Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er en tråd for å dele hva man spiller om dagen, og gjerne hva du nylig har spilt og hva du gleder deg til.

Selv spiller jeg utelukkende på PlayStation 4. Spiller Middle-Earth: Shadow of War og synes det er veldig morsomt. Fikk det rimelig på salg da jeg sjeldent gidder å kjøpe singleplayer til fullpris.

Fullførte Red Dead Redemption 2 for omtrent 2 mnd siden og Spider-Man for ei uke sida. Blir lite spilling for tiden, så enda godt at alle disse har passet godt til meg.

Gru-gleder meg til The Last of Us 2, men dato er ikke satt enda.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiller på Ps4, Ps3, Ps2, Switch og Dsi.

Liker store åpen verden spill. Er også fan av alle perlene til Ds. En fin hobby jeg bruker en del timer på:-)

Akkurat nå er det Days Gone på Ps4 som spilles. Gta Chinatown på Ds og Dead Cells på Switch.

Anonymkode: 0f049...9f4

Skrevet (endret)

Spiller på bærbar, stasjonær, Wii, Xbox 360, Xbox One og DSI. 

Spiller mye The Sims 4 (eller i grunn alle The Sims-spillene), CSI-spillene, Sim City, L.A.Noire, Ticket to Ride, Plague Inc., Civilization, Democracy, Capitalism, Europa Universalis, Theme Park World m.fl.

Endret av SPOCA
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har pleid å spille WoWS, World of Warships, et fint, saktegående, rundebasert spill med krigsskip som attpåtil er gratis. Men de gjorde noen endringer på innholdet nylig (hangarskip dominerer nå spillet og man kan ikke gjøre noe mot det), så jeg slutta. Føler meg helt tom. 

Anonymkode: 7e99b...cc3

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har pleid å spille WoWS, World of Warships, et fint, saktegående, rundebasert spill med krigsskip som attpåtil er gratis. Men de gjorde noen endringer på innholdet nylig (hangarskip dominerer nå spillet og man kan ikke gjøre noe mot det), så jeg slutta. Føler meg helt tom. 

Anonymkode: 7e99b...cc3

Få tak i den gamle ubåtsimulatoren Silent Hunter 3 (pc). Et fantastisk spill og den beste ubåtsimulatoren som er laget. Av en eller annen grunn lager de ikke disse lengre.

En bør kunne få tak i denne billig. 100% altoppslukende.

Anonymkode: 0f049...9f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...