Gå til innhold

Han skuffer meg hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fyren jeg dater (eller jeg vet ikke om vi dater engang) har aldri tid til meg. Jeg føler at han ikke bryr seg om meg i det hele tatt. Vi skulle møtes på tirsdag, men han avlyste, så da skulle vi møtes i går, men han avlyste igjen! Jeg vet ikke når jeg får se han igjen. Jeg blir gal! Jeg er så forelsket og jeg tenker på han hele tiden. Håper at han skal skrive til meg, men han gjør jo ikke det 😕 

Han har vært hos meg mange ganger, vi har hatt masse sex, jeg liker han veldig godt, men jeg synes det virker åpenbart nå at det ikke er gjensidig. Han tar ikke hensyn til mine følelser, og virker ikke å bry seg når jeg blir lei meg. Jeg blir veldig lei meg når han stadig vekk avlyser, og det vet han. 

En side av meg har lyst til å bare glemme han, finne en ny som faktisk har tid til meg og som prioriterer meg. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal glemme han. Vi har en avtale om at han skal få bo her i et par dager i slutten av måneden (fordi han skal flytte til ny leilighet, og trenger et sted å bo i noen dager før han overtar den nye), men nå blir jeg usikker på om det er så lurt. Jeg er jo aldri en prioritet, vi treffes knapt en gang i uka. 

Anonymkode: d1c68...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er vel det som kalles ff? 

Anonymkode: 0b5e4...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker deg bare.  Hvis du sender en melding nå og sier at han ikke kan bo der og dere burde kutte kontakten. Er det garantert han han holder deg varm til ham får flyttet inn i ny leilighet.

Anonymkode: 2be7e...c6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke kjærestemateriale for han. Så enkelt er det. Du er nok antakeligvis mer en tømmestasjon for han. 

Beklager 😔

Anonymkode: 3bc15...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som var dritforelsket i en fyr. Han brukte henne som tømmestasjon seine lørdagsnetter og av og til som sjåfør på dagtid. 

Litt samme situasjon som deg. Han bruker deg bare som tømmestasjon og en grei løsning for når han skal flytte og trenger overnatting. Dropp han og se deg aldri tilbake! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal du ikke finne deg i. Høres ut som han bruker deg bare når det passer han. Lytt til magefølelsen din og si at sånn ønsker du ikke å ha det lenger, og når det starter sånn kan du risikere å bli mye såret fremover. En forelskelse skal gjøre godt, ikke vondt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...