Gå til innhold

Tips til morgengave til han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til morgengave! Tenker i utgangspunktet en sum på maks 3000kr, men har noen gode forslag som ligger litt over tas de også imot. Han har ingen spesielle hobbyer og er ikke særlig opptatt av dilldall. Ønsker å enten gi noe som er varig som han setter pris på både nå og senere i livet eller er kanskje en opplevelse et alternativ? 

Anonymkode: 93bf2...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morgengave, herlighet det er noe tullball som ikke er tradisjon i det hele tatt.

Det er gave nok for begge to å våkne opp som et ektepar!

Anonymkode: f0d68...130

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morgengave, herlighet det er noe tullball som ikke er tradisjon i det hele tatt.

Det er gave nok for begge to å våkne opp som et ektepar!

Anonymkode: f0d68...130

Takk for et ikke-tips. 

Anonymkode: 93bf2...ee0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintage klokke

Anonymkode: d0fb2...330

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gav en flaske med fancy brennevin av typen og favorittmerket hans. Den kostet rundt 3000. Nå drikker han et lite glass av den hver bryllupsdag, og kun da. Blitt en hyggelig greie som varer for oss. 

Anonymkode: 31fe8...282

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgengave? Ingen av de jeg kjenner av verken familie eller venner har gitt hverandre morgengave. Dette må være noe greier vi har kopiert fra usa? Kan du ikke si at du er gaven? :) En gave som han forhåpentligvis har resten av livet! Skal jeg gifte meg kommer jeg ikke til å ha morgengave, her trenger vi ikke gi hverandre gave for å vise at vi elsker hverandre. trist at det har blitt så mye fokus på materielle ting og penger. 

Anonymkode: ec801...33f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morgengave? Ingen av de jeg kjenner av verken familie eller venner har gitt hverandre morgengave. Dette må være noe greier vi har kopiert fra usa? Kan du ikke si at du er gaven? :) En gave som han forhåpentligvis har resten av livet! Skal jeg gifte meg kommer jeg ikke til å ha morgengave, her trenger vi ikke gi hverandre gave for å vise at vi elsker hverandre. trist at det har blitt så mye fokus på materielle ting og penger. 

Anonymkode: ec801...33f

Alle jeg kjenner derimot har gitt hverandre morgengave. Jeg synes det er en koselig ting å gjøre, og TS spør ikke om folks meninger om det å gi gave, men tips til selve gaven. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgengave til kvinnen er en eldgammel norsk tradisjon. Morgengave til mannen derimot er nyere, og kommer som følge av at vi er mer likestilte.

Jeg ga mannen min en helgetur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi gav hverandre klokker (ikke planlagt), som var litt finere enn «hverdagsklokker». Planen er å inngravere dem etterhvert.

Anonymkode: 5e5b9...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi min mann en fin fyllepenn. Han er leder innen en bransje der de fremdeles undertegner viktige kontrakter for hånd. 

Anonymkode: 221da...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på boudoirfotografering, og ga mannen et album fra dette. Han elsker det! 

Anonymkode: 847ea...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...