Gå til innhold

Komme i kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en mann som jeg har noen felles bekjentskaper med, hvor vi møttes på en fest for litt siden. Pga omstendighetene fikk jeg ikke snakket med han på tomannshånd, men jeg fikk et inntrykk av hvordan han var.

Det vil bli lenge til neste gang vi er på noe felles arrangement sammen, men jeg la han til på facebook.

Jeg har hørt mye om hvordan han er som person og vet at han er min type, iaf nok til at jeg gjerne skulle blitt bedre kjent med han, men han vet lite om meg. 

Har noen noe forslag til hva de ville gjort i min situasjon for å komme i kontakt med han? Å kontakte han på facebook ut av det blå synes jeg virker litt rart når man nærmer seg 30.

Anonymkode: 5d6fa...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk felles bekjentskaper.

Anonymkode: fca71...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke fb? D er jo d alle bruker. Enkel måte å komme i kontakt med folk på. 

Prøv en av de greiene folk sender rundt der du skal svare tilbake etc... uskyldig moro. Hvis det er morsomt da vel og merke

Anonymkode: 4bd36...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke fb? D er jo d alle bruker. Enkel måte å komme i kontakt med folk på. 

Prøv en av de greiene folk sender rundt der du skal svare tilbake etc... uskyldig moro. Hvis det er morsomt da vel og merke

Anonymkode: 4bd36...4ed

Tenker du på et sånt spill da eller? :)Jeg vil ikke virke som en stalker heller, derfor jeg ikke har så lyst til å ta kontakt på facebook. Jeg har jo ikke noe spesielt å snakke med han om nå før jeg har blitt kjent med han.

Anonymkode: 5d6fa...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...