AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #41 Skrevet 23. mai 2019 From this day, util the end of my days: Sandor Clegane ❤ Anonymkode: 53eda...684 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #42 Skrevet 23. mai 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: From this day, util the end of my days: Sandor Clegane ❤ Anonymkode: 53eda...684 😭 Anonymkode: 8b190...31a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #43 Skrevet 23. mai 2019 Utrolig hvor mange gode karakterer med gode skuespillere de klarte å få inn i denne serien. Jeg heide ikke på Sweet Robin. Men herre utrolig hvor irritert jeg var over at en karakter som var så tilbakestående skulle få bestemme over liv og død. Anonymkode: 056e7...c00
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #45 Skrevet 24. mai 2019 Han som spilte rollen som "King Joffrey" var jo en veldig flink skuespiller da. Selv om man overhodet ikke liker karakteren hans, så var dette flott skuespill! Når man spiller en rolle så bra at det får SÅ mye hat fra TV-seerne som "King Joffrey" fikk, så må skuespilleren være utrolig flink. I tillegg var vel han ganske ung da han begynte innspillingen, så han hadde vel ikke så vanvittig mye erfaring enda heller... Anonymkode: f92d5...f99 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #47 Skrevet 24. mai 2019 Sandor, Jaime, Cersei, Tywin, Arya, Littlefinger, Theon, Olenna, Brienne, Oberyn - min topp 10. Hverken Daenerys eller Jon Snow har engasjert meg i særlig grad; sistnevnte sikkert fordi Kit Harington er en oppsiktsvekkende begrenset skuespiller. Anonymkode: 8aefe...3cc
FactsOverFeelings Skrevet 24. mai 2019 #49 Skrevet 24. mai 2019 Fra sesong 1 - 6,5 var det opptil flere. Fra sesong 6.5 - 8 var det bare Bronn, mest fordi vi så lite til ham, så han ble ikke ødelagt at ELENDIG skriving. 1
Tran09 Skrevet 24. mai 2019 #50 Skrevet 24. mai 2019 Best likte: Brienne Bedre karrakterutvikling: Jamie, theon, sansa og catlyn. Elsker å hate: joffery Favoritten: Arya 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #51 Skrevet 24. mai 2019 5 timer siden, MartheC skrev: Be careful what you wish for, you just might get it. Anonymkode: 056e7...c00 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #52 Skrevet 25. mai 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Han som spilte rollen som "King Joffrey" var jo en veldig flink skuespiller da. Selv om man overhodet ikke liker karakteren hans, så var dette flott skuespill! Når man spiller en rolle så bra at det får SÅ mye hat fra TV-seerne som "King Joffrey" fikk, så må skuespilleren være utrolig flink. I tillegg var vel han ganske ung da han begynte innspillingen, så han hadde vel ikke så vanvittig mye erfaring enda heller... Anonymkode: f92d5...f99 Mener å ha lest et eller annet sted at skuespilleren har tatt en pause fra skuespilleryrket etter å ha spilt Joffrey. Karakteren gikk skikkelig inn på ham og han syntes det var helt forferdelig å spille en så grusom person. Anonymkode: 5400b...9df
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #53 Skrevet 25. mai 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener å ha lest et eller annet sted at skuespilleren har tatt en pause fra skuespilleryrket etter å ha spilt Joffrey. Karakteren gikk skikkelig inn på ham og han syntes det var helt forferdelig å spille en så grusom person. Anonymkode: 5400b...9df Neida, han har bare kuttet der ut fordi han egentlig ikke liker å være skuespiller. Anonymkode: 53eda...684
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #54 Skrevet 25. mai 2019 Jeg er bare på sesong 5 men: Ygritte, Jaime, Davos, Sansa, Ned, Tyrion, Olenna ++ Castingen på Ramsay var innertier selv om karakteren er så kvalmende syk at jeg må spole over en del i scenene hans... Joffrey også, usannsynlig godt spilt. Anonymkode: 4bdd0...e03
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #55 Skrevet 25. mai 2019 Må si at skuespilleren som spiller Jorah virker helt malplassert i serien, han er som en slags litt yngre Robert Redford, med begrensede ferdigheter og kun ett ansiktsuttrykk... Anonymkode: 4bdd0...e03
Aragorn ll Elessar Skrevet 25. mai 2019 #56 Skrevet 25. mai 2019 Jon Snow Arya Stark Tyrion Lannister Daenerys Targaryen Jamie Lannister Jorah Mormont Bronn Cersei Lannister Margaery Tyrell Petyr Baelish
Elaine Marley Skrevet 25. mai 2019 #57 Skrevet 25. mai 2019 Araya Stark - likte hennes utvikling gjennom serien. Fra et lite barn omtrent til tøff og modig. Hun gikk alltid sine egne veier. Daenerys Targaryen - likte henne helt til hun dro til Westeros. Etter det ble hun egentlig bare kjedelig og forutsigbar. Theon Greyjoy - i begynnelsen hatet jeg han, men etter hvert så forandret det seg. Hvordan han bygget seg opp igjen fra å ha vært helt på bunnen synes jeg var imponerende. Tyrion Lannister - likte hans vittige kommentarer og sårbarheten som lå under. Brienne of tarth - tøff og lojal. Dessverre ble hun også kjedelig den siste sesongen. Tormund Giantsbane - jeg har ikke noen voldsomt god begrunnelse, annet enn at jeg likte hans personlighet. Sam Tarly - han klarte seg mot alle odds gjennom hele serien. Vanligvis er en sånn karakter som hans de som går først. Ramsay Bolton - en skikkelig grusom karakter, men så gjennomført og godt spilt. Drogon, Viserion og Rhaegal - jeg elsker drager. Likte at Drogon forstod at det var jerntroen som tok livet av Daenerys. 1
Isambard Skrevet 25. mai 2019 #58 Skrevet 25. mai 2019 Jeg likte Cersei fordi man kunne føle sympati med henne selv om hun var grusom. Den handlingstråden jeg likte aller best var hvordan High Sparrow fanatikere nesten tok over. Det var fenomenalt, og med mange paralleller til virkeligheten. Liker Jamie-karakteren av samme grunn. Gjorde grusomme ting, men uten å være et rent monster. Jeg kunne nevnt mange flere, men stopper her. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #59 Skrevet 26. mai 2019 Herre så mange brae karakterer det var i denne serien. Anonymkode: c4ddc...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #60 Skrevet 26. mai 2019 Khal Drogo 😍😍 Daenerys ❤️👊🏻 Dragene 🤩🥰 Ulvene ❤️🥰 Anonymkode: a5e6e...c6c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå