakte også øker tempoet etterhvert. 

Noen menn tror klitten er laget av stein og blir desverre behandlet deretter. Jeg mener klitten skal terges ikke drepes😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Når jeg masserer klitten, pleier jeg å gjøre det "gjennom" de store kjønnsleppene. Altså fingrene rundt hele godsaken og gi litt squeeze og/eller kjøre sirkelbevegelser med hele hånda. Dermed blir det lettere for meg å klemme jevnt. 

Det er også samme grepet jeg liker når jeg squeezer henne etter hun har hatt orgasme og det er litt magic igjen i den.

Ellers er kvinner forskjellige der nede. Noen liker å bli dasket rett på. Min kone er ikke en av de. Direkte berøring med hånd uten nok lube er det best at hun gjør selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 14.59, Rebecca30 skrev:

Jeg har lest flere steder at et tips til bedre sex er å bli gnidd på klitoris samtidig som man har sex.

i går prøvde typen minne gni på klitorisen min mens vi hadde sex. Jeg lå på rygg og han sto på kne mens han gnidde med tommelen på klitorisen min samtidig som han penetrerte meg.

Jeg syntes ikke dette var noe godt og jeg måtte fjerne handa hans fra klitorisen min.

Er det noen som synes dette er godt?

Gjorde vi noe feil? burde han ha brukt massasjeolje på fingrene? Jeg var våt, så det var ikke problemet

Jeg gjør det fordi hun ber meg om det. Det funker for oss, men folk er forskjellige. (Må være ganske forsiktig.)

Egentlig er det litt rart at du spør. Man skulle nesten tro du kjente din egen kropp godt nok til å vite hva som gjorde at det ble ubehagelig.

Anonymkode: bc14e...387

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen er veldig følsomme på klitorisen og det gjør bare vondt om man er for hardhendt og gnir rett på. Jeg MÅ gni rett over, ellers gjør det vondt. Liker å gjøre det selv under sex. Synes menn er for hardhendte og er ofte ubehagelig når de gjør det. Må ha vibratoren rett over, ellers gjør det vondt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Kan med fordel bruke sandpapir - korn 16

Au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...