Gå til innhold

Nina & Henning 15.06.02


aniN

Anbefalte innlegg

Legger ut den gamle dagboken min jeg icon_smile.gif

------------------

Hei!!

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å lage en dagbok. Den store dagen er 15 juni-02. Og da gifter vi oss i Nøtterøy kirke. (Tønsberg)

Har ordnet med :

- Vielse og prest

- Fotograf

- Lokale

- Forlover

- Toastmaster

- Gjesteliste (blir ca 40 stk)

Har tittet en del på kjoler på internett, trur jeg må ha vært innom hver eneste designer.. Vet omtrent hvordan kjole jeg vil ha. Likte spesielt Sincerity, Ian Stuart og Eddie K sine kjoler. Skal ha en stoor og fin kjole. Det er som regel bare én gang man får gå i sånne prinsesse kjoler som jeg kaller de

Har bestemt meg for å bruke Fru Larsen, i sandefjord. Er den nærmeste forhandleren av Sincerity og Eddie K kjoler (tror jeg). Og de var hyggelig mot meg når jeg var der og tittet.

Ellers så vet jeg hvordan bordkort og Innbydelser skal se ut sånn ca. Litt vanskelig å forklare men jeg kan kanskje ta noen bilder når jeg har fått laget noen

Mine foreldre skal betale det bryllupet koster, men jeg tror vi kommer til å betale litt selv også.

Syns det er litt mye at de skal betale alt.

Nå er det bare 35 uker igjen eller no.

Litt tidlig å begynne nedtellingen.. men men

Gleder meg såååå!!

Oida er klokken så mye allerede?!

Skriver mer senere!

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

10.10. 07:26

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: Safi

Hei Nina.

Ville bare skrive en liten hilsen i dagboken din...dagboken og KG/BG er et veldig greit sted å kunne lufte litt tanker (..spesielt når forloveden bare ikke oooorker mere bryllupsprat den dagen)

Nøtterøy er jo kjempekoselig (og spesielt om sommeren) Det høres iallefall ut som dere er godt igang med planlegging (har du forrsten tenkt å lage innbydelse/bordkort selv?).

Vel, det er jo en stund igjen for oss begge, så vi "ses" nok her inne

Klem

- - - - - - - - - - -

Safi

11.10. 23:21

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: aniN

Hei igjen!

Takk for hilsen Safi

Sitter å lurer på hvordan kjole jeg kommer til å ende opp med tilslutt.. Jeg syns jo Demetrios er såå fine da.. Tittet på nettet i dag igjen, så to fine Demetrios kjoler der.. Det er så mange å velge mellom. Nei dette blir ikke så lett. Mamma ville at vi skulle kjøpe kjole. Hun som betaler den da. Og jeg vet ikke om noen kjole butikk i tønsberg området som forhandler disse lekre demetrios kjolene. Kanskje jeg bare skal få henne med til oslo isteden?

Hmmm.. neimen ikke lett!

Har da god tid på å finne kjole, så jeg behøver ikke bekymre meg for mye enda!

Jaja, får nesten legge meg

God natt

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

12.10. 08:08

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: Safi

Hei igjen Nina

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Det ser ut som om vi er like usikre på kjole-valg begge to Jeg har akkurat prøvd kjoler for første gang, og selvom det var utrolig artig er jeg enda mer usikker nå enn det jeg var før

Jeg bor et sted der det ikke finnes noen kjolesalonger heller...så det er liksom ikke bare å "stikke innom"...uff. Jaja, det er da enda godt med tid

I dag er det jo fredag så du får ha en GOD helg, og lykke til videre i planleggingen.

Klem fra

- - - - - - - - - - -

Safi

15.10. 23:04

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: aniN

Heeei!

Skulle aldri gått inn på Maggie Sottero sine sider! (Noen som vet hvem som forhandler disse kjolene?)

Nå er det bare ørten kjoler jeg kunne ha tenkt meg..

Men klarer ikke å plukke ut EN kjole nei!

HUFF! Kanskje prøve å tenke på noe annet? -ja.

Skal tidlig på jobb i morgen så jeg får legge fra meg kjole-bekymringene her. Så kanskje jeg slipper å få mareritt i natt også hehe.

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

17.10. 10:10

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: Safi

Hei og hopp Nina.

