Gå til innhold

trives ikke i jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jobber i butikk og har ikke fått så mange vakter i forhold til andre der og egentlig føler jeg meg ikke ønsket lengre. stillingen krevde ikke så mye spesifikk erfaring men likevel ser jeg det nå at det ikke er helt rett for meg å jobbe der likevel. har bedt om kurs jeg skulle få gjennom jobben men ikke fått det enda og begynte der i februar. det hadde kanskje gjort at jeg følte meg litt mer trygg i forhold til produktene jeg skal selge der. har også spurt sjefen om andre produkter jeg ikke har så mye kjennskap til. men får lite hjelp så må finne ut mye på egenhånd. føler egentlig at sjefen bare utnytter meg og bare bruker meg når de andre ikke kan stille. Siden jeg får så lite vakter føler jeg at det omtrent ikke er noe poeng i å jobbe der. er student så får stipend men skulle hatt jobb ved siden av og...blir så usikker på hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 79df2...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du søker selvsagt nye jobber! Jobb der du er til du får en ny jobb. Selv om du ikke har tatt mange vaktene får du en attest og en referanse. Du trenger ikke å si til neste potensielle arbeidsgiver at du ikke fikk jobbe så mye eller fikk dårlig opplæring. Start å søke allerede nå, til høsten får du flere konkurrenter!

Anonymkode: 0596a...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater også arbeidslivet, kjedelig å være slave.

Anonymkode: 6f93f...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...