AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1 Skrevet 24. mai 2019 Jeg skal pusse opp noen møbler, et bord, en reol, noen hyller og en kommode. På bordet tror jeg det er lurt å bruke gulvmaling for at det skal holde godt. Men jeg lurer på om det holder å bruke veggmaling på de andre møblene da det kun skal stå bøker og pyntegjenstander på der. Jeg har lavt budsjett, så jeg har sett på malingen fra Biltema 🙈 er den mulig å bruke? Anonymkode: 86c37...e2c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #2 Skrevet 24. mai 2019 Jeg ville brukt oljebasert maling som er beregnet på maling av møbler Anonymkode: 0eee4...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #3 Skrevet 24. mai 2019 På byggvarehus som feks Obs bygg hender det at du får kjøpt maling til strekt reduserte priser grunnet at det er feilblandet (dvs fargen ikke ble den som kunden skulle ha). Mulig du får gratis maling på finn.no også Anonymkode: 0eee4...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #4 Skrevet 24. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal pusse opp noen møbler, et bord, en reol, noen hyller og en kommode. På bordet tror jeg det er lurt å bruke gulvmaling for at det skal holde godt. Men jeg lurer på om det holder å bruke veggmaling på de andre møblene da det kun skal stå bøker og pyntegjenstander på der. Jeg har lavt budsjett, så jeg har sett på malingen fra Biltema 🙈 er den mulig å bruke? Anonymkode: 86c37...e2c Personlig ville jeg ikke brukt Biltema maling. Den er veldig tyntflytende og gir ikke et bra resultat (eksen min kjøpte den for å male lister med en gang). Jeg ville dratt på Maxbo eller Coop bygg som noen andre her sa over og se om det er feilblandet maling der. Har funnet masse der selv. Finn.no er også et fint sted å lete etter billig maling. Anonymkode: 82ae0...479 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5 Skrevet 24. mai 2019 Du kan sjekke om du finner rett type og farge maling her https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?q=Lady+maling+&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sort=3 Anonymkode: 0eee4...4f2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #6 Skrevet 24. mai 2019 Interiørbeis kanskje? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=127479436 Anonymkode: 0eee4...4f2
Sola de Skrevet 25. mai 2019 #7 Skrevet 25. mai 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal pusse opp noen møbler, et bord, en reol, noen hyller og en kommode. På bordet tror jeg det er lurt å bruke gulvmaling for at det skal holde godt. Men jeg lurer på om det holder å bruke veggmaling på de andre møblene da det kun skal stå bøker og pyntegjenstander på der. Jeg har lavt budsjett, så jeg har sett på malingen fra Biltema 🙈 er den mulig å bruke? Anonymkode: 86c37...e2c Jotun lady supreme finish. Slitesterk og resultatet blir myyyye bedre enn med andre malinger. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #8 Skrevet 25. mai 2019 Du kan bruke det meste bare du avslutter med gulvlakk. Kun veggmaling vil flasse bare du ser hardt på det. Anonymkode: 9ac71...cb2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå