Gå til innhold

Introvert, hvor lenge må du lade opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du har vært sosial, hvor lengr må du ha alenetid  for å bli ladet til å være sosial igjen?

Skriv antall dager du må være hjemme å lade 

1 time sosial med en venn =

3 timer sosial med en venn =  

Overnatting hos en venn 1,5 dag =

En helg på en hytte med venner =

En uke vennetur = 

Hvor lenge kan du være helt alene før du må treffe noen? Uten samboer, bare helt alene.

Jeg trives en hel dag alene uten kontakt med noen. Kan være alene i 3 dager men da må keg ringe og sende melding med noen for å vite at jeg fotsatt har mennesker rundt meg.

Anonymkode: 366da...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke akkurat noe fasit på hvor mange dager\uker\måneder jeg trenger å lade opp for å finne på noe med neste person. Nå møter jeg kanskje en venninne jeg har en gang i måneden til annen hver måned for noen timer, og thats it. Ellers er jeg ikke med noen andre enn min samboer eller familie. :) Har det greit sånn også. 

Anonymkode: 33436...9cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være helt alene i flere uker uten at det gjør noe. Å ta 4-5 dager alene på fjellet uten telefon er ren oppladning. Ellers i hverdagen så bryr jeg meg ikke om at jeg egentlig er introvert, jeg prioriterer det jeg føler er greit å gjøre. For det meste fred og ro, men bruker og tid på andre. Å føle for mye på følelser er bare tungvindt.

Kan ha perioder da jeg er mye sosial, da jeg må bruke mye tid på andre fordi det skjer ting i dems liv som er viktig å ta del i, andre perioder trenger jeg ikke det.

Alle gjør valg i livet utfra hva man er mest komfortabel med, noen velger å gå ut fredag kveld, andre velger kvalitetstid med TV.

Anonymkode: fe343...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time sosial med en venn = ingen planer neste dag

3 timer sosial med en venn =  ingen planer neste dag

Overnatting hos en venn 1,5 dag = helst en dag alene, eller noen ettermiddager

En helg på en hytte med venner = Vanskelig, jeg orker ikke dra rett på en uke med jobb etter det

En uke vennetur = uaktuelt

Anonymkode: 227e1...2e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri

1 time sosial med en venn = går som regel bra, bare jeg får "landet" før jeg legger meg

3 timer sosial med en venn =  går som regel bra, bare jeg får "landet" før jeg legger meg

Overnatting hos en venn 1,5 dag = kommer an på om jeg har fått vært alene litt eller ikke, men 1-1.5 dag bør det være

En helg på en hytte med venner = Kommer igjen an på om jeg har fått laddetid, men 3-4 dager før jeg er meg selv igjen

En uke vennetur = skjer ikke.

En kveld på byen med venner =  helst ikke snakk med meg dagen etterpå

Jeg har etterhvert lært meg at jeg ikke er spontan og ikke kan være det. Ting bør planlegges, og jeg bør ha tilstrekkelig tid i forveien på å mentalt forberede meg på det som skjer. Mye lyder og høy musikk tærer ekstra på, så jeg passer på å få rolige øyeblikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte må dere ha alene tid uten samboer?

  

Anonymkode: 366da...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...