Stakkars, det høres som om du sliter med kjolevalget..og jeg kjenner meg igjen. Men det er HELT sikkert en kjole der ute som er ment for oss også *fnis*.. Kanskje du bare skal "glemme" hele kjolegreia noen dager..tenke på noe annet ? Heldigvis har vi masser av tid enda. Lykke til med prøvingen, forresten.

Til Halloween skal jeg være et epletre..tror det blir bra Jeg har feiret Halloween siden 1 klasse på videreg. En av mine beste venner er nemlig halvt amerikansk og inspirerte alle oss andre. Det er veldig gøy.

Nei, nå tar jeg opp masse plass i boken din Uff da..Vi skrives.

Klem

- - - - - - - - - - -

Safi

23.10. 01:17

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: azi!

heia vennen

Jeg sku bare ønske deg lykke til og at du kommer helt sikkert til å finne en kjempe nydelig kjole som du kommer til å se helt nydelige ut i àn

vi har eller jeg har ordnet det meste, men det som *mangler er maten er ikke helt i boks.

*forlover til meg!

*og hvor vi skal gifte oss!(sarmonien)

vi skal gifte oss ute så vi må finne en kjempe koselig plass....

*og ellers så er det små ting, lys til bordet og serverig hjelp og brudesuite osv men det er forsatt 7mnd igjen så jeg har veldig god tid.

håper at du finner kjolen din snart, jeg fikk i hvertfall fred i sjelen etter jeg fant min! sluttet å ha mareritt at jeg dukket opp i rare kjoler for jeg fant ingenting annet

så kanskje får du og fred i sjelen når du finner din kjole.

vi skal bare gifte oss engang og da vil jeg at alt skal være slik som vi vil ha det *perfekt* så jeg må nok stresser enda mer.

jeg glemte å nevne en kjempe viktig ting

*penger mangler vi!! men det skal nok ordne seg....

ja ja dette her ble alt for langt sorry...

kos dere videre og vi prates nok igjen

- - - - - - - - - - -

*Perser*

24.10. 00:29

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: aniN

Det er så koselig med hilsener i dagboken min

Det er rart det der med de brudekjole drømmene. Ja jeg drømte faktisk at jeg fikk en kjole som ikke gikk lengre enn knærene.

Det så ikke bra ut!

Men jeg har såå god tid på å finne den rette kjolen!

Så bryllup blir det!

Fant en kjole som jeg egentlig likte veldig godt.. "Davina" fra Maggie S. Fortalte det til mamma og slikt. Sa at de næmeste som hadde den kjolen var i Trondheim.. Som er litt langt.. Mamma likte ikke kjolen tydligvis, for hun ble litt små snurt og sa at jeg kunne værsågod dra til tr.heim alene hvis jeg skulle ha den kjolen.

Blei litt lei meg ja.. Greit at hun skal betale den, men jeg trodde det var JEG som skulle gå i den kjolen og ikke hun.. Huff huff..

Vi skulle visst først ta å prøve kjoler i sandefjord.. Så da får jeg gjøre det..

azi!: Er det ingen av foreldre/svigerforeldre som hjelper dere litt økonomisk?

Tenkte at jeg snart skulle begynne å pusle litt med bordkortene. Prøve meg litt frem med hva som blir fint og ikke.. Det blir så gøy!! Elsker å lage ting og slikt. Sælig nå på vinteren.

Tenkte jeg skulle lage julekort nå snart.. Så til helgen skal jeg sy en søt liten nisselue til hunden vår, sette han på en saueskinnspels og ta noen bilder! Er en liten hobby fotograf skjønner dere Fikk nemlig nytt speilrefleks kamera til bursdagen min. Og det er utrolig bra. Prøver nå å få noen til å bruke det i bryllupet vårt. Skulle helst tatt bilder selv, men det går ikke den dagen

Nei dette ble sent.. God natt!!

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

12.11. 14:57

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: aniN

Nå har jeg fått kjøpt meg verdens fiiineste kjole Syns jeg da.. Får den ikke før slutten av feruar, så det er litt kjedelig.. Deilig å slippe å tenke mer på det kjole greiene.

Marerittene har også sluttet

Nå gleder jeg meg bare til å få kjolen og til 15 juni. Har inmari lyst til å vise den til forloveden, men jeg får prøve å styre meg.. vil ikke at han skal se den før Dagen!

