Gå til innhold

Hvilke karakterer likte du best i Game of Thrones?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På Sunday, May 26, 2019 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Ygritte

Anonymkode: 59724...f83

Seriøst?     

Anonymkode: f92d5...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å se serien på nytt igjen og hadde glemt hvor bra karakteren Robb Stark var. Digger flere av scenene med han, spesielt scenen hvor han truer Jamie Lannister, hvor Jamie er nedlatende og kaller rob for en liten gutt og spør han "you don't like being called boy? Insulted?", hvor Rob svarer: "you insult yourself, kingslayer. You've been defeated by a boy. You're held captive by a boy. Perhaps you'll be killed by a boy." 

Robb var en flott lederskikkelse og krigstaktiker som gjorde én tabbe som ødela alt. 

Anonymkode: 8f7c5...11b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2019 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Seriøst?     

Anonymkode: f92d5...f99

Hva er galt med å like Ygritte? Flere her skriver at de likte Cersei, dét er iallefall forstyrrende. Jeg forstår at folk liker skuespillerprestasjonene til skuespilleren, men at de liker karakteren, er uforståelig. 

Anonymkode: 8f7c5...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Davos, Jorah, Snow, Brienne, Hunden, og Jaime, kanskje:vetikke:

"Honorable mentions" - Daario v.2 og Tormund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt var lenge Tyrion, men Daenerys ble nok favoritten helt på slutten av serien.

Anonymkode: 5bf00...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med å like Ygritte? Flere her skriver at de likte Cersei, dét er iallefall forstyrrende. Jeg forstår at folk liker skuespillerprestasjonene til skuespilleren, men at de liker karakteren, er uforståelig. 

Anonymkode: 8f7c5...11b

Det spørs hvordan man tolker spørsmålet. Jeg liker ikke "personen Cersei," men det er en bra karakter på den måten at den er troverdig og sammensatt. En som gjør fortellingen bra. 

Den mest sympatiske, som samtidig står opp for seg selv og ikke er idiot er kanskje "Onion Knight" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Isambard skrev:

Det spørs hvordan man tolker spørsmålet. Jeg liker ikke "personen Cersei," men det er en bra karakter på den måten at den er troverdig og sammensatt. En som gjør fortellingen bra. 

Den mest sympatiske, som samtidig står opp for seg selv og ikke er idiot er kanskje "Onion Knight" 

Det er mange troverdige og komplekse karakterer i denne serien. Cersei er langt fra den eneste eller mest sammensatte karakteren, men det er noe av grunnen til at GoT er så bra, at det finnes så mange komplekse karakterer. Selv om Ramsay er bra spilt, så liker takler jeg likevel ikke karakteren. 

Anonymkode: 8f7c5...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Isambard skrev:

Den mest sympatiske, som samtidig står opp for seg selv og ikke er idiot er kanskje "Onion Knight" 

Ja, Davos er en fin karakter. Veldig realistisk, ærlig og "rett på sak."

Anonymkode: 8f7c5...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrion og Sansa. Og Jamie og Brienne. Jeg er jo en skikkelig shipper da, så det har blitt mye fanfics i etterkant av serien. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2019 at 12:30 AM, AnonymBruker said:

Jeg likte best High Sparrow og Joffrey. 

Anonymkode: 852f3...847

image.png.1342c134f7d65cc02ccec612e02ed485.png

 

nei nei nei---- Absolutt beste - TYRION! 

Anonymkode: 79329...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arya, Tyrion og Daenerys :) 

Sansa vokste på meg i de siste sesongene, sassy Sanda som snakker med Littlefinger «I’ll assume it was something funny Lord Baelish» 😂

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.png.1342c134f7d65cc02ccec612e02ed485.png

 

nei nei nei---- Absolutt beste - TYRION! 

Anonymkode: 79329...c8f

Tyrion ❤️

Joffrey: Traitors! I’ll have their heads!

Tyrion: You blind, bloody fool. 

Joffrey: You can’t insult me!

Tyrion: We’ve had vicious kings and we’ve had idiot kings, but I don’t know if we’ve ever been cursed with a vicious idiot for a king. 

Joffrey: YOU CAN’T.

Tyrion: I can, I am.

Joffrey: They attacked ME!

Tyrion: They there a cow pie at you, so you decided to kill them all? They’re starving, you fool. All because of a war you started.

Joffrey: You’re talking to a king!

*slår Joeffrey i ansiktet*…. And now I’ve struck a king. Did my hand fall form my wrist?

Anonymkode: 8f7c5...11b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er vanskelig for er en del karakter jeg både har likt og mislikt gjennom sesongene. Men helhetlig tror jeg at jeg må si Jaime (til tross for en litt ødeleggende avslutning). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...