Gå til innhold

Alder og det å barbere musa...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 45 år og har vokset med jevnlig i salong i ca 15 år. Og jeg tar alt når jeg først vokser. For meg har det blitt litt som å barbere leggene, jeg føler meg ufresh når jeg ikke har barbert leggene, og jeg føler meg ufresh når det er lenge siden sist voksing. Kommer nok til å fortsette med dette i lang tid, for min egen del😊 Hva andre måtte mene om det, bryr jeg meg ingenting om😊

Anonymkode: 44747...3b5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må ærlig si at kvinner som barberer seg i den alderen, må ha ekstremt dårlig selvtillit og er umodne. Å barbere er barnslig og uhygienisk. De som mener det er best, føles best osv er umodne, vranglærte og rett og slett barnslig. 

Anonymkode: 127ae...cb9

Da får jeg melde meg på listen. Aldri vært på ekstremt dårlig selvtillit liste før, så det blir en ny erfaring. Så artig! Alltid gøy med nye erfaringer! :hoppendeglad:

(PS! Hvordan gjør man det?) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Må ærlig si at kvinner som barberer seg i den alderen, må ha ekstremt dårlig selvtillit og er umodne. Å barbere er barnslig og uhygienisk. De som mener det er best, føles best osv er umodne, vranglærte og rett og slett barnslig. 

Anonymkode: 127ae...cb9

Whatever, det er viktigere å være fornøyd med seg selv og sexlivet sitt enn å please en random dust på internett. For oss som primært har oralsex så er det mest praktisk å være barbert, enkelt og greit. Håper du får oppleve å bli slikket en gang i fremtiden du også ❤️😊

Anonymkode: f8fd4...dea

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Tamsi said:

Jente 25, så godt som full busk her. Er det også unaturlig, siden du drar alder inn som en faktor for fjerning av hår? 

Unaturlig er det ikke, men uvanlig, og det er vel ingen underdrivelse å si at de fleste menn på 25 ville fått bakoversveis. Mange vil sikkert kalle de umodne, men det er en realitet. Personlig må det ikke være helt glatt, men har det gått noe mer enn et par uker ville ikke lysten til å gjennomføre oralsex vært der. Det tror jeg gjelder veldig mange, men er man komfortabel med det selv og har en fast partner, eller om man ikke har one night stands og bryr seg om hva folk tenker er det jo ikke så viktig. Antar det er annerledes i fast forhold. Da har man en mulighet til å drøfte det, men så er det selvsagt dama som bestemmer det.

Endret av eksentrisk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, barbent skrev:

Jeg liker best å være naturlig, vil ikke mannen ha meg for den jeg er så får det være hans problem syns jeg, jeg må være meg selv

Det skulle vært så mange flere damer som deg! La det gro vilt utenfor kanten både her og der, og vær stolt av det 👍😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trøndermann skrev:

Det skulle vært så mange flere damer som deg! La det gro vilt utenfor kanten både her og der, og vær stolt av det 👍😊

❤️❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Tamsi skrev:

Jente 25, så godt som full busk her. E

Foretrekker også full busk🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på trening at det er damer på 40-50 som barberer musa. Er ikke det litt unaturlig? 

Hvilken alder tenker deee det er normalt å slutte med glattbarbert mus? 

Anonymkode: bffc3...9e1

Hvor gammel er du? 19? Du tror også at folk slutter med sex når de er 40? Og du synes alle over 35 burde ha kort hår?

Tenk tilbake på dette når du blir 40, er du snill!

😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, barbent skrev:

Jeg liker best å være naturlig, vil ikke mannen ha meg for den jeg er så får det være hans problem syns jeg, jeg må være meg selv

Helt enig, å være naturlig er best🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da dama oppdaget at jeg alltid var hårløs, da forsvant hennes hår også fort. 

Anonymkode: 695f0...02c

Utrolig ekkelt med menn som barberer seg nedentil. Er det fordi penis visuelt virker større? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kvalitet skrev:

Utrolig ekkelt med menn som barberer seg nedentil. Er det fordi penis visuelt virker større? 

Hehe, det er ikke så mandig, nei. En mann skal ha hår. Også på ryggen, gjør meg ingenting🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er spot on i aldersgruppen du undrer deg over, og for min del barberer jeg under, men lar det være en liten dusk i forkant fordi det er dette som passer meg. Jeg har derimot venninner på samme alder som vokser og barberer helt glatt, og vet du hva? For en del av dem er det fordi de har fått grå hår der og da synes de det ser bedre ut uten. Enkelt og greit. Det var ikke en årsak du hadde tenkt over vel? 😄

Anonymkode: 1adca...cad

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elizabeth89 skrev:

Foretrekker også full busk🙂 

Så bra at det finnes sånne som dere! Full busk er både feminint og det absolutt fineste 👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Helt enig, å være naturlig er best🙂

😘så godt å høre❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 10.40, AnonymBruker skrev:

Ser på trening at det er damer på 40-50 som barberer musa. Er ikke det litt unaturlig? 

Hvilken alder tenker deee det er normalt å slutte med glattbarbert mus? 

Anonymkode: bffc3...9e1

At det var?? Unnskyld, men jeg ante virkelig ikke at det eksisterer en øvre aldersgrense for barbering av kjønnshår.

Jeg er over 50, og jeg foretrekker barbert underliv. Selv om jeg er midt i livet har jeg ikke sluttet å ha sex, og hår i munnen unner jeg ingen, siden jeg synes det er skikkelig ekkelt selv. Jeg husker også at jeg syntes det var skikkelig ubehagelig når det lugget under samleie, fordi hår av og til ble med inn. En annen ting jeg ikke liker, er når tissestrålen spres utover via kjønnshår og gir en følelse av å ikke være ordentlig tørr, selv etter fem runder med toalettpapir. Jeg likte det ikke for 30 år siden, og jeg liker det ikke nå. Mulig jeg slutter å barbere meg en gang i fremtiden, siden jeg har hørt at kjønnshår forsvinner med alderen. Men ikke før. Hvorfor i all verden skulle jeg det, når jeg foretrekker å være hårløs? 

At andre foretrekker å la kjønnshåret være plager meg ikke i det hele tatt, uansett hvor unge eller gamle de måtte være.

Anonymkode: d284c...3e7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dame 40+ her. 

Barberer meg fordi jeg synes det er mest behagelig; både når jeg har sex med andre og meg selv 🤗Hva andre måtte mene er jeg gammel nok til å gi f**n i 😋.

Anonymkode: d4538...a34

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Her er begge glattbarbert og over 40, slik liker vi det, hva andre syns gir jeg fulstendig blanke i

K40

Anonymkode: a471a...26d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trøndermann skrev:

Så bra at det finnes sånne som dere! Full busk er både feminint og det absolutt fineste 👍👍

Enig i det🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3 stk på kvinneguiden som er damer og en mann som mener full busk som kommer utenfor bikinikanten er bra og prøver å normalisere det. Er dere singel er det jo ett fett, men er det en mann som skal slikke der, så vil han jaggu ikke ha hår i maten. 

Anonymkode: ab7e0...37c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 stk på kvinneguiden som er damer og en mann som mener full busk som kommer utenfor bikinikanten er bra og prøver å normalisere det. Er dere singel er det jo ett fett, men er det en mann som skal slikke der, så vil han jaggu ikke ha hår i maten. 

Anonymkode: ab7e0...37c

Du vil kanskje ikke, men min pulekompis har en annen mening enn deg. Men du, en mann som prøve å normalisere kjønnshår. Ser du ikke selv å feil det du skiver blir? Kjønnshår er jo så naturlig som det går an å bli😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...