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

13.11. 12:24

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: Safi

Hei Nina

GRATULERER med kjolen...er spent på hvordan den ble

Hvordan går det ellers med forberedelser ?

Her i nord er vi (nesten) i full gang med julestemning; snø og minusgrader..vel, du får ha lykke til videre.

Vi "prates".

Klem fra

- - - - - - - - - - -

Safi

13.11. 13:48

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: aniN

Hei Hei!

Takk for hilsen safi!

Bilde av kjolen kan du se her. Den er bare heelt min stil

Trur jeg skal legge bryllups planlegginga på hylla litt selv, og konsentrere meg om julen Har fått ordnet en del, så vi trenger nok en liten pause..

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

28.11. 08:30

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: Safi

Hei Nina!

Takk for trøstehilsen i dagboken min.

Jeg går fremdeles og venter på ny rull med stoff...sukk!

Ellers så har jeg så smått begynt å planlegge layout på invitasjonene sammen med en (litt mere kreativ enn meg) kamerat...godt med litt hjelp

og titter etter frisyrer og ideer for hvordan man kan feste sløret.

Gratulerer igjen med kjolen. Så BRA at du fant en fra Maggie Sottero alikavel.

Du blir sikkert helt nydelig

Det er jo mest jul det går i hjemme hos oss også nå..vi får komme sterkere tilbake over nyttår

Ha en fin dag. Klem fra

- - - - - - - - - - -

Safi

08.12. 11:21

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: Misty

Hei Nina....

Det er så morsomt når andre skla gifte seg på samme dato som meg. Det skal nå innrømmes at jeg ikke skjønner et kvekk av hvordan jeg skallage en sånn dagbok enda, men kanskje jeg får det til etterhvert.

Kjolen din var kjempeflott forresten. Regner med at du har den hengende hjemme i skapet nå. Klarer du å la være å prøve den til stadighet??

Jeg skulle gjerne vært å prøvd min kjole hver uke jeg....hehe

Vårt bryllup blir noe større enn deres. Vi har satt et tak på ca 90 gjester, men listen er ikke helt ferdig enda. Når skal dere sende ut innbydelsene???

Vi regner med å få gjort det like før påske, med su. til 15. mai.

Håper ellers på å holde litt kontakt med dere..... Gleder meg så jeg blir dårlig innimellom, og det er bare 188 dager igjen nå

- - - - - - - - - - -

Misty - selvutnevnt tåkelegger

21.12. 00:55

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: aniN

Helluu..

Ja nå er det jul igjen.. Snøen mangler syns jeg da Håper den kommer snart

Har ikke blitt så mye bryllups planlegging på meg/oss i det siste. Akkurat nå er det heller julegavene som bekymrer oss mest. Har ennå 3 gaver igjen og to av de er til mine foreldre.. Jaja...

Nå er det ikke lenge til kjolen min kommer!! Jippi gleder meg såååååå.. (Men alikevel, det er i slutten av januar)

*ARG* mamma er visst fortsatt sur på meg ennå Ja sååå sinna blir jeg da.. Jeg har jo faktisk ikke gjort noen ting. Også er det jul og hun som skulle fikse så mye for oss i bryllupet.. Huff det er så trist når det skal være sånn..

Kanskje jeg bare får begynne på invitasjoner, borkort og slikt selv.. Vi får se hvordan julen utvikler seg så jeg må ikke ta alle sorger på forskudd. Får heller kose meg det jeg kan! Skal bake litt i morgen. Karamellene mine ble kjempe vellykket og gode! Det sa i hvertfall samboeren

Men men vet ikke om jeg skriver mer her før etter nyttår. Så får jeg i alle fall ønske alle her og de som leser dagboka mi:

En riktig GOD JUL og et godt nytt år!

Kos dere masse med god mat og drikke!

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

31.12. 11:37

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: azi!

heia vennen

skulle bare si GODT NYTTÅR

og at jeg er kjempe glad for at vi har blitt så gode venner

*stooor nyttårs klem til deg*

og ikke bekymra deg såå mye om kjolen nå,lille venn! det kommer til å ordne seg

glad i deg og masse kos i fra

- - - - - - - - - - -

*Perser*

16.01. 16:10

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: june2002

Hei Nina!

