Gå til innhold

Molly bukser suger🤪


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, i fjord kjøpte jeg meg nye bukser på Gina tricot(molly) i blå og svart, men de som er i blå blir så fort utvidet mest rundt rompe og lår i tillegg blir de fort tynn i stoffet.(de denim sine blå blir også fort slapp og tynn i stoff) De satt perfekt på når jeg kjøpte de, men etter toppen 4-6 mnd ser de ikke bra ut lengre, greit nok de er billig (299) men man forventer jo at buksen skal sitte like fint i vertfall 1-2 år før de faller fra hverandre. Noen som har de samme problemene? Og tips til andre bra bukser som varer 1-2 år før de blir slapp.

Anonymkode: 52c73...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å kjøpe de en str mindre, og de holder seg fine. Men føler fargen forsvinner fort, spesielt fra de svarte, så må bytte de ut ca en gang i året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja mange sier det. Men føler de sitter ganske støpt Når jeg prøver de første gang og noen mnd frem. Får gå ned en str til da og se om de holder litt lengre i fasong. Fargen falmer men det er jo ikke stort å gjøre med 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte XL i Molly for mange år siden og sverget til dem. Gikk ned 60 kg og de endret størrelsene og fasongen. Måtte fortsatt bruke XL da og det nekter jeg! De holdt seg godt den gangen, men knappene falt av etterhvert. 

Anonymkode: 74fd5...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg forventer ALDRI at en bukse til 299,- skal holde fasongen i et par år. Maks et halvt år, tenker jeg. Det er forbruksvare så det synger etter. Om man kjøper bukser fra merker som Levis og Lee derimot, da bør man forvente at de holder seg i mer enn ett år. 

Gå for de dyrere buksene, altså Lee, Levis, Diesel, G-Star osv. Knallgod kvalitet. Holder seg fine vask etter vask. 

Anonymkode: 45c9c...c9b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fjord selger Mollybukser?

Anonymkode: 08b56...20d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe skjønner det at en bukse til 299 sikkert ikke varer like lenge som en dyrere. Vurdert lenge å kjøpe Levis, men ikke gjort det pga økonomi og redd de og skal bli like stygge etter kort tid 😅skal definitivt gå å prøve. 

mente selvfølgelig i fjor😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått over til Vero moda sine stertch-bukser. Mye finere passform, fargen holder mye bedre og stoffet er bedre. Har hatt min i 6 måneder og den er like fin. Kostet vel rundt 500 kroner da, men de ekstra 200 er faktisk verdt det for en så mye finere og bedre bukse. De har dem i både denim og sort ihvertfall. 

Anonymkode: e5b5f...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjøpe jazzbukse den satt som et skudd men, junior  ble satt helt ut han reiste seg i stram giv akt og svettet  noe voldsomt dessverre ble dete meget synlig slik er det bare. Her er høyehæler 7,5 cm + et must.Det hele blir bare deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen butikk med dårligere kvalitet på klærne sine enn Gina Tricot?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 8.57, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått over til Vero moda sine stertch-bukser. Mye finere passform, fargen holder mye bedre og stoffet er bedre. Har hatt min i 6 måneder og den er like fin. Kostet vel rundt 500 kroner da, men de ekstra 200 er faktisk verdt det for en så mye finere og bedre bukse. De har dem i både denim og sort ihvertfall. 

Anonymkode: e5b5f...669

Hva heter de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, KatteLatte skrev:

Finnes det noen butikk med dårligere kvalitet på klærne sine enn Gina Tricot?

Uff, nei bare polyester og akryl der:///

Anonymkode: cec80...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å få meg selv til å betale 1000 kr for jeans lengre. Det er noe jeg gjorde i tidlig 20-årene, og det er 15 år siden, men nå prioriterer jeg å bruke penger på andre ting, har litt mer forpliktelser kan man si. Så jeg kjøpte selv Gina Tricot og Cubus bukser, sånn til 299. Og det er jo sånn som du sier, de er fine først, men de blir så fort slite, strekt, misterformen og farge.

 lifehack fra meg. Fretex. 🙈 Jeg vet ikke hvorfor men Fretex har uendelig utvalg av jeans i alle merker og størrelser og farger. Av de jeg er mest fornøyd med, som jeg kjøpte på fretex, er Levis, Lee og Guess. Og jeg har et par av Berschka som jeg også synes er bra. Men de siste strekker seg litt fortere og mistet fargen på knærne. Jeg har også Tiger of Sweden som jeg lagde shorts av, seriøst, absolutt beste jeans ever. Greia er at du må kanskje legge de opp, og sy de inn om du vil ha skinny, da har du ennå større utvalg om du kan sy litt. Men også uten sying, det går an å finne jeans som passer, god kvalitet og til lite penger. 

Anonymkode: 4098f...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cubus sin Hannah-bukse er i god kvalitet og holder seg fin lenge! Jeg har min på andre året, og den er fortsatt kullsort! Den er godt brukt og vasket mye siden jeg kjøpte den. Den vider seg ikke ut. Koster rundt 4-500, men er ofte på tilbud med 100kr rabatt.

Anonymkode: ee4cc...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...