Gå til innhold

Litt kinkig


nr.8

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål jeg håper noen jenter kan kaste litt lys over, selv om det nok ikke finnes noen fasit.

En sen og fuktig kveld på byen kom jeg i skade for å gå inn på feil toalett på utestedet. Hadde aldri vært der før, det var mørkt, trangt, og nokså kryptisk (kunstnerisk?) skilting. Og smekklåsen var borte.

Så flyr døra opp, og der står det en ung dame og stirrer på meg med buksa på knærne og pikken i hånda. Jeg beklaget (og spurte det teite spørsmålet "øh...er dette jentedoen?" istedet for å kle på meg) før hun sa "gjør deg ferdig du", målte meg opp&ned, trakk på smilebådet og lukket døra.

Så lærer man noe nytt om seg selv. I tiden etterpå begynte tanken "det pirret noe jævlig å stå der" (etterfulgt av "hvorfor i huleste skal DET være pirrende?!") Trodde mitt nokså velassorterte register av seksuelle preferanser var temmelig kartlagt, men det var jo festlig å oppdage at det bor en ekkel liten blotter der inne også i en alder av 32. Tenker vi sier ekshibisjonist, høres mye bedre ut.

Har alltid ment og argumentert for at man skal prøve etter beste evne å kanalisere fantasier/fetisher ut i praksis etter beste evne. Eneste måten man lærer ordentlig på. Lurer man på noe, så prøv. Er det umulig, så prøv på en annen måte. Har gått bra hittil.

Men denne her er noe kinkig. Har dukket opp med jevne mellomrom på sexfantasisamlebåndet, skjønner ikke helt hvorfor. Problemet er at selve kjernen her er jo å bli sett på av en totalt fremmed. Og fremmede har normalt sett ikke bedt om det, så da er det blotting som er et overgrep. Og det kunne jeg ikke få meg til. Vil ikke utsette noen for noe ubehagelig, ville tro en fremmed jentes tanker ville gått til voldtekt og angst og uro hvis en idiot står og napper seg uten noen videre forklaring.

Har lurt på om det rett og slett hadde gått an å spørre noen hvis man ser an situasjonen litt. Ikke i mørke bakgater hvor det kun er hun og meg etc. Så, etter altfor mye om&men, det er det jeg lurer på. Hvordan hadde du som jente reagert hvis en fremmed fyr stoppet deg (i offentlige, trygge omgivelser), men istedet for å be om en lighter hadde spurt om du lar ham blotte seg for deg. På en så fintfølende måte som mulig, forespørselen tatt i betraktning, og muligens litt kontekst (men ikke så lang som denne bergprekenen av et innlegg vokste til).

Har en krypende følelse av at jeg har framstilt meg som en patetisk idiot her nå.

En gang må være den første.

Endret av nr.8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...