Gratulerer! Ser at vi skal gifte oss på samme dag, det er arti å lese hva andre har fått gjort til nå.

Jeg hadde noen lignende problem med å finne brudekjole, jeg har ikke kjøpt en før igår. Jeg er spent på når jeg får den! Kjolen din er jo bare kjempefin, det var bra det gikk i orden.

Jeg lurer litt på hvor mye dere har igjen nå fremover.. det er en del vi har igjen og jeg er litt småstressa..

- - - - - - - - - - -

june-02

19.01. 00:29

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: aniN

Heisann June-02!

Takk for hilsen i dagboken min! Det var kjempe hyggelig *klem*

Så fin brudekjole du har kjøpt deg! Hvor mye betalte du? Føler at vi har myyye igjen.. Det er tross alt ikke så lenge igjen.

Fikk beskjed av mamma at bryllupskaka er i boks. Pappa kjenner en konditor og hun skulle lage kaken gratis bare vi betalte for det hun lager det av.. Det blir ikke så mye da..! Kjempe kjekt syns jeg. På kaken skal det være samme farge på rosene som på brudekjolen. Det er de fargene som skal være den "røde" tråden.. Langt har dere kommet da?

Skal snart begynne å lage bordkort. Greit å bli ferdig med det... Føler jeg ikke får gjort noen ting... så venter jeg på brudekjolen min... Skal komme innen 2 uker eller hva det tar å sende den fra usa. GLEDER MEG

Jo så har vi fått diskutert ferdig menyen.

Det blir laksepatè med dilldressing/saus til forrett.

Villsvinstek med sesong grønsaker, rødvinsaus og poteter til hovedrett. Til dessert skal vi ha porsons sukkerbrød dynket i bær saft med fruktgelè og pisket krem! MMmmmMMm sulten jeg

Dere da? Fått gjort mye? Hva har dere igjen.. Husker nesten ikke alt vi skal gjøre heller.. men det kommer etterhvert tenker jeg! Akkurat nå gleder jeg meg bare til kjolen kommer!!

Har du ikke dagbok? Fant ingen jeg..

Vi snakkes!

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

19.01. 03:28

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: june2002

Hei!

Ser det er andre enn meg som må inn på kvinneguiden litt på natta.. Vel, vi holder på med å få ut invitasjonene, har ikke gjort så mye føler jeg, men det kan du lese på i dagbok under innlegg: Rakel og Roger.

Menyen stresser jeg ikke med, den har vi nesten i orden, men må snakke med resturanten. Det jeg stresser mest med er at vi ikke har ordnet overnatting (for både oss og gjester), transport (det har vi ikke bestemt enda) og ikke minst toastmaster! Sistnevte trodde vi at vi hadde ordna med, men ble kanselert, og vi har allerede brukt "back-up'en".

Jeg også venter på kjolen fra USA, kommer om ca. 10 dager, håper jeg. Den kostet ca. $2700, men jeg betalte $600. Jeg hadde sett ut kjolen (eller egentlig flere kjoler fra Eve of Milady) for lenge siden, men de var så innmari dyre! Heldigvis dukket det en opp på eBay. Gjett om jeg ble glad!

- - - - - - - - - - -

june-02

15.02. 13:34

RE: Nina & Henning 15.06.02

Av: *Perser*

heia

skulle bare si at idag er det 4mnd igjen til dere gifter dere!

kos deg og vi snakkes!

klem fra

- - - - - - - - - - -

*Perser*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nina.

Hvordan går det? Har du sendt ut noen innbydelser enda???

Vi har tyvstartet litt på den biten, for våre var ferdig så tidlig. Så alle de som er familie rundt oss har fått. Men de visste jo på forhånd at de ville bli invitert.

Det er under fire mndr igjen nå. Har ikke telllet dager da...hehe

Kos dere i forberedelsene da .12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia vennen

takk for koslige hilsen icon_smile.gif

koslig å høre det går bra med dere icon_smile.gif og at dere har kommet så langt med bryllupet, håper bare kjolen kommer snart slik at du blir ferdig med bordkortene og at dere for laget innbydelsene icon_smile.gif det går fort når man først setter igang skal du se icon_smile.gif

vi snakkes mer senere icon_smile.gif

*stooor gooooooooood kleeeeeem*

fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Hvordan går d? Har dere begynt på invit? Vi har akkurat sendt ut våre nå...

