Gå til innhold

BDSM


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg dater en mann, har gjort det snart i 3 uker. Har kjent han en god stund men, det har aldri vært noe følelser mellom oss før nå. Vi har enda ikke hatt sex men de skjer vell snart. Jeg personlig tenner på den dominante typen som kan slå, kvele ,binde meg fast og vær veldig bestemt med meg. Jeg tenner på følelsen av at mannen er større, sterkere og tar styringen over meg, setter meg skikkelig på plass. Han jeg sist var i ett forhold med var stikk motsatt og mente at dette var helt galt av meg å tenke. Da vendte jeg meg bare til at vi skulle ha "vanlig" sex men dette ble for kjedelig i lengden, han var ikke litt åpen for det engang. Etter dette er jeg litt skeptisk til å fortelle det til min nye type, hvordan skal jeg gå fram? Vet det er mange som har det sånn som meg men, vet liksom bare ikke hvordan jeg skal si det til han? Noen med erfaringer rundt dette? Er det mange menn som tenner på dette eller vil dere liksom ha 50/50 fordeling av dominans.

Er klar over at det er individuelt og varierer fra person til person men er bare nyskjerrig. 

Anonymkode: f3e02...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MyzTeri

Er du komfortabel med å prate om seksualtemaet med kjæresten da?

Jeg er en sånn som gjerne prater om det meste til mennesker som har ett stort nedslagsfelt av meninger. Sist gang jeg fortalte en mann at jeg liker de på den dominante siden skjedde det veldig enkelt og greit over ett ett annet tema; vi snakket om kvinnemishandling og litt fram og tilbake, hvorpå jeg sa at jeg har aldri blitt slått med vilje for å såre meg, og jeg er ikke den type kvinne man normalt sett banker. Men om jeg ber om det så er det jo noe helt annet.

Tror de aller fleste av guttevennene mine vet at jeg liker bestemte menn. Men det er bare ett fåtall som vet akkurat hvor "mørkt" det kan være i fantasiene mine. Derfor bruker jeg å snakke om seksualtemaet med menn jeg har den interessen av og da får man fort avklart hvor hverandre er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvorfor du finner en «vanlig» mann etter forrige erfaring. Det er mange måter å møte single menn i BDSM miljøet. 

Men.. svar for hjelp nå, du må nesten bare snakke med han. Høre hva hans fantasier er. Så finner du fort ut om han er sub/dom/sadist/machocist.

 

Anonymkode: c3ab7...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg finner en "vanlig" mann er fordi jeg er forelsket ahah, var ikke med vilje. Og jeg har ikke det behovet for full on BDSM men syntes det er intressant og lurer på hvordan jeg kan få han til å like det haha. om det er mulig da

Anonymkode: f3e02...633

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvordan jeg kan hinte til det uten at han blir skremt av tankene, slik som andre har blitt

 

Anonymkode: f3e02...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. gå rolig frem, fortell om fantasier på lavt nivå, se om han tar hintet til å gjennomføre. Si hva du liker: å bli overrasket, raped, bondage, fisting, ++ litt etter litt.. om han ikke utfører noen gang, kan det være greit å ta en prat.

Anonymkode: c3ab7...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det litt på samme måte som deg, ts. Ønsker å gjøre noe mer enn "vanlig sex". I null av dem tilfeller har jeg vært i et forhold hvor mannen i deg hele tatt var åpen for å ha med leketøy i senga... Jeg har gitt opp jeg. 😅 Trodde det var vanlig med bind for armer eller øyne, eller i det minste en liten vibrator, men nei.

Som ei over sier, sannsynligheten er jo liten for at han liker det og det er enklere å finne slike i de miljøer der det ikke er tabu å snakke om.

Anonymkode: 606e1...9e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det litt på samme måte som deg, ts. Ønsker å gjøre noe mer enn "vanlig sex". I null av dem tilfeller har jeg vært i et forhold hvor mannen i deg hele tatt var åpen for å ha med leketøy i senga... Jeg har gitt opp jeg. 😅 Trodde det var vanlig med bind for armer eller øyne, eller i det minste en liten vibrator, men nei.

Som ei over sier, sannsynligheten er jo liten for at han liker det og det er enklere å finne slike i de miljøer der det ikke er tabu å snakke om.

Anonymkode: 606e1...9e8

det er da bare kjekt med leker av div slag i senga og ellers og ....

pirrende og spennende det

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får invitere han hjem til deg, og ha er par håndjern klippet til senga, slik at han umulig kan unngå å se det. Da merker du fort om han er intressert i det, og har du et sjal for hånden er du temmelig langt på vei til en fin fin kveld 😇

Anonymkode: a8bae...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakke sammen , våge å ta opp temaet ...

i et forhold bør det være såå høyt under taket at det ikke er noe problem.....

Og snakk sammen , jo før jo heller.....

Det er ingen ting å skamme seg over sin seksualitet og lyster.

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare sett det litt an og nevnt det etterhvert som det ble mer naturlig. Jeg har nesten en innebygget sensor for dominante menn - merker det på utstråling, men det har skjedd at jeg har bommet. Datet en flott, selvsikker mann i vinter med den rette utstrålingen, men akk så vanilje. Det funket ikke 😊

Anonymkode: 691f6...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke har utstrålt en form for seksuell dominans på tre uker, så vil han ikke gjøre det på de neste 30 årene.

Dette er noe man har i seg, og kan ikke være påtatt.

Det er som å være på jakt. Skumringen kan sette fantasien i spill, men når dyret først kommer, er du ikke i tvil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bare sett det litt an og nevnt det etterhvert som det ble mer naturlig. Jeg har nesten en innebygget sensor for dominante menn - merker det på utstråling, men det har skjedd at jeg har bommet. Datet en flott, selvsikker mann i vinter med den rette utstrålingen, men akk så vanilje. Det funket ikke 😊

Anonymkode: 691f6...905

Har det omtrent på samme måte

Bare hos meg er det underdanig kvinner som gjelder

Men av og til så er "magefølelsen" feil dessverre....

Tipper en treffprosent på knappe 90-------

 

Spenning er tenning og klaps

 

 

M@ster

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MyzTeri
53 minutter siden, Master1 skrev:

Har det omtrent på samme måte

Bare hos meg er det underdanig kvinner som gjelder

Men av og til så er "magefølelsen" feil dessverre....

Tipper en treffprosent på knappe 90-------

 

Spenning er tenning og klaps

 

 

M@ster

Tror ikke den generelle mannlige befolkninga vet hva jeg er basert på normal framtoning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MyzTeri skrev:

Tror ikke den generelle mannlige befolkninga vet hva jeg er basert på normal framtoning

Magefølelse er ikke å kimse av ......

Er du underdanig så ligger det nok der latent

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.5.2019 den 22.59, Master1 skrev:

Magefølelse er ikke å kimse av ......

Er du underdanig så ligger det nok der latent

 

M@ster

Helt enig der. Tror ikke at ikke-dominante menn ser det på meg, men jeg har en antenne for de dominante og de for meg... Å merke det er det første som tenner meg. 

Anonymkode: 76f23...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig der. Tror ikke at ikke-dominante menn ser det på meg, men jeg har en antenne for de dominante og de for meg... Å merke det er det første som tenner meg. 

Anonymkode: 76f23...f87

Tenning er spenning

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare si at du liker at mannen tar litt kontroll i senga, og se hvordan han reagerer på det.

Basert på mine partneres erfaringer virker det, dessverre, til at det er færre menn enn kvinner som liker denne typen sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...