Gå til innhold

Filmmusikk?


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

De som står bak musikken til en del filmer er genier i sin gren. Noen glemmer man fort. Andre ikke. Altså jeg mener musikken. Ikke geniene.

Dette temaet har nok vært oppe flere ganger. Men utviklingen av filmer og deres musikk endres.

Legg gjerne inn youtube-video. Ikke bare link. (Det er bare å kopiere url-link, så fikser KG resten.) Du må ikke elske filmen. Men musikken må ha gjort noe med deg.

En av de veldig få filmene jeg har sett hvor annet liv besøker jorden, og den er uforskammet trolig i sin form. For oss mennesker, for hva vet vi. Musikken underbygger dette. Den lever og gir filmen dybde. En låt eller et stykke musikk jeg sent vil glemme. Og det gjelder også filmen.

Virkeligheten er nok ikke slik vi vil at den skal være. Ingen av oss kan egentlig forstå hva en milliard av noe betyr. For tallet er så enormt. Så med tanke på at universet har eksistert i så mange milliarder år, er det lite trolig at to avanserte sivilisasjoner, nokså nære hverandre, lever på nøyaktig samme tid. Tallene knuser den drømmen. MEN! Vi kan se film.

 

 

 

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...