Tenkte jeg skulle spørre d om noe: Hva slags smykke har du tenkt til å ha til kjolen? På bildet (du har lagt ut) har modellen et kraftig smykke og d er ganske stili, d samme er d på min kjole, men jeg passer ikke slike kraftige smykker... tror jeg.. vet ikke om jeg liker d heller. Damen i butikken synes jeg skulle gå for d, men ??? Så; hva skal u gjøre?

Forresten om jeg ikke har sagt d, så er kjolen din rålekker!! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia vennen icon_smile.gif

hvordan går det med mora di? har du fått snaget med henne idag?

gleder meg å høre i fra deg idag og se hvordan innbydelsene ser ut!

stor klem fra vennen din12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja nå er det en stund siden jeg har skrivi her. Denne uken ble innbydelsene sendt ut, så da er vi ferdig med den delen. Jeg syns de ble kjempe fine tilslutt. Bordkortene har vi også begynt på. Det er morro med sånn dilldall. icon_biggrin.gif

Nå er det ikke lenge igjen.. Kjolen min er forsinket og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Huff...

Det var det jeg hadde å si idag..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Henning og jeg lagd oss en bryllupsside.

Tenkte jeg skulle oppsummere de tingene vi har gjort ferdig, og hva vi har igjen.

- Kirken (15 juni kl 15.00)

- Fotograf

- Lokale (nystua lofterød)

- Forlovere

- Toastmaster

- Gjesteliste, vi blir 43 stk hvis alle kommer.

- Lagd ferdig invitasjonene.

- Sendt invitasjonene

- Lagd bordkort

- Menyen er omtrent ferdig bestemt.

- Hvilke viner vi skal ha.

- Bestemt kjole til meg

- Bestemt antrekk til Henning

- Kjøpt slør, tiara, smykke til meg

- Ordnet med Bryllupskaken

- Mamma baker resten av kakene

- Mamma skal også lage oppsatsene og buketten min.

Hmmm kommer ikke på noe mer i farten..

Hva er det som er igjen da?

- Leie av tallerkner og bestikk.

- Servitører

- Frisør til meg

- Makeup artist ( får vel bestille time snart)

- Snakke med presten

- Sende papirene

- Laste ned passende musikk

- Gravere i ringene

- Lage kirkeprogrammet.

- Det må vel være mer?

Oppdaterer hvis jeg kommer på mer icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FÅR KJOLEN MIN ALIKEVEL!!!! JIPPIIIII

JEG ER SÅÅÅ GLAD SÅ GLAD!!

Og veldig trøtt da... kanskje legge meg? eh ja..

MEN JEG ER FORTSATT GLAAAAAD!!!!

*dansehoppespretterundtomkring*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia vennen

gratulerer icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

jeg viste jo at du fikk tak i den til slutt, men det er deilig følelse å få tak i kjolen man vil gå med på den store dagen icon_smile.gif

du er vel på toppen av rosa sky nå icon_wink.gif jeg håper at jeg skal komme snart der og joine deg icon_wink.gif

stor klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig! Gratulerer både med kjolen icon_smile.gif, hjemmeside icon_smile.gif, og ikke minst mannen icon_biggrin.gif som er så snill å legge inn en kjempesøt hilsen og lage den fine hjemmesiden! Du har bare vært kjempeflink med invitasjonene også!!

Hu og hei, nå er du langt på vei! *hopper og spretter på dine vegne* Nå er det ikke lenge igjen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia!

Takk for koselig hilsen icon_smile.gif Det er fint å høre det er andre som liker invitasjonene våre.. vi har jo ikke lagt ned så mye arbeid i de, men vi ville ha det slik da!

