Gå til innhold

Dreit på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så sykt flaut

Jeg trente squats i dag og dreit skikkelig på meg

Så ut som en halv forball som bula ut av tightsen 

Lukta drit i hele lokalet

What to do

 

 

Anonymkode: 4e022...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter du der med bæsj i rumpa enda eller har du dusja? Har bæsja meg ut jeg også. En gang når jeg trodde det var en promp, men så var det ikke det. En annen gang dagen derpå, og jeg hadde vanvittig fyllemage. Tror de fleste opplever å bæsje på seg en eller annen gang når de er voksne. Er bare å vaske seg og move on, er tross alt bare bæsj. 

Anonymkode: d78b3...5a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂😂😂

Anonymkode: 0a29d...a24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjæl, på en joggetur for noen dager siden. Gikk som en pingvin hjem. 

Anonymkode: 4c0a3...f99

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytt treningsenter?

Anonymkode: a3768...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler neste gang du trener å tømme deg helt, gå om du må eller ikke å kjenn etter. Sjekk for om det er noe mat du har spist før som du egentlig ikke tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så sykt flaut

Jeg trente squats i dag og dreit skikkelig på meg

Så ut som en halv forball som bula ut av tightsen 

Lukta drit i hele lokalet

What to do

 

 

Anonymkode: 4e022...eae

Det finnes bleier til voksne folk... 

Anonymkode: 54e3e...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Jeg kniper alltid igjen når jeg tar knebøy bare for å være sikker....man kan aldri bli for sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halv fotball, du. Herlig. Griner av latter

Anonymkode: ac6a5...478

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjæl, på en joggetur for noen dager siden. Gikk som en pingvin hjem. 

Anonymkode: 4c0a3...f99

Der skjer ganske ofte at jeg må på do når jeg trener. Det er slett ikke alltid lett å tømme seg på forhånd. Prøver alltid å kjenne godt etter og gå straks jeg kjenner den minste antydning enten jeg trener inne eller ute. Derfor har jeg alltid med litt dopapir når jeg jogger slik at jeg i nødsfall kan få satt meg på huk bak en busk om nødvendig. Føles både flaut og ufikst men av og til helt nødvendig. 

Anonymkode: 3d62b...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig normalt å drite på seg når man trener? Har dere ikke fungerende lukkemuskel da? Syns oppriktig at det virker spesielt at man som voksen ikke har kontroll på dette...

Anonymkode: 16e62...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det virkelig normalt å drite på seg når man trener? Har dere ikke fungerende lukkemuskel da? Syns oppriktig at det virker spesielt at man som voksen ikke har kontroll på dette...

Anonymkode: 16e62...6af

Tror det er mer normalt å slippe en fis. Men det hender da at det kommer noe annet ut, spesiellt under veldig krevende og tunge økter, da man gjerne presser på for å klare den tunge, siste repetisjonen i knebøy f.eks. I noen tilfeller presser en ikke bare opp, men også noe ut, for å si det slik. Til anledningen, så vil jeg dedikere en sang til denne tråden.

 

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte akutt på do og rakk ikke ut i tide. Dreit på meg da jeg pakket varene 😕 hadde heldigvis mørk bukse på meg, men det stinket nok. Håper ingen merket det. Unngår den butikken en god stund 

Anonymkode: 6721f...04a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig normalt å drite på seg når man trener? Har dere ikke fungerende lukkemuskel da? Syns oppriktig at det virker spesielt at man som voksen ikke har kontroll på dette...

Anonymkode: 16e62...6af

Lukkemuskelen er bare selvstyrt til en viss grad. Er det veldig tynn avføring f.eks er det umulig å holde igjen. Så vet du det, til den dagen du eventuelt skulle oppleve det selv😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også dretet på meg i voksen alder. Det kan skje med alle.

En far hadde blautfis en gang, og kom ut med den og viste det til dattera en gang. Hun fortalte meg det 😂

Anonymkode: 3364b...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Mulig bæsjen ikke hadde vært synlig bortsett fra lukta, om du hadde hatt joggebukse i stedet? Eller kanskje den hadde sklidd ned langs beina og havnet på gulvet da? 

Anonymkode: 3364b...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike historier er jo litt morsomme i ettertid, men ikke når de skjer. På et fjelløp en gang måtte jeg i all hast stikke bak noen busker for å gå på do fordi jeg kjente at jeg ikke kunne holde meg. Det jeg ikke visste var at stien tok en sving litt lenger borte og at løypa dermed gikk litt tilbake 100 meter lenger oppe i lia. Mens jeg satt på huk med shortsen nede dukket det brått opp en liten rekke med løpere som hadde verdens beste utsikt til meg som satt der med rumpa bar. Slett ingen god følelse der og da, men helt uproblematisk nå.

Anonymkode: 3d62b...dad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forresten. Mulig bæsjen ikke hadde vært synlig bortsett fra lukta, om du hadde hatt joggebukse i stedet? Eller kanskje den hadde sklidd ned langs beina og havnet på gulvet da? 

Anonymkode: 3364b...06f

Regner med at bæsjen blir i trusen? 🤔

Anonymkode: 6721f...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...