AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #61 Del Skrevet 25. mai 2019 Min fremtidige mann kan gjerne ha hår overalt, det bryr jeg meg ikke om... Men jeg selv foretrekker å være helt glattbarbert, føler meg mye freshere. Hva andre kvinner velger å gjøre med underlivet sitt gir jeg blanke faen i, jeg studerer ikke andre kvinners underliv uansett i garderober og lignende. Anonymkode: 383dd...1e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #62 Del Skrevet 25. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 3 stk på kvinneguiden som er damer og en mann som mener full busk som kommer utenfor bikinikanten er bra og prøver å normalisere det. Er dere singel er det jo ett fett, men er det en mann som skal slikke der, så vil han jaggu ikke ha hår i maten. Anonymkode: ab7e0...37c Jeg foretrekker full busk, og har slikket fitte siden 80-tallet. Hvis du kan litt om kvinnelig anatomi, ville du visst at det ikke vokser hår der de fleste damer liker å bli slikket. Jeg tror faktisk det er mer enn én mann som liker naturlig utseende på kvinnekjønnet her inne. Hvis bikinien er mindre enn busken, da er ikke busken normal? Er det dette du påstår? Og at det er feil at vi prøver å normalisere det normale?? Anonymkode: fbc05...de3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 25. mai 2019 #63 Del Skrevet 25. mai 2019 Denne diskusjonen ender alltid opp med hatprat mellom to sider. Virkeligheten har mer enn to sider. Det kan være veldig stor forskjell på to fulle busker. Full busk kan se grusomt ut, og det kan i noen tilfeller se helt fantastisk ut. Men glatt er i de fleste tilfellene mest sexy, synes jeg. Men nå er jeg mann, og ikke opptatt av annet enn det jeg bruker musa til. Jeg slipper å tenke på den praktiske hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #64 Del Skrevet 25. mai 2019 38 minutter siden, Paramount skrev: Denne diskusjonen ender alltid opp med hatprat mellom to sider. Virkeligheten har mer enn to sider. Det kan være veldig stor forskjell på to fulle busker. Full busk kan se grusomt ut, og det kan i noen tilfeller se helt fantastisk ut. Det skal jeg være enig med deg i, at NOEN kan kle å ha full busk, men da er det ikke hår som går utenfor bikinilinjen. God frisert og glatt ser best ut og faller i smak best Anonymkode: ab7e0...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #65 Del Skrevet 25. mai 2019 Det skal det ha, dette er et forum med mange utrolige dumme spørsmål. Anonymkode: ce8e4...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #66 Del Skrevet 25. mai 2019 Jeg kommer til å fjerne hårene på musa mi så lenge som jeg selv ønsker. Det er min business, og ingen andres Anonymkode: 0e901...413 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #67 Del Skrevet 25. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 3 stk på kvinneguiden som er damer og en mann som mener full busk som kommer utenfor bikinikanten er bra og prøver å normalisere det. Er dere singel er det jo ett fett, men er det en mann som skal slikke der, så vil han jaggu ikke ha hår i maten. Anonymkode: ab7e0...37c Hår i maten må være det teiteste uttrykket jeg hører igjen og igjen. Det er jo bare å putte tunga der den faktisk skal være. Ref min egen kjæreste som ba meg om å spare det ut fordi han var nysgjerrig på hvordan det ser ut, og som elsket det fra første hår. Han går ned ved hver eneste anledning. Anonymkode: 27d57...e02 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #68 Del Skrevet 25. mai 2019 App app app!! Jeg elsker å slikke, og driter i om det er hår eller ikke. Men til de av dere som tror at man bare skal slikke der det ikke er hår, kom dere på skolebenken og begynn forfra! Når du slikker så er trikset å ikke slikke....dvs, ikke pang på knollen med en gang. Nei, ert henne først. Slikk rundt..nærme deg, så litt unna igjen. Du kjenner når hun spenner seg og da holder du deg der et kort sekund før du røver henne fra godsakene igjen...gjør henne frustrert, utålmodig. SÅ kan du slikke der håret ikke gror...så gjør du samme med fingeren...først nesten inn, teasing og erting før hun får den også...også videre... Anonymkode: e7180...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #69 Del Skrevet 26. mai 2019 På 24.5.2019 den 12.48, AnonymBruker skrev: Damer 40 + med solbrune glattbarberte underliv er jo det mest sexy som finnes. Hilsen mann 25. Anonymkode: b1b33...a2e solbrune underliv?? ser du ofte damer som soler dotten? Anonymkode: 3109a...e56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #70 Del Skrevet 26. mai 2019 På 24.5.2019 den 15.45, AnonymBruker skrev: Litt morsomme at alle damene på kg sitter å forsvarer busk for å slippe å gjøre noe. Skulle da bare mangle dere gjør noe for mannen deres. Ingen vil ha hår i maten, og det tar dere ekstremt kort tid å barbere en mus. Tenk at det er et spm i 2019. Anonymkode: ab7e0...37c du vet hvor klitoris ligger? Anonymkode: 3109a...