Smykke, ja... nei jeg har ikke funnet noen enda. Mamma sa jeg burde dra å låne med meg noen smykker hjem for å prøve til kjolen, men jeg har ikke råd til å kjøpe noen dyre smykker (mamma hadde nok lånt med hjem selv om smykkene kostet 59,- Hun er litt rar sånn sett icon_smile.gif ) Men jeg har fått beskjed fra mannen om ikke å finne på å kjøpe meg et smykke. Jeg lurte fælt, trodde kanskje jeg skulle få et til bursdagsgave, men nei. Hmmm, jeg lurer fælt fortsatt. Håper han ikke har tenkt å gi meg et til morgengave; det blir liksom en dag for sent det da! Og så må jeg få et som passer til kjolen også! *Hrmpf* Han vil ikke si noen ting... jeg blir gal når han er så hemmelighetsfull icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅHH Nå er jeg faktisk ennå mer GLAD!!! Kjolen ble sendt med express shipping fra USA i dag, kosta sørenmei 189 dollar!! Så det skulle bare ta 2 dager, MEN.. Toll og avgift greiene i norge tar jo SÅÅÅ lang tid! Det irriterer meg litt for jeg vil ha den NÅ! Jeg er sååå glad asså icon_smile.giflove.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Spennende med kjolen din. Det var fantastisk vakker. En skikkelig drømmekjole!

Håper at du liker den like godt når du får den og.

Er dere kommet langt i planleggingen? Du gifter deg 1 uke før meg ser jeg. Det begynner å bli kort tid igjen nå...

ville bare innom for å ønske fortsatt lykke til med planleggingen icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ÅHH huff.. jeg hadde skrivi kjempe masse her også kommer jeg borti den dumme reklamen rundt her også blei alt borte når jeg tok tilbake knappen... *grine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm jaja .. vel idag er det 46 dager/6uker igjen og jeg begynner å få nerver.. så mye å huske på.. Og viwi minnte meg på å levere inn ringene til gravering.. det hadde jeg nesten glemt.. Men så var det hva som skal stå inni da.. Ville ha "Min Henning og så et hjerte" men så sier mamma at henning gir bort ringen til meg og da passer det best med Din Henning... Hva mener dere da? Noen innspill?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nina! (søt katt du har forresten icon_smile.gif )

Inni våre ringer står det "Din Morten Chora 13.09.01" Og når vi gifter oss ønsker jeg å ha et hjerte etter 01 + 10.08.02. Vi skal bruke samme ringene til gifteringer.

Kos deg12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takk for hilsen HMPS icon_smile.gif

I dag er det 11 dager igjen.. Tiden flyyr fort nå merker jeg. Ennå mangler vi servitører (som er veldig viktig), lage kirkeprogrammene og laste ned musikk.. Jeg trur det er bare det som gjenstår. Drikke er kjøpt, villsvina er kjøpt inn så da er det bare grønsaker og sopp igjen der. Kjolen min syes opp denne uken, prøvetime hos frisøren var jeg i går, skal til hudpleie i morgen samt prøve sminking.

Sko til kjolen har jeg kjøpt. Det ble disse: http://www.shadesshoes.co.uk/images/adult/338_l.jpg

Øredobber og smykke er kjøpt inn. Det ble enkle perleøredobber som står i stil til smykket som er med sveve perler.

Tiaraen er i boks. Sånn ser den ut: http://phinki.tripod.com/productpix/rs1.jpg

Skal vi se.. også har jeg kjøpt strømpebånd med en liten blå sløyfe. Mangler bare strømper så er vel hele brudestasen komplett. Merker jeg har sommerfugler i magen når jeg skriver dette.. Tiden går så fort.

Ellers så har vi igjen å binde sammen sangheftene, lage ferdig bordplasseringen på data og printe ut sangene.

Også er det en viktig ting igjen.. Morgengave til min Henning.. Jeg har INGEN idè på hva jeg kan gi han.. Ikke bruker han smykke eller slips.. at det skal være så vanskelig!

Jaja, har nå enda noen dager på meg nå icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nina icon_smile.gif

Åh...det er skikkelige kilesommerfugler som befinner seg midt i magen min ja.... Tenk! Neste uke på denne tiden, hva gjør du da?

Jeg driver hvertfall og fiiiinpusser huset til svigers kommer (neste torsdag). Det er esker overalt nå, og badet er tomt. Derfor må vi bo hos mormor noen dager begge to, og så sover jeg hos mamma de siste par nettene tenker jeg.

Jeg tror det meste er under kontroll , mamsen kontrollerer mer enn meg for å si det sånn.

Vet ikke hva mer som skal gjøres, det skal bare sjekkes et par partytelt til nachspielet.

Jaja.....vi får krysse fingrene for hverandre så lenge icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...