Gå til innhold

fylletabbe

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

off..sliter enda med fylleangsten fra lørdag (idag er tirsdag) husker veldig lite, men husker godt at jeg var veldig kosete. Jeg la an på flere, og kysset en kompis.. bare uskyldig(hvis jeg husker rett). Jeg ble med en gutt hjem, men klina bare.. ikke noe mer. (det hadde jeg nok husket) Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg, men det må jo sies at jeg var meget beruset. Egentlig synes jeg det hele var litt morsomt... men så kommer angsten snikende. HAter tanken på at noen skal synes jeg er billig eller noe. :oops: Fordi jeg er ikke d. HAr kun hatt sex med en gutt hele livet (er 23)

Noen som kan fortelle meg at alt ordner seg og at det kun er morsomt. Noen som kan fortelle meg noen av deres røverhistorier?Føler meg så alene. :roll:

Skrevet

Det er vel neppe noen som tenker at du er billig, med mindre dette skjer hver helg (og det tror jeg ikke).

De fleste kunne sikkert se at du var godt i farten og hadde det morsomt.

Jeg har ingen røverhistorie - jeg husker den ikke :-? - men jeg husker bare at i dagene etterpå så folk rart på meg og smilte. Venninner beroliget meg heldigvis med at det intet alvorlig var skjedd.

Hilsen Trille

Skrevet

Uff, det der er ikke noe gøy. Husker jeg helt genialt i fylla en gang virkelig spilte to "friere" opp mot hverandre. Ingen av dem ante noe, de ble til og med kompiser. Og jeg klinte med den ene på kjøkkenet og den andre på balkongen :oops: Fortsatt flaut å tenke på, selv om det er 10 år siden... og jeg er venner med begge i dag. Så, hva kan jeg si for å trøste, annet enn at du er ikke alene om å både tro du har gjort teite ting i fylla, og ha gjort det. Og ja, det går over, men det er vondt!

Skrevet

hehe har vært der jeg også. Ikke noe å bry seg om, vi er alle fulle og dumme engang i mellom. Hvis det er noen som ser "ned" på deg av en fylleting er de ikke mye å bry seg med allikevel.

Livet er til for å gjøre noen dumheter også, etter min mening ihvertfall.

man skal aldri angre på det du har gjort, bare det du ikke får gjort.

Tenk så mange gutter som oppfører seg sånn alltid på byen a, nei vet du hva ta det med ro og le av deg selv og si ja ja jeg hadde det ihvertfall gøy :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde virkelig vært flau hvis jeg hadde gjort noe slikt. Dette burde virkelig være en lærepenge for deg. Kanskje du får holde deg edru heretter. Noe av det dummeste jeg hører om er folk som drikker så mye at de ikke husker noe. Hva er morsomt med det? Hva er morsomt med å drite seg loddrett ut? Nei, bruk hue. Du trenger ikke drikke deg full for å ha det moro. Da har du i tilfelle et stort problem.

Gjest Ninakanin
Skrevet

så tittelen på innlegget og fikk fylleangst selv :ler:

Skrevet

Til gjest over : Hva galt har trådstarter gjort da ?

Hun var i godt humør, flørtet litt og ble litt mer børst enn hun pleier......

Herregud hvem har ikke opplevd det ?

Ser da ikke ned på noen av den grunn. Da er jeg mer tilbøyelig til å se ned på fordømmende, selvgode mennesker som vet hvordan andre bør leve livene sine....

8)

Skrevet

Det er godt å få seg en ordentlig fest innimellom!!! Jeg har vel egentlig aldri drukket meg så full at jeg ikke husker, men det er fordi jeg blir så kvalm av mye alkohol! Har derimot gjordt mye dumt i fylla, men kan faktisk ikke komme på at jeg har vært flau over noe i lengre tid etter på, GJORT ER GJORT...

Du får det nok helt fint om noen dager hvis du bare tenker på at alle gjør dumme ting, selv når man er edru;)

Skrevet

Hehe. Det der er bare uskyldig moro; ingenting å ha angst for. :)

Jeg gjør sånn hver gang jeg er ute. Bortsett fra at jeg kliner ikke med kompiser, da...

Skrevet

Ingenting å bekymre seg over. Jeg skjønner at du har litt angst, men det går over. De fleste(mange ihvertfall) som har tatt seg en fest eller to har opplevd noe lignende.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg har noen fylleangst historier.. hehe

Jeg kosa og kysset bestekompisen til eksen min som det akkurat hadde blitt slutt med. Vi hadde ikke vært sammen lenge så det var ikke noen trist slutt, men jeg var fremdeles kjempeforelsket i han... Det var rimelig pinlig dagen derpå da jeg snakket med eksen min... :oops:

Og jeg hadde sex med bestekompisen til en annen eks som jeg hadde vært sammen med i 3 år :oops: :oops:

Egentlig ville jeg ikke men jeg var for full og trøtt til å orke å si nei.. Ja jeg vet det høres fryktelig dumt ut, men jeg lå med ryggen til under hele greia.. (det tok veldig kort tid for han hadde ikke hatt sex på lenge :ler: ) Det angrer jeg litt på enda. Vi var veldig gode kamerater da og vi ble bedre venner etterpå også, men nå har jeg ingen kontakt med han. Begge var vel enige i at vi ikke trengte å snakke om det igjen :ler:

Ellers så hadde jeg en periode etter jeg ble dumpa at jeg klina med ny gutt annenhver helg og vennene mine ga bare guttene ukenr :oops: Men jeg hadde ikke sex med de da! Det falueste var at de fleste var fra samme vennegjeng. Heh,.. jaja man lærer så lenge man lever og jeg var mye yngre og fullere da!

Men det positive jeg kan si til deg er at jeg ikke angrer noe særlig på noe av det jeg har gjort. Jeg vet at det var dumt, men samtidig lærte jeg mye om meg selv i den perioden jeg festet nesten hver helg og gjorde dumme ting. Og for ikke å snakke om hvor mye morro jeg har å se tilbake på :wink:

Pam

Gjest seroxata
Skrevet

helt normalt det der:D ingenting å skjemmes over, så sant det ikke skjer hver helg, og det gjør det jo ikke :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg pleier ikke å bry meg så mye om hva jeg har gjort eller sagt i fylla. Det betyr som regel ingenting og ikke noe jeg kan gjøre med det uansett. Og det jeg ikke husker har selvfølgelig ikke skjedd!! :ler: jeg tro det er denne tankegangen som har reddet meg fra fylleangsten. jeg tro aldri jeg har hatt det , og jeg har festen myyyye før...

Gjest Anonymous
Skrevet

Fylleangst er vel noe de fleste har av og til, og det er slettes ikke gøy :tunge1:

Får litt hette når jeg tenker på visse episoder :oops: , men sliter med dårlig hukommelse :sjarmor:

Gjest lilletroll
Skrevet
Og det jeg ikke husker har selvfølgelig ikke skjedd!! :ler:

:hoho:

Gjest gjest 0
Skrevet

:hoho:

Hadde det enda vært så vel :hoho::hoho:

Gjest bertine ikke innl
Skrevet

uff, nesten flaut å innrømme det men eg blir litt fjortiss i fylla! Veldig fnisete å sånt..... og fjortisser i fylla er det verste jeg vet!!!! :oops:

Er nå blitt bedre i det siste, men jeg befinner meg stadig på jente toalettet og forteller hvor flott sykepleier yrket er... :oops: Det er jo flott, men det er jo ikke ALLE som er intressert i å høre om det...

...tusler meg ut igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...