Gå til innhold

Løgner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan forholde seg nå egentlig?

En god venn av meg skjuler at han holder på med en kvinne. Jeg vet så godt at de har sex, snakker sammen, selv om han sier at de ikke gjør det. Hvorfor lyve? Vi er venner, han har ingen verdens grunn til å skjule det fra meg, men likevel gjør han det.

Jeg er så skuffet og så innmari lei meg. Vi har vært venner i flere år, kunne alltid snakke om alt, men henne skjuler han for meg. Å gå rundt og vite dette, dreper fullstendig min tillit til han og gjør at jeg bare har lyst til å kutte han ut av livet mitt :(

 

 

Anonymkode: ecc46...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal han fortelle det til deg? Hva angår det deg?

Anonymkode: e5a91...cbf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi alltid har delt og deler med hverandre. Det har aldri vært en hemmelighet hvem vi er sammen med og holder på med. Jeg hadde ikke skrevet her inne om jeg ikke mente at det var rart.

Som du sier, det angår meg ikke i det hele tatt og jeg vil jo at han skal ha det fint...bare forstår ikke hvorfor begynne å lyve nå. Det svekker tilliten vår.

Anonymkode: ecc46...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi du til tider er for ærlig med han? 
Kanskje han ikke vil si noe før det er seriøst mellom de to? 
Kanskje du blander deg for mye inn i privatlivet hans? 

Tror dette kan være en av grunnene til at han nå velger å ikke dele alt med deg. :)

Anonymkode: 0da7f...1ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi du til tider er for ærlig med han? 
Kanskje han ikke vil si noe før det er seriøst mellom de to? 
Kanskje du blander deg for mye inn i privatlivet hans? 

Tror dette kan være en av grunnene til at han nå velger å ikke dele alt med deg. :)

Anonymkode: 0da7f...1ec

Forstår at det kan virke sånn, men er det virkelig ikke. Vi har bare alltid hatt det åpent og ærlig, nært. Graver aldri i hverandres anliggender, men ting blir bare fortalt fordi vennskapet vi alltid var på den måten. jeg har full respekt for om han vil holde det for seg selv, men da pleier han å si det. Akkurat som når jeg sier at det ennå ikke er tema å snakke om, hvis jeg treffer en fyr jeg er usikker på. Da er diskusjonen over for den gang, frem til jeg tar det opp igjen helt selv. Er bare slik vi funker, men ikke nå.

Anonymkode: ecc46...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forholde seg nå egentlig?

En god venn av meg skjuler at han holder på med en kvinne. Jeg vet så godt at de har sex, snakker sammen, selv om han sier at de ikke gjør det. Hvorfor lyve? Vi er venner, han har ingen verdens grunn til å skjule det fra meg, men likevel gjør han det.

Jeg er så skuffet og så innmari lei meg. Vi har vært venner i flere år, kunne alltid snakke om alt, men henne skjuler han for meg. Å gå rundt og vite dette, dreper fullstendig min tillit til han og gjør at jeg bare har lyst til å kutte han ut av livet mitt :(

 

 

Anonymkode: ecc46...dff

hjelpes så dramatisk. jeg sa ikke et ord til noen på månedsvis da jeg holdt på med min. mitt privatliv, ingen har noe med det.

 

Anonymkode: 3d9b9...a3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hjelpes så dramatisk. jeg sa ikke et ord til noen på månedsvis da jeg holdt på med min. mitt privatliv, ingen har noe med det.

 

Anonymkode: 3d9b9...a3f

Ser jo nå at det er håpløst å forklare dette uten å utlevere detaljer her inne, for nyanser og vår historie spiller i dette tilfellet stor rolle så jeg lar det ligge.

Takk til dere som svarte.

 

TS

Anonymkode: ecc46...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...