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #71 Del Skrevet 26. mai 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: 3 stk på kvinneguiden som er damer og en mann som mener full busk som kommer utenfor bikinikanten er bra og prøver å normalisere det. Er dere singel er det jo ett fett, men er det en mann som skal slikke der, så vil han jaggu ikke ha hår i maten. Anonymkode: ab7e0...37c Mannen min foretrekker hår men jeg er mer komfortabel med å barbere nederst og bare beholde en trekant øverst. Så det er mange menn som liker det. ei jeg jobber med som jeg ofte svømmer med har full busk og hun ser dritsexy ut med den. Hun har mann. Når du snakker om at noen her prøver å normalisere hår virker du bare helt kokt i hodet. Vi er født med hår alle mann, det er normalt. Jeg synes alle skal gjøre som de vil. Men slutt å forvent noe, det er opp til mannen eller kvinnen selv om de vil barbere staken/underlivet. Anonymkode: 3109a...e56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #72 Del Skrevet 26. mai 2019 Jeg har ikke bare litt hårete bikinikant, jeg har mange lange svarte hår på lårene, ser nesten litt apekattaktig ut😜 Så jo, bikinilinje og underlivet shaves, men beholder trekanten for å ikke føle meg helt naken. Elsker å sole meg naken, og når vinden pusker i håret der nede blir jeg våt😊 Anonymkode: 50d43...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #73 Del Skrevet 26. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: solbrune underliv?? ser du ofte damer som soler dotten? Anonymkode: 3109a...e56 ?? Nå er det jo gjerne mange som tar solarium naken da så.... Forstår du virkelig ikke hva jeg mente, eller er dette bare en tåpelig versjon av en spøk for å latterliggjøre det jeg mener fordi du selv er uenig? Mvh mann 25. Anonymkode: b1b33...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #74 Del Skrevet 26. mai 2019 Hvorfor ser du på skrittet til andre i garderoben? Hold øynene for deg selv. Anonymkode: 56662...1ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #75 Del Skrevet 26. mai 2019 Jeg er 28 og shaver fra halebeinet til navelen. Kjæresten shaver også hele veien. Jeg veit ikke hvorfor, men dusjer vi sammen så får jeg han ofte til å shave meg og det er utrolig pirrende! Jeg har alltid shavet meg og stort sett hatt partnere som har gjort det samme,🙂 hva som skjer når vi blir eldre får vi se, men nå er det ikke tenkelig med annet enn hårfritt Anonymkode: e5895...2af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 26. mai 2019 #76 Del Skrevet 26. mai 2019 Ryddet for brukerdebatt, tilsvar og avsporinger. Ninab82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlygirl9 Skrevet 26. mai 2019 #77 Del Skrevet 26. mai 2019 Jeg har full busk. bryr meg ikke så mye om hva andre har, men jeg bryr meg om at jenter og damer og kvinner føler at de MÅ barbere seg selv om de kanskje ikke har lyst. Det er tungtvint, vondt, tidkrevende, kjedelig og det koster penger. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moden dame Skrevet 26. mai 2019 #78 Del Skrevet 26. mai 2019 Jeg hadde full busk frem til slutten av tjue-åra. Opplevde aldri at det var noen som helst hindring for de jeg hadde sex med Tenkte aldri over det selv heller. Etter det har jeg lekt litt mer med 'frisyrer' og variert veldig etter hvor mye energi jeg har orket å legge i det, fra full busk via frisert (forsøkte å farge en periode, men det var mislykket :D), til helt glatt, som nå. Det er mye som er med og innvirker på hva jeg gjør med busken, blant annet hva partneren liker, om det er sommer/vinter, hvor mye tid/energi/fantasi jeg har. Men _alder_ har jeg aldri tenkt på som en faktor. Det eneste må være som en annen her har nevnt, at vi får mindre og gråere hår etterhvert. Kanskje en grunn til å fjerne helt eller frisere annerledes? Main point: Vi gjør det som føles best. Uavhengig av alder 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #79 Del Skrevet 26. mai 2019 På 25.5.2019 den 2.33, eksentrisk skrev: Unaturlig er det ikke, men uvanlig, og det er vel ingen underdrivelse å si at de fleste menn på 25 ville fått bakoversveis. Mange vil sikkert kalle de umodne, men det er en realitet. Noen ganger er dette forumet så innmari i utakt med den virkelige verden. Er det noen som er avslappet i forhold til det å utføre oralsex på både hårete og blødende mus er det jo disse pokkers millenialsene. En gammel dame som meg blir jo positivt overasket, hver gang jeg beveger meg under tredve, over hvor laidback ungdommen er i forhold til dette. Selv vokser jeg, og har dermed alt fra glatt til en god busk i løpet av en syklus, og min erfaring er at ingen bryr seg hverken ene eller andre veien, enten de er 24 eller 60 år gamle. Begynner nesten å lure på om vi sitter på nett og dikter opp problemer, fordi vi har det for godt i samfunnet ellers. Anonymkode: 481d8...88e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #80 Del Skrevet 26. mai 2019 On 5/24/2019 at 11:21 AM, Fru Uperfekt said: Noen barberer fast, noen barberer av og til og noen barberer ikke, det må da være opp til kvinnen hva hun ønsker å gjøre med kroppen sin. Hvorfor plager det deg å se damer som har barbert seg? Fordi det ser ut som om de er på cellegift. Anonymkode: 342fc...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå