AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1 Skrevet 23. mai 2019 Vi ønsker et lite bryllup, kun nærmeste familie. Men jeg har ingen til å være forlover. Må man ha forlover?🙈 Jeg har venninner, men ingen jeg ser på som veldig nære. I tillegg så ønsker vi kun familie til stede ved seremonien. Hva gjør man da?😅 Anonymkode: 0543c...6a0
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. mai 2019 #2 Skrevet 23. mai 2019 Du trenger ikke å ha forlover, men du trenger vitner. Det kan hvem som helst over 18 år være, kanskje de som skal holde seremonien kan stille opp med noen. De hadde i hvert fall det tilbudet da jeg gifta meg på Tinghuset.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 Du må ha noen som signerer forlovererklæringen. Men denne personen trenger ikke være til stede i bryllupet. Du må ha vitner, minst to, men det har du jo i og med at nærmeste familie er der. Hvorfor ikke bare la moren din signere erklæringen? Anonymkode: 64c9e...876 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #4 Skrevet 23. mai 2019 Takk! Da er det jo ikke noe problem! Moren og broren min kan være vitner Anonymkode: 0543c...6a0 1
C8H10N4O2 Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Vi hadde lite bryllup, og broren min var min forlover. For meg kunne det nesten ikke vert noen andre.
sølvdryss Skrevet 31. mai 2019 #6 Skrevet 31. mai 2019 Har du ingen nære venninner? Er ikke det litt kjipt? Hva med å bruke denne muligheten til å vise en dine venninner at du har tiltro til henne og derfor ønsket henne som forlover. Det kan kanskje hjelpe litt på å sette fart på vennskapet. Er snakk om kun en ekstra gjest (evt med følge).
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 4 minutter siden, sølvdryss skrev: Har du ingen nære venninner? Er ikke det litt kjipt? Hva med å bruke denne muligheten til å vise en dine venninner at du har tiltro til henne og derfor ønsket henne som forlover. Det kan kanskje hjelpe litt på å sette fart på vennskapet. Er snakk om kun en ekstra gjest (evt med følge). Eier du ikke folkeskikk? Er ikke det litt kjipt? Anonymkode: 6dac7...f30 6
sølvdryss Skrevet 31. mai 2019 #8 Skrevet 31. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eier du ikke folkeskikk? Er ikke det litt kjipt? Anonymkode: 6dac7...f30 Folkeskikk? Jeg tenker det er viktig å ta vare på og bedre forholdet til venninner. Plutselig står man der uten noen. Man trenger jo ikke å «skyve» vekk alle.
Anim92 Skrevet 31. mai 2019 #9 Skrevet 31. mai 2019 39 minutter siden, sølvdryss skrev: Folkeskikk? Jeg tenker det er viktig å ta vare på og bedre forholdet til venninner. Plutselig står man der uten noen. Man trenger jo ikke å «skyve» vekk alle. Men hva aner du om TS sine vennskap, om hun skyver eller andre skyver henne eller whatsoever.. Det er ørten grunner som kan være årsaken her. For en ting å lure ut av seg 🤦♀️ 1
Gjest O.G. Skrevet 31. mai 2019 #10 Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Anim92 skrev: Men hva aner du om TS sine vennskap, om hun skyver eller andre skyver henne eller whatsoever.. Det er ørten grunner som kan være årsaken her. For en ting å lure ut av seg 🤦♀️ Jeg synes ikke det @sølvdryss skrev var så fælt, siden det jeg observerer er at mange kvinner setter sine vennskap på en backburner når de har kar.
Anim92 Skrevet 31. mai 2019 #11 Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Jeg synes ikke det @sølvdryss skrev var så fælt, siden det jeg observerer er at mange kvinner setter sine vennskap på en backburner når de har kar. Det er sant, mange som gjør der (må være sykt bevisst for å ikke gjøre det selv..). Likevel er det gaanske mange andre faktorer. Det kan ligge en bagatell bak- eller det kan ligge noe skikkelig sårt bak. Å være uten nære venner kan være tøft.
Gjest O.G. Skrevet 31. mai 2019 #12 Skrevet 31. mai 2019 Akkurat nå, Anim92 skrev: Det er sant, mange som gjør der (må være sykt bevisst for å ikke gjøre det selv..). Likevel er det gaanske mange andre faktorer. Det kan ligge en bagatell bak- eller det kan ligge noe skikkelig sårt bak. Å være uten nære venner kan være tøft. Det tror jeg på. Dog så tror jeg også at disse kvinnene som gjør sånt ikke savner omgang med andre kvinner, helt til de står der og trenger hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå