AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #21 Skrevet 29. mai 2019 På 24.5.2019 den 10.19, AnonymBruker skrev: Du får invitere han hjem til deg, og ha er par håndjern klippet til senga, slik at han umulig kan unngå å se det. Da merker du fort om han er intressert i det, og har du et sjal for hånden er du temmelig langt på vei til en fin fin kveld 😇 Anonymkode: a8bae...226 Dette funker fint. Jeg er litt distre, så det er alltid noe tau bundet rundt et sengebein, strategiske kroker i taket i stua eller en gjenglemt pisk et sted, og de som er interessert legger merke til det på første besøk, og bringer det opp ved passende anledning. Anonymkode: 68483...c0f
duplexx Skrevet 29. mai 2019 #22 Skrevet 29. mai 2019 På 24.5.2019 den 22.57, MyzTeri skrev: Tror ikke den generelle mannlige befolkninga vet hva jeg er basert på normal framtoning Tro meg! Dominante mannfolk finner deg hvis du er sub
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mai 2019 #23 Skrevet 30. mai 2019 Jeg mener TS skal fortelle den nye partneren sin om erfaringen med forrige partner. At vanilje-sex føles utilstrekkelig ut i lengden, og at hun ønsker «noe mer». Studér øynene og kroppsspråket hans mens du forteller. Gi ham tid til å svare og lytt til hva han tenker og vvordan han responderer. Lytt til pusten hans. Selv om du fremstår som uerfaren med BDSM, så virker du reflektert og som du har en sterk erkjennelse av at du vil ut på en oppdagelsesreise. Da må din neste sexpartner være en som ønsker å bli med på denne reisen. Lykke til på reisen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå