Gå til innhold

Duphalac og luft i magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt med duphalac. Tar 15 ml hver dag, gjort det i 4 dager nå. Fortsatt ikke noe resultat... Men etter jeg har tatt dagsdosen buldrer det så sykt i magen, og jeg fiser mye. Buldringen er ubehagelig. :( Går dette over, er det bare i starten? Eller vil det alltid være slik? 

Anonymkode: 84ca2...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt ikke noe resultat? Hvor lenge har du gått og ventet på avføring? Kanskje på tide å vurdere noen andre avføringsmidler? 

Duphalac/laktulose er noe av det mildeste du kan bruke, og er mer regnet som forebyggende. Men for all del husk å få i deg nok drikke, hvis ikke vil den ha motsatt effekt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nimneri skrev:

Fortsatt ikke noe resultat? Hvor lenge har du gått og ventet på avføring? Kanskje på tide å vurdere noen andre avføringsmidler? 

Duphalac/laktulose er noe av det mildeste du kan bruke, og er mer regnet som forebyggende. Men for all del husk å få i deg nok drikke, hvis ikke vil den ha motsatt effekt. 

 

Kom litt nå i dag tidlig, men det var ikke mye. Kjente at jeg måtte SKIKKELIG på do, men var kun det som kom. :( Bør kanskje prøve noe annet ja. Jeg får i meg MYE drikke. Drikker 2-3 liter hver dag, og det er jo ikke inkludert vannet jeg får i meg via mat. 

Anonymkode: 84ca2...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært skikkelig forstoppet og fikk beskjed om å ta Laktulose eller movicol x 2 pr dag (morgen/kveld) så mulig du burde øke. Eller så er det vanlig med luft i magen ved inntak av avføringsmidler.

Anonymkode: 67068...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...