lillesky Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Er det noen som har et koselig hotell eller en kro å anbefale, helst i Århus? Er det noen andre byer enn Århus man kan besøke? Aalborg? Vi skal ta ferga til Fredrikshavn, så vi vil ikke så langt...
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Fredrikshavn er faktisk en svært søt by med flott gågate. De fleste på svipptur som kommer seg i land, rekker bare nærmeste matbutikk og så er det ombord igjen. Det er masse spennende klesbutikker med klær jeg ikke ser i Norge, men som sjelden har åpna når "svippturfergene" ligger inne (har mer sans for dansk design), lekre interiørbutikker med ting og tang, og deilige bakerier... Jeg vil anbefale å ta en stopp i Fredrikshavn og kikke litt før dere reiser videre!
lillesky Skrevet 27. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2005 Ebeltoft ja! Der var jeg når jeg var liten. Er det shoppingmulighter der da...? Og koselige resrauranter? Skagen er liksom ikke så stort... Fredrikshavn har mnage koselige butikker ja! Vi har alltid stoppet der på vei hjem for å ta ferga, når vi har overnattet i Danmark. Noen som kan anbefale hotell